Onko tässä ja tällä kanavalla sexsi tabu? Siis taakse jäänyttä elämää. Umpeen murautuneita mummoja johtaa ja vahtaa?
sexsin
17
1574
Vastaukset
- Tania
Sexikö täällä muka tabu, mistä sulle sellaista on tullut mieleen? Mielestäni täällä on ollut hyvinkin aktiivista ja avointa juttua sexistä, oon nyt ollut kyllä jonkun aikaa täältä pois etten ihan parin viikon ajalta tiedä jutuista, otetaampa selvää asiasta. Aloita hyvä juttu vai jatketaanko tästä? :)
- keskustelu
Nainen, kun tulee tiettyyn ikään. Ilmeisesti luonto katsoo hoivaksi.Siitä naisesta tulee todellinen rasite sexsistä pitävälle miehelle.
- Talisker
keskustelu kirjoitti:
Nainen, kun tulee tiettyyn ikään. Ilmeisesti luonto katsoo hoivaksi.Siitä naisesta tulee todellinen rasite sexsistä pitävälle miehelle.
Tai siis tietenkin jossain iässä tulee aika...mutta niin kai se tulee meille urospuolisillekin,se hetki että ainoo jäykkä on käytös.Kyllä allekirjoittanut tahtoo sänkyyn kypsän aikuisen naisen.
- Tania
keskustelu kirjoitti:
.. miehelle tai toisin päin, eivät kaikki halua seksin. Sexsistä pitävät naiset ja miehet hakevat itselleen sellaisen parin jonka kanssa sexi on sitä mitä he haluavat, haukaa ja nautinnollista!
- keskustelu
Talisker kirjoitti:
Tai siis tietenkin jossain iässä tulee aika...mutta niin kai se tulee meille urospuolisillekin,se hetki että ainoo jäykkä on käytös.Kyllä allekirjoittanut tahtoo sänkyyn kypsän aikuisen naisen.
Kun vain naiselta hävii himo!
keskustelu kirjoitti:
Voisitko ehkä itse vaikuttaa asiaan?
Kiinnitätkö yhtä paljon huomiota omaan ulkoiseen olemukseesi kuin haluat naisesi tekevän?
Oletko kertonut hänelle, että hän on sinun mielestäsi edelleen viehättävä ja haluttava?
Oletko vaatinut seksiä, vai oletko yrittänyt ihan oikeasti - edes välillä - vietellä hänet?
Vai oletko sohvalla rötköttäessäsi ehkä heittänyt hänelle ehdotuksen: "Viettele minut"?
Jospa naisesi onkin vihdoin kasvanut aikuiseksi ja haluaisi tosissaan itsekin nauttia seksistä - tai ellei siihen ole mahdollisuutta, olla kokonaan ilman.
Jospa hän on vuosikaudet pelkkää kiltteyttään pitänyt huolta siitä, että kumppani on saanut oman ilonsa - ja jäänyt itse ilman. Jospa hän onkin kyllästynyt siihen ja päättänyt antaa periksi.
Jos hänellä on kumppanina vanheneva itsekäs mies. Mies, joka on aina ollut varma omasta erinomaisuudestaan, eikä siksi ole välittänyt ihan oikeasti perehtyä asiaan.
Jotkut aikuiset miehet eivät todellakaan näytä tietävän naisesta yhtään mitään. Erästä brittiohjelmaa katsellessani tosin huomasin, että sikäläisillä nuorilla miehilläkin oli kummallisia käsityksiä - jopa naisen anatomiasta.
Tiesitkö muuten, että useimpien - ainakin aikuisten - naisten vietteleminen lähtee käyntiin naisen korvien välistä?
Toivottavasti huomaat, että sinä voit saada naisesi nauttimaan elämästä ja seksistä lopun ikäänsä.
Iho muistaa ja hellyys herättää!
- Se koira älähtää...- muoriska
keskustelu kirjoitti:
Välillä on vain semmoisia kausia, niinkuin itse olen huomannut, tämä pimein aika talvella. Silloin on hiljaisempaa seksihormoneilla, lomailevat ja latautuvat vissiin Mutta auta armias kun kevääseen kääntyy, niín johan alkaa taas ´äksön´ ...
- Höpöjuttuja
keskustelu kirjoitti:
Ei ne himot mihinkään häviä naisilta, usein kun vaan sattuu käymään niin ettei sillä miehellä enään toimi, siinä sitten olet himojesi kanssa.
