Olen n.149 cm pitkä painan 50.4 kg ja olen 11 1/2 vuotta. Minua on haukuttu ylipainoiseksi monia kertoja. Koulupäiväni kuluvat siinä että peittelen mahaani ja koitan vetää sitä sisään päin. En käy koulu-uinneissa olen aina "kipeä" tai "minulla on menoa" haluaisin laihtua niin kovasti että tekisi mieli itkeä. Jos jollakin on vinkkejä kuinka voin laihtua huomaamattomasti ja pysyvästi koska vanhempani ovat laihduttamistani vastaan.
Olenko ylipainoinen?
1
65
Vastaukset
Heippa Dreamlover! Olet vielä hyvin nuori, älä murehdi tuollaisista paino-asioista. Kun sinulla alkaa murrosikä, niin kehosikin muokkautuu sen myötä, joten myös sinun mielestäsi ongelmakohtasi vatsa, tulee muokkautumaan murrosiän myötä. Et kerro, että oletko tyttö vai poika, mutta tytöillä esimerkiksi kun rinnat alkavat kasvamaan, niin "ongelmakohtien" rasva ns. siirtyy sinne. Jos taas olet poika, niin poikien kroppa alkaa kehittymään ja lihakset kasvamaan, joten älä murehdi. Kuullostaa siltä, että sinulla on ongelmia itsetuntosi kanssa, ehdottaisinkin, että pystyisitkö käydä juttelemassa vaikka terveydenhoitajan kanssa asiasta? Hänellä on salassapitovelvollisuus ja hänen kanssaan varmasti pystyisit jutella asioista ja voisit saada apua oloosi.
Hauskaa syksyn jatkoa sinulle!!
Terv. Jyväskylän nettisaapas Jassu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764757- 123306
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471916Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6661853- 1161816
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421