Bussilasillinen lähti mielenosoitukseen, vai oliko

kunei

Mikä mahtoi olla kiinnostus lähteä osoittamaan mieltä Ihan ISOLLE KIRKOLLE asti?, kun eka kuvat tulivat olivat baarissa tuopit kädessä??? Mitä mieltä he osoittivat??? Pääsivät halvalla kyydillä Baariin kirkolle ja saivat ammattiliitolta 20 egee sitä varten VAI T:yaralainen
PS. Vaikk ihol o merkei ei tarvi varastaa koko showta, vähän nolottaakin!? Pysyis koton.

10

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eläköönvallankumous

No kukas nyt ilman viinaa tuomoseen,alkohooli lisää intoa ja vaimantunnetta.

Politiikkaki aukeaa niin kuin kirkkaampana eteen ja suosionosoitukseset tuleva ihmeen kelkkeällä äänellä, viinapäissään hurmos on sanoinkuvaamaton.

• Aamuinenkänni

Aika moni oli Helsingissä aamupäivällä aika jurrissa. Turkulaisia ja porilaisia oli ainakin. Ukilaisista en osaa sanoa.

• Säästöä
      • PysykääLiitoissaDuunarit

Tämähän kuuluisi yrittäjien palstalle, jotta saisit heidät eroamaan EK:sta.

• palkansaaja

Tässä taloustilanteessa ay-liike ei ole toiminut isänmaallisesti. Nyt olisi korkea aika kantaa vastuu ja tuda esiin solidaarinen suunnitelma, jolla tarvittavat leikkaukset saadaan toteutettua.

• porvareilleraippaa

Ay liike on ainoa joka on toiminut oikein. Hallitus on myöntänyt yrityksille monen miljardin edestä verohelpotuksia. Ek luvannut 100000 tyopaikkaa sitä vastaan, mutta miten kävikään. TYÖTTÖMYYS VAAN NOUSEE ja Yritykset käärivät entistä suurempia voittoja. PERKELE mitä touhua.

• Idioottimaista

Kohta riitaisa Suomi on Kreikan kanssa samalla viivalla. - hyvä kun kohta kurjuus on jaettu tasan ja kaikki nuollaan näppejämme.

• jööran

Mieluummin nuollaan näppejämme,kuin lahtarin hanuria.

• NahkurinOrsillaTavataan

Sinäkin vielä nielet ylpeytesi. :)

• jööran

Ehkä olet itse niellyt jotain muuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1354
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      732
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60