Pakolaisia Kihniöön.

Sinuasaan

Kyllä kihniötä kohtaa suuri siunaus kun saadaan uusia asukkaita, Totuushan on että täällä on melkein kaikki sukua toisilleen ja se taas johtaa sisäänpäin
kääntymistä. Nyt sais vaihtelua paikalliset ikäneidot eronneet ja karanneet
Siunausta tulis peiton alle.

15

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäreilua

Katkeran ihmisen panettelua.

• eestäskös

Seksin puute on ihmisten suurin syy toisen panetteluun ja halventamiseen. Siihen kun lisätään uskonto tai muu umpimielisyys niin ei ole kivaa.
      Mutta nyt pakolaiset laukaisee seksi vantasiat kihniöön.

• Ählämsähläm

Eikös Kihniön pitänyt olla perussuomalaisin kunta pirkanmaalla?. Miksi nyt suostutte asuttamaan ählämeitä sinne lintukotoonne. Eipä taida Lea saada äänenääntä ens vaaleissa.

• rohmuaja

Yrittäjä pankkilaiset näkee suuren mahdollisuuden pakolaisissa. Tulevat tekeen
      työtä paikkakunnalle kun tämä kantaväestö on sellaisia juonittelijoita.
      Siellä kihniössä oli kunnan talous maan parhaimmistoa ja kunta pystyi ostamaan
      uskovien ja melkein uskovien halleja. Oi niitä aikoja.

• mualimamuuttuu

Älkää huoliko, kyllä se maahanmuuttajakeskus Kihniöön saadaan. Uutisissa oli, että Pihlajalinna laajentaa liiketoimintaansa mamuvastaanottokeskuksiin ja P-linna juuri ostanut Kihniön Kotikoulun, joten ei aikaakaan kun kyläraitilla näkyvissä värikkäämpää porukkaa kuin tähän asti.

• paaskaa

Hoikkala ikaalisista tietää kohta on ulostetta kihniön keskustas joka puskan juurella.

• NetteeNettaaPanettaa

Kihnion naiset alkaa saamaan pakolaisennakkia haaroväliinsä.

• KotiUskontoJaIsänmaa

Mielipidettä tästä asiasta ei kysytty keltään kuntalaisista. Päätös tuli pienen sisäpiirin kesken ja kaikki meistä Kihniöllä asuvista tietää kyl ketä tarkoitan "sisäpirillä". Koska jos kuntalaisilta olisi kysytty, ni päätös olisi ollut kielteinen. No, tietysti ei se kielteisyyskään mitään auttaisi, koska valtio olisi voinut pakolaiset pakkosioittaa Kihniölle.

Mun puolesta ne eivät ole tervetulleita tänne. Olen Rasisti (luokittelevat herrat ja oppineet meidät kielteiset ajattelevat) joo ja minkäs sille mahdan. Enkä oo syntyjäni ees Kihniöltäkään, mut tääl on mun koti ja perhe ja ainakin toistaiseksi oon saanut "naapurini" valita.

• mualimamuuttuu

Ja nyt se on "virallista" - Kolmosen 10-uusissa nimettiin Kihniö yhdeksi Pihlajalinnan turvapaikanhakijoiden vastaanottokeskukseksi! Saapi nähdä milloin katuväri muuttuu vaihtelevammaksi?

• tiemies

KIhniön pääkatuko tulis värikkääksi jaa se tiekö joka oli siinä elokuvassa???

• miestiellä

Juu. 12.10. lähtien sen näkee ;).

• partamaija

On hienoo kun saadaan Kihniöön nuoria miehiä. On jo havaittavissa paikallisissa
      ämmissä jännää virnettä naamalla että pian kukkuluuruu.

• SielläNEvaeltelee

Kihniön kylänraitti on kuin