Ei siinä enään kerta toisensa jälkeen yksinkertaisesti viitsi niin sanotusti leikkiä kun hommasta ei kuitenkaan tule mitään, eikä asiaa auta lainkaan vaikka kuinka himottaisi, kun ei seiso niin ei seiso. - Tania
optimisti-orvokki kirjoitti:
Kiinnitätkö yhtä paljon huomiota omaan ulkoiseen olemukseesi kuin haluat naisesi tekevän?
Oletko kertonut hänelle, että hän on sinun mielestäsi edelleen viehättävä ja haluttava?
Oletko vaatinut seksiä, vai oletko yrittänyt ihan oikeasti - edes välillä - vietellä hänet?
Vai oletko sohvalla rötköttäessäsi ehkä heittänyt hänelle ehdotuksen: "Viettele minut"?
Jospa naisesi onkin vihdoin kasvanut aikuiseksi ja haluaisi tosissaan itsekin nauttia seksistä - tai ellei siihen ole mahdollisuutta, olla kokonaan ilman.
Jospa hän on vuosikaudet pelkkää kiltteyttään pitänyt huolta siitä, että kumppani on saanut oman ilonsa - ja jäänyt itse ilman. Jospa hän onkin kyllästynyt siihen ja päättänyt antaa periksi.
Jos hänellä on kumppanina vanheneva itsekäs mies. Mies, joka on aina ollut varma omasta erinomaisuudestaan, eikä siksi ole välittänyt ihan oikeasti perehtyä asiaan.
Jotkut aikuiset miehet eivät todellakaan näytä tietävän naisesta yhtään mitään. Erästä brittiohjelmaa katsellessani tosin huomasin, että sikäläisillä nuorilla miehilläkin oli kummallisia käsityksiä - jopa naisen anatomiasta.
Tiesitkö muuten, että useimpien - ainakin aikuisten - naisten vietteleminen lähtee käyntiin naisen korvien välistä?
Toivottavasti huomaat, että sinä voit saada naisesi nauttimaan elämästä ja seksistä lopun ikäänsä.
- Se koira älähtää......sinulle hyvästä mielipiteestä :)
- Albert51
- Se koira älähtää..."Jospa hän on vuosikaudet pelkkää kiltteyttään pitänyt huolta siitä, että kumppani on saanut oman ilonsa - ja jäänyt itse ilman. Jospa hän onkin kyllästynyt siihen ja päättänyt antaa periksi."
Toivottavasti tuollaisia naisia ei ole kovin montaa. Vai pelkkää kiltteyttään ... hmmmm ... minä käyttäisin ihan muuta ilmaisua tuossa.
Tuo viimeinen lause herättää edes hieman optimismia. Mutta jos se tapahtuu vuosikymmenien liiton jälkeen - millä opastat miehen pois tuollaissta valheiden maailmasta? Kaverina, ystävänä .. saatko edes kontaktia häneen .. oikeasti.
Kauhistuneena,
Albert - Mies 50+
- Se koira älähtää...Oisit nyt ei jättänyt pienen rakosen tohon juttuun,mut ku ei tippaakaan,samperi mä löysin itteni tuolta rivien välistä täysin umpisolmussa,mikäs hiton solmu se olikaan jonka Midaksen isä kehitti,sitä ei saanu kukaan auki?Paitsi Aleksanteri suuri miekallaan.
- Nimetön
Albert51 kirjoitti:
"Jospa hän on vuosikaudet pelkkää kiltteyttään pitänyt huolta siitä, että kumppani on saanut oman ilonsa - ja jäänyt itse ilman. Jospa hän onkin kyllästynyt siihen ja päättänyt antaa periksi."
Toivottavasti tuollaisia naisia ei ole kovin montaa. Vai pelkkää kiltteyttään ... hmmmm ... minä käyttäisin ihan muuta ilmaisua tuossa.
Tuo viimeinen lause herättää edes hieman optimismia. Mutta jos se tapahtuu vuosikymmenien liiton jälkeen - millä opastat miehen pois tuollaissta valheiden maailmasta? Kaverina, ystävänä .. saatko edes kontaktia häneen .. oikeasti.
