Iivedellä kuulemma lahdataan ihmisiä , ei hyvää mainetta Iisvedestä . Olen entinen ja kauan sitten asunut Iisvedellä jopa ollut tukinuitossa aikanaan siellä , mihin maailma menee kun ei kuria löydy , jonnii joutavat nuoret tekee mistä joskus joutuvat kärsimään ja elämä on pilalla , kun sossu pitää huolta näistä nuorista ei niistä tule koskaan kunnon veronmaksaja ja kaiken lisäksi pelkäävät työntekoa . EI HYVÄLTÄ NÄYTÄ
iisvesi pelottavapaikka
7
876
Vastaukset
- pultzari
mikäs täällä pelottaa? rauhallinen paikka ja lähikauppakin löytyy, ei valittamista! puleja sais olla tosin enemmän
- papparainen11
Onkos jo kaikki iisvetiset lahdattu,kun ei oo uusia tekstejä tällä palstalla.
Entinen iisvetinen - lahtaaminenloppunut
Nykyisin on rauhallista. Lahtaaminen on entisajan termi kun punikkeja lahdattiin kun eivät olleet riittävän isänmaallisia ja unelmoivat neuvostojärjestelmän luomisesta myös Suomeen. Mikä tietysti onkin ollut aivan oikein että, heille annettu opetus sekä kyyditetty rajalle. Eikä heidän kieroutuneisuuteensa vaikuttanut alkoholi eikä kotikasvatus, vaan joku muu outo mielenhäiriö, mutta keinot siihen olivat kyllä tepsivät.
- Koti-ikävää
Vieläkö muuten on Iisvedellä se sininen päiväkoti? Olin siellä lapsena hoidossa. Oli silloin viihtyisä, turvallinen ja kodikas tunnelma, jonka taitavat hoitajat saivat luotua. Nyt asun kaukana entisistä kotikonnuistani ja vaikka pahaa puhutaan, niin Iisvesi on ainakin ollut hyvä paikka elää..
- Koti-ikävää
Onko Kolikkoinmäki vielä asumiskunnossa vai onko autioitunut? Voiko sinne mennä vapaasti valokuvaamaan miljöötä? Tietääkö kukaan?
- Junantuomaäijä
En tunne tarkemmin Iisveden asioita mutta sen tiedän ettemme asu Neuvostoliiton (ent) tai Pohjoiskorean kaltaisissa olosuhteissa joten kuvaaminen onnistuu ainakin miljöön osalta.
- Eitarviipelätä
Vanha päiväkoti ei ole enää toiminnassa. Uusi päiväkoti rakennettu koulun yhteyteen. Kolikkoinmäki edelleen asuinkäytössä. Rauhallista on nykyisin asua iisvedellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647