Sain Jumalalta sanan vuonna 2006 joka minulle annettiin useiden näkyjen ja unien kautta parin kuukauden aikana. Näky tarkentui hitaasti eteeni täydelliseksi viikko viikolta erilaisin pienin ihmein.
Tämä sanoma kertoo vain sen, miten sato korjataan, eli miten menemme tuhatvuotiseen valtakuntaa, eikä siis milloin ja missä aikatauluissa se tapahtuu.
Saamani sanoma kuuluu näin:
Jumala opetti Moosesta sadonkorjuusta että ensin keväällä tuodaan uutisvilja, (Omer) 3. Mooses 23:15-17 siitä leivotaan kaksi kakkua happamena (synnissä) kahdesta osasta erotettuna kymmenestä osasta, parhaista jauhoista ja tuodaan uutisnäytteeksi Herralle, jotta hän näkee minkälainen sato on tulossa. MORSIAN.
Sitten kun vilja on kypsää, leikataan pääsato, mutta ei saa leikata pellon reunoja myöden, sillä ne reunat pitää jättää köyhälle kulkumiehelle.
Mooses vei Egyptin orjuuden jälkeen Herran oman kansan luvatun maan eteen ja sanoi, "olkaa hyvä, menkää sinne". Tämä ei kelvannut, vaan he lähettivät yhden vakoilijan jokaisesta kahdestatoista sukukunnasta selvittämään maan antimia ja palattuaan vain kaksi halusi ja kymmenen halusi erämaahan. Sama luku kuin 3. Mooses 23:15-17 jossa tuotiin uutisvilja.
Sitten jää kymmenen jäljelle, se on sama luku kuin on kymmenen neitsyen vertauksessa, luku 5 5. Pääsato ja pellon reunat.
Miksi sitten portti on ahdas, josta vain harva menee, jos on nuo 5 viisasta ja 5 tyhmää, miksi Jumala kaikessa viisaudessaan sanonut suoraan että yksi viisas ja yhdeksän tyhmää? Tämä vertaus alkaa sanoin "SILLOIN ON TAIVASTEN VALTAKUNTA kymmenen neitsyen kaltainen" Morsian oli siis jo mennyt.
No miten vanha perinteinen juutalainen hääpäivä menee? Morsian on mennyt kammioonsa seitsemän päivää ennen yljän tuloa ja valmistautuu koska tietää koska pitää olla valmiina. Ylkä tulee hakemaan morsiamensa kenenkään huomaamatta kuin varkain ja vie hänet isänsä puutarhaan jossa on pystytetty vihkimispaikka Chuppa, jossa pari vihitään vain läheisimpien sukulaisten seuratessa. Siitä sulhanen ja morsian lähtevät kaupunkiin ottamaan vastaan onnitteluita ja kutsumaan häävieraat. Siihen aikaan monilla nuorilla naimattomilla naisilla oli tapana mennä lamppuineen tien varteen, koska Israelissa tulee aikaisin pimeä. Tästä juontuu kymmenen neitsyen vertauskuva. Jälleen, morsian oli jo poissa, kun viisaat lähtivät.
Eli ajatelkaas miksi uudessa Jerusalemissa on kolme porttia jokaiseen ilmansuuntaan? Luultavasti niistä yksi on melko ahdas.
Entäpä vielä kolmas; Luukas 12:35-36 "olkaa tekin niiden ihmisten kaltaisia, jotka odottavat kupeet vyötettyinä KUN HERRA PALAA HÄISTÄÄN. Ketkä siis vihittiin ja keitä olivat häiden kutsutut vieraat? ...ja ketkä odottaisivat Herran näkyvää paluuta kupeet vyötettyinä.
Sitten kun Paavali puhuu tessalonikalaisille että itse Herra on tuleva alas taivaalta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasuunan kuuluessa. Siinä herää kysymys miksi sanat on aseteltu näin, jos ne äänet kuuluvat yhtä aikaa ja kaikenlisäksi, miksi Jumala, jolle harmonia on luonteenomaista, huutaa kolmella äänellä yhtä aikaa? Se ei siis voi olla saman aikainen tapahtuma, joten helpon laskutoimituksen päätteeksi löydämme taas kolme eri ääntä, jolloin itse Herra on tuleva alas Taivaasta. 1. käskyhuuto "leikkaa maa" ja sitten 2. ylienkelin ääni "Mikael nousee kansansa suojaksi" Israelin rauha rikotaan ja 3. Jumalan pasuuna "Jeesus tulee näkyvällä tavalla.
Vielä viimeiseksi, ajatteles Hanok, hän lähti varkain, kuin varas olisi vienyt eikä kukaan nähnyt. Sitten Elia ja Elisa, kuin sisarukset 5 viisasta ja 5 tyhmää, toinen oli todistamassa kun toinen lähti. Lopuksi niistä ajoista 800 vuotta sen jälkeen tuli Jeesus ensimmäisen kerran maan päälle. Jälleen sama kaava.
Morsian lähtee varkain ennen ahdistusta, sitten korjataan pääsato ja loput jäävät Jeesuksen paluuseen saakka maan päälle. www.pelastussanoma.fi
Ylösottoja on kaksi ja sitten Jeesus palaa
7
63
Vastaukset
- 1234567---
Morsian ei lähde varkain yhtikäs mihinkään, vaan pysyy tiukasti maan pinnalla. Oli millainen morsian hyvänsä niin pedosta tulee saada voitto jotta pääsee tempaukseen mukaan kun Jeesus tulee toisen kerran.
- pelästys-sanomat
Niin ja valehtelijoita on enemmänkin kuin kaksi, jotka yrittävät saada sanomansa läpi.
- lässytävaan
niin se toinen olen minä vai? vaikka et sitä suoraan sanokkaan... :)
- LyyrisLyllerö
Täydellistä hengellistä huuhaata moiset tempaukset ja tuplaylösotot ja koko ns salainen tempaus-oppi.
Lukekaa raitishenkinen opetus täältä:
http://www.jariiivanainen.net/viimeiset_paivat10.html- 1234567---
Salainen tempausoppi on täyttä huuhaata konsanaan.
- JamroEiKirj
Pelkkiä linkkejä ja "mutu" väittämiä, ei yhtään ainoaa perusteltua sanaa.
- läpivalaistu.on
Morsiamet yrittävät varkain lähteä, mutta eivät onnistu vaan kiinni jäävät, sillä matkaliput eivät ole kunnossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496275Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422594Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821113
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.751064Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä591064- 65942
- 69923
- 228854