Serbian poliisi kertoi minulle seuraavan asian:
– Syyrialaiset eivät pidä irakilaisista, mutta jotenkin tulee toimeen keskenään. Mutta kaikki arabit vihaa afgaaneja. Samaan aikaan afgaanit ja arabit yhdessä vihaa afrikkalaisia, he jopa halveksii istua heidän vieressä. Mutta kaikkein hauskinta asiassa on, että he kaikki kutsuvat itseään syyrialaisiksi!
Lähde: http://kompravda.eu/daily/26434/3305922/
Arabit vihaavat toisiaan!
7
68
Vastaukset
- mulla-on-unelma
mutku sitten kun me kudotaan niille sukkia ja leivotaan pullaa, ne muuttuu suvaitsevaisiksi ja sopeutuu suomeen!
- satuja.riittää_
Nyt on muotia olla syyrialainen - saa paremmin turvapaikan Euroopasta. Joukossa on myös paljon Bangladeshistä ja Pakistanista tulleita.
- tvvjdovjo
kertoko se serbialainen myös siitä kuinka heidän maassaan koruptio rehottaa tavan ihmisellä ei ole oikeuksia laisinkaan ellei rahaa löydy varsinkin poliisien keskuudessa tuo korruptio rehottaa kuten yleensäkin itä euroopan maissa
myös ihmiskauppaa siellä päin maailmaa tykätään harrastaa melko paljon kertoiko se serbialainen pollari tätäkään edes? eiks me vähän niiku voitas syyttää serbialaisia ja muita itä euroopan maita siitä et ulkkiksia rantautuu eurooppaan koska hehän ovat välikätenä hommaavat näitä mamuja tänne.
tossahan oli iltasanomissakin juuri juttua kuinka Torniossa yksi näistä kärähtäneistä ihmissalakuljettajista oli serbi. - dfjdofjojfof
kertokose sitä
Voi sanoa arabit. Samallalailla voi sanoa eurooppalaiset.
- sopimuumullah
No ainakin irakilaiset tuntuvat viihtyvän Kaisaniemenpuiston somalien kanssa.Ehkä käyvät kauppaa jostain.Ehkä vaihtavat tietoja siitä miten viranomaisia pitää harhauttaa.tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496545Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6612791Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.921197- 841195
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 72992
- 228875