Lapsi on flunssassa itkee yön kun kurkku niin kipee ja meille sanottiin että kotona niin kauan kun on terve. Mutta guess what melkein kukaan ei sitä lasta hoida niin kauaa että ei tartu muihin. Kyllä se on otettava lomaa duunista jos lapsi kipeä ei saa viedä kipeenä muita sairastuttaan ja muutenki se flunssa pahenee jos ei saa levätä. Ite olen ollu kipee viime viikosta ja sama homma jatkuu ei pääse paraneen ku ei saa nukuttua.
Päiväkodista
Mama87
2
155
Vastaukset
- Terve.ongelma
Lapset ovat eläviä olentoja, joiden hoitaminen on haaste vanhemmille.
- eraadfvz
Mä en ymmärrä miksi vanhemmat vie lapset kipeinä hoitoon! Itse en oo koskaan vienyt, vaikka työt on kärsinyt! Jos ei saa palkallisena olla pois töistä, niin sitten vaan ottaa palkatonta vapaata - ja tähän on syytä varautua jo ennen kuin lapsia tekee - että niitä saattaa joutua hoitamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670