Tämä on melko loppuun kaluttu aihe, mutta kysyn kuitenkin. Eli mitä otsikon mukainen vene kuluttaa matkavauhdilla Volvon ruisku 5,7 v kasilla vuosimallia 2005? Löysin netistä listattuna tuon kokoluokan veneiden kulutuksia. Sea raylle oli taloudelliseksi vauhdiksi laitettu 27 kn ja kulutus 1,7l/nm. Meneekö todella noin vähällä ja onko tosiaan niin, että vauhtia kannattaa tuollaisella yhdistelmällä pitää noin paljon? Yleensähän taloudellisin nopeus on jossain 24 hujakoilla.
sea ray 260 kulutus
4
1385
Vastaukset
- Oma_Vene
Tässä yksi tosielämän esimerkki kyseisen veneen kulutuksesta: https://www.youtube.com/watch?v=HauHG6Mz1os
http://kipparilehti.fi/jutut/sea-ray-255-sundancer-itsevarmalla-otteella
Olikohan tuossa jotain 1.65l/mpk pienimmillään? Joku myyjä viittasi boattestin tuloksiin mutta ne oli mpk.
Minusta tuo uusi seasall ja 1.5l/mpk dieseliä on vähän reipas kulutus.- Oma_Vene
Diesel vei kuitenkin vain puolet siitä kuin tuo 5.0 litran bensakasi. Bensakasin kulutus se vasta iso olikin.
Mutta joo, kyseinen vene näyttää olevan aika perso polttoaineelle. En usko että tuo vene menee missään olosuhteissa millään bensakoneella alle 2 l/mpk. Boattest.com siis mph. Kyllä se vanha bensakasi täytynyt olla vähän väsynyt videolla. Mä uskon MPI:llä tuohon 1.7 l/mpk. Luulis että 24 solmua riittää nättiin plaaniin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955