Niin mistä löytyis xp prosessionaliin suomenkieliseen koodia, jolla toimisi?
Mistä XP:n product key?
12
5081
Vastaukset
- tumppu
..kyljestä/pohjasta olevasta tarrasta tai cd:stä. Tätähän varmaan hait ;)
-T- on...
uusinut Product Key:n muodostamisalgoritmin versiosta Sp1 lähtien. Näihin on netistä vaikeaa löytää käypää product Key-numeroita. Jossain vaiheessa onnistuu, jos on kärsivällisyyttä kokeilla... Lisäksi Sp1 (ja Sp2) sisältää noitten product key-juttujen "mustan listan", joten päivitys on työn takana, jos on piraattisofta...
Olen myös huomannut, että SP2 päivitys muuttaa tuotteen product Key'n taas uusiksi, eli se ei ole enää sama, kuin siinä lisenssitarrassa on.
Joten onnea vain product key'n metsästykseen ja SP2-päivitykseen! - p2p
on... kirjoitti:
uusinut Product Key:n muodostamisalgoritmin versiosta Sp1 lähtien. Näihin on netistä vaikeaa löytää käypää product Key-numeroita. Jossain vaiheessa onnistuu, jos on kärsivällisyyttä kokeilla... Lisäksi Sp1 (ja Sp2) sisältää noitten product key-juttujen "mustan listan", joten päivitys on työn takana, jos on piraattisofta...
Olen myös huomannut, että SP2 päivitys muuttaa tuotteen product Key'n taas uusiksi, eli se ei ole enää sama, kuin siinä lisenssitarrassa on.
Joten onnea vain product key'n metsästykseen ja SP2-päivitykseen!Ihan uutta tietoa meikkikselle, tänx.
Ajattelinkin, että ihme juttu jos SP2 keskittyy pelkästään "nettiturvallisuuteen" eli windowsin omaan "palomuuriin".
Ihan hyvä, että hankaloittavat piraattiversioiden käyttöä.
Kun asensin SP2 :sen (jonka olen jo poistanut), niin sehän koitti tarjoilla sitä omaa palomuuria, mutta onneksi Norton Internet Security 2004 ymmärsi yskän ja ehdotti, että eiköhän kytketä tuo windowsin oma palomuuri pois käytöstä ja annetaan Nortonin hoidella nämä hommat niin kuin ennenkin ja niin tein. Nortoniin luotan tietoturva-asioissa, F-Secureen ja Microsoftiin en. - Pomo
p2p kirjoitti:
Ihan uutta tietoa meikkikselle, tänx.
Ajattelinkin, että ihme juttu jos SP2 keskittyy pelkästään "nettiturvallisuuteen" eli windowsin omaan "palomuuriin".
Ihan hyvä, että hankaloittavat piraattiversioiden käyttöä.
Kun asensin SP2 :sen (jonka olen jo poistanut), niin sehän koitti tarjoilla sitä omaa palomuuria, mutta onneksi Norton Internet Security 2004 ymmärsi yskän ja ehdotti, että eiköhän kytketä tuo windowsin oma palomuuri pois käytöstä ja annetaan Nortonin hoidella nämä hommat niin kuin ennenkin ja niin tein. Nortoniin luotan tietoturva-asioissa, F-Secureen ja Microsoftiin en.Kun olet ladannut xp:n sp2-päivityksen koneellesi, niin napsase nettijohto pois seinästä, kytke virustorjunta pois päältä ja sen jälkeen voit huoletta asentaa sp2:sen! Avot, sinulla on päivitetty vintoosa joka toimii. Kun vielä otat (niin kuin teitkin) xp:n oman palomuurin pois päältä niin homma ei mene juntturaan. Muista kytkeä se virustorjunta takaisin päälle!
- väitän
on... kirjoitti:
Joten onnea vain product key'n metsästykseen ja SP2-päivitykseen!"Olen myös huomannut, että SP2 päivitys muuttaa tuotteen product Key'n taas uusiksi, eli se ei ole enää sama, kuin siinä lisenssitarrassa on."
Slipstreamasin sp2:n ja poltin asennuslevyn. Hyväksyi vanhan product keyn. Kyseessä oli kaupasta ostettu oem-versio. - nyt
väitän kirjoitti:
"Olen myös huomannut, että SP2 päivitys muuttaa tuotteen product Key'n taas uusiksi, eli se ei ole enää sama, kuin siinä lisenssitarrassa on."
Slipstreamasin sp2:n ja poltin asennuslevyn. Hyväksyi vanhan product keyn. Kyseessä oli kaupasta ostettu oem-versio.puhunutkaan siitä, minkä Key:n hyväksyy.
Mutta jos katsoo ohjelmalla (Product key viewer), joka näyttää mikä product key on koneella, niin SP2-päivityksen jälkeen koneella on ihan eri product key...
Product key viewer:in voit ladata:
http://www.miscsoftware.com/catalog/product_info.php?products_id=33
tai
http://www.cracks.am/cracks/w5.html nyt kirjoitti:
puhunutkaan siitä, minkä Key:n hyväksyy.
Mutta jos katsoo ohjelmalla (Product key viewer), joka näyttää mikä product key on koneella, niin SP2-päivityksen jälkeen koneella on ihan eri product key...
Product key viewer:in voit ladata:
http://www.miscsoftware.com/catalog/product_info.php?products_id=33
tai
http://www.cracks.am/cracks/w5.htmlMulla HP kannettavassa esiasennettu XP-home SP1.
Produck Key on eri kuin tarrassa. Ihan ymmärrettävää jos valmistaja tai maahantuoja esiasentaa tuhansiin koneisiin XP:n niin tekee sen varmaan imgelta nopeasti ja voipi olla että Product Keykin on sama joka koneessa, vain tarrassa oleva on sitten eri.
- p2p
niin käsittämättömältä kuin se kuulostaakin, niin voisko laittaa harkintaan ostaa vaikka Win XP Home?
Itse olen aina käyttänyt netistä impattua tai muuten piratosoitunutta softaa (win 3.11, 95, 98, 2000, xp), kunnes sain ahaa -elämyksen, että eihän tuo Win XP Home maksa nyt niin hirmuisia, etteikö sitä voisi jopa ostaa... ja niin tein. Ei ongelmia product keys :ssä, aktivoinnissa, päivityksissä, kaikki ok.
- Jos ajattelet, että Windows on toimiva ja sinulle ok käyttis; tue sen kehittelyä ostamalla se.
- Jos ajattelet, että Windows on paholaisen tekemä tuote, niin siirry Linuxiin. Nyt se on helppoa; tsekkaa MEPIS LINUX ( http://www.mepis.org/ ) - iuhefuihgiurehgiurdh
paskaa en siirry linux paskaan. Windows 7 oon siirtyny 2 vuotta sitten ja enkä tarttee muuta kuin Windows 7 Ultimate 64 bittisen joka on toiminut hyvin ja paremmin kuin mikään muu paska linux tai mac os.
- äxpeeproo
HRXTR-FKTCV-X8QCH-D7PTH-KYYPB
- w 8
Päivitä kasiin halvalla.
- Juhaze
Tuo koodi toimi jee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202235- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221304- 851264
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261074Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel661018Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906