Kauhistuneena,
AlbertMonenlaisia tapoja on elää,meillä tuntui et sexi
oli frouval sellaista et pitää antaa. Minusta
alkoi tuntua et olen aina silläsaralla kerjäläi-
nen,tuntui todella pahalta et minulle piti antaa
kuin kerjäävälle koiralle. Joten siirryin
maksullisiin palveluihin sexin suhteen. Muuten
asiat toimivat paremmin kuin koskaan. - Juniperus
- Se koira älähtää...Jos miehellä ei seiso, vika on miehessä? Jos nainen ei halua, vika on silloinkin miehessä?
Milloinkahan vika olisi naisessa? Albert51 kirjoitti:
"Jospa hän on vuosikaudet pelkkää kiltteyttään pitänyt huolta siitä, että kumppani on saanut oman ilonsa - ja jäänyt itse ilman. Jospa hän onkin kyllästynyt siihen ja päättänyt antaa periksi."
Kauhistuneena,
Alberteivätkä välttämättä välitä ryhtyä parantamaan tapojaan, vaikka nainen asiasta miten kertoisi. Välillä ystävällisesti keskustellen ja välillä toivomuksia esittäen tai vaikkapa kiukkuisestikin.
Joskus olen todennut, pilke silmäkulmassa ja pikku-piru olkapäällä, että miestä pitäisi vaihtaa vähintään viiden vuoden välein. Koska (kuulemani ja osin koettujenkin) tietojen mukaan monet miehet muuttuvat vuosien myötä laiskoiksi ja mukavuuden haluisiksi. - Miksi nähdä vaivaa, kun saa asiat hoidetuksi muutenkin niin, että voi itse olla täysin tyytyväinen.
Aikansa nainen sitten tyytyy siihen mitä saa - en sanonut ettei sekin voisi välillä olla ihan mukavaa, mutta ...
Jos mies vasta pakon edessä ja viime hetken paniikissa havahtuu, se saattaa joskus olla liian myöhästä. Se se vasta surullista onkin.
Voin vastata myös henkilökohtaiseen kysymykseesi: olemme hyviä ystäviä edelleenkin, mutta pitkä suhde on peruuttamattomasti päättynyt.
Toivon, että ihmiset oppisivat ottamaan enemmän huomioon niitä kaikkein tärkeimpiä ja läheisimpiä ihmisiään. Usein parhaat palat tarjoillaan vieraille...
Yritetään omalta osaltamme säilyttää ilo elämässä ja pilke silmäkulmassa!Mies 50+ kirjoitti:
Oisit nyt ei jättänyt pienen rakosen tohon juttuun,mut ku ei tippaakaan,samperi mä löysin itteni tuolta rivien välistä täysin umpisolmussa,mikäs hiton solmu se olikaan jonka Midaksen isä kehitti,sitä ei saanu kukaan auki?Paitsi Aleksanteri suuri miekallaan.
avaa pahimmatkin solmut.
Aikuisten leikit ne vasta ovatkin mukavia!Juniperus kirjoitti:
Jos miehellä ei seiso, vika on miehessä? Jos nainen ei halua, vika on silloinkin miehessä?
Milloinkahan vika olisi naisessa?Auttaisiko, jos toteaisimme molemmat "viallisiksi".
Uskon, että parisuhteet olisivat onnellisempia, jos ihmiset yrittäisivät keskenään parantaa niitä sen sijaan, että esittävät vaatimuksia ja uhkavaatimuksia.
Jos kumpikin tosissaan tahtoo, parannus löytyy tilanteeseen kuin tilanteeseen. Kieltäydyn uskomasta, ettei onnistuisi.- Juniperus
Auttaisiko, jos toteaisimme molemmat "viallisiksi".
Uskon, että parisuhteet olisivat onnellisempia, jos ihmiset yrittäisivät keskenään parantaa niitä sen sijaan, että esittävät vaatimuksia ja uhkavaatimuksia.
Jos kumpikin tosissaan tahtoo, parannus löytyy tilanteeseen kuin tilanteeseen. Kieltäydyn uskomasta, ettei onnistuisi."- - sen sijaan, että esittävät vaatimuksia ja uhkavaatimuksia."
Sinäpä sen sanoit, jos. Edellisistä viesteistä niitä vikoja kyllä löytyy komea valikoima, mutta vain miehestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527040Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7043138Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1021332Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831320- 841305
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181149Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 781069