Meille myytiin siis kani, ja entinen omistaja sanoi että se on uros. Kani kuitenkin käyttäytyy naarasmaisesti ja välillä menee lattialle makaamaan häntä pystyssä (Uroskanit ei kai tee sitä?). Epäilen että kani onkin naaras... Osaisiko kukaan kertoa miten voin varmistaa kanin sukupuolen? Yritin etsiä samantapaisia keskusteluja mutta ei löytynyt.
Uroskani onkin naaras?
4
51
Vastaukset
- nihjoofkfkdkss
Työnnät käden hännän alle, kyllä ne pallit siellä tuntuu jos sellaiset on.
- Sedä
"menee lattialle makaamaan häntä pystyssä (Uroskanit ei kai tee sitä?)."
Mun uros ainakin teki tätä. - Kljee
Anteeksi nyt vain, mutta jos et osaa edes luultavasti aikuisen kanin sukupuolta tunnistaa, ehkä kydeinen kani ansaitsisi jälleen uuden kodin
- suukiinni
Jollei kanin sukupuolta osaa tunnistaa (hieman hankalampaa kuin esim. koirista), niin miten se sinusta liittyy siihen, miten hyvää huolta siitä lemmikkikodissa pidetään? Anteeksi nyt vain, mutta jollet osaa keskustella ihmisiksi, niin ehkä kannattaa mennä vaikka vihanhallintakurssille, sillä asiallisen kysymyksen esittäjä taatusti ansaitsee parempaa kuin tuollaista äksyilyä, jota et taatusti osaa edes perustella, vaikka yrittäisit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670