Eli siis vanhempani ovat suostuneet ostamaan minulle kanin. Isälläni on siitepöly allergia, joten pitäisi tietää että tuleeko heinästä oireita? Vai onko kaneille syötettävässä heinässä edes siitepölyä? C:
Heinästä oireita
PuPuFaNi
2
<50
Vastaukset
- miettikäävielä
Aivan taatusti voi, ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä tuleekin oireita heinästä. Se on kanien pääravintoa, joten ottakaa se asia huomioon. Ei ole reilua kanille, jos isäsi olo käy sietämättömäksi ja kanista joudutaan luopumaan. Kanit voivat elää kymmenenkin vuotta, joten nyt miettimään asiaa järjellä.
- ghkdfiöhu
Varmaan tulee. Ostakaa kokeeksi heinäpussi kaupasta. Maksaa vitosen ja se voi turvata kanin tulevaisuuden teillä. siis mikäli iskäs sietää heinää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820