Todella laiska hamsteri

Päläplää

Omistan erityisen laiskan hamsterin joka ei oikeasti tee mitään muuta kun nukkuu. D: se nukkuu koko päivän ja herää 23:30 ja juoksee pari tuntia juoksupyörässä ja menee takaisin nukkumaan! Se siis on päivästä noin 2 tuntia hereillä... Itse valvon todella myöhään joten tiedän että se ei yöllä liiku. Monesti olen valvonut kesälomalla varsinkin niin melkein koko yön ja ei liikkunut. Päivisin saattaa käydä syömässä. Aika tylsä lemmikki verrattuna gerbiileihin mitä minulla oli ennen tuota. Kyseessä on siis syyrialainen hamsteri melkein 4kk. Ainiin äsken yritin sitä herätellä ja tuli ulos kopistaan vittuuntunut ilme naamassa :D sitten otin koko kopin pois kun ajattelin että se vois herätä vähän aikaisemmin niin ei ku se meni juomapullon alle nukkumaan... Ärsyttäväää!! Onks toi sairas vai miksei se liiku ollenkaa melkein? Käsittelen sitä melkein joka päivä ja se on todella kiltti eikä ole koskaan purrut ketään. Ja silloinkin kun käytiin ostamassa tämä hamsteri niin se oli ainut joka nukkui silloin :'D hamsu on ollut meillä noin 2kk. Onks toi ihan normaalia?

4

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hammmsutinnn

Jotkut hamsterit on vaan erilaisia.
      Hamssterisi näyttää olevan muita hamstereita normaalia laiskempi.
      Epäilen kyllä että kyse ei ole sairaudesta:)

• hammyluv

Koita tarjota erilaisia virikkeitä mitä eläinkaupassa on. Voit vaikka tehä pienen "leikkiaitauksen" lattialle illalla hamsulle ja laittaa sinne puruleluja, juoksupyörä jne. Kai pyörä on tarpeeksi iso koska liian pieni voi olla epämukava eikä siksi se käytä sitä. Mutta vaikuttaa vaan olevan luonteeltaan tollanen eli ei mitään vakavaa

• joonlaiska

Joudut varmaan ottaa koiran. Siinä on sellainen eläin että vaatii koko ajan päästä sun seuraan. Vaikka tekisit mitä niin on kuonoa työntämässä naamaan.

• Eimitäänvikaavainlaiska

Samanlainen kuin entinen hamsterini

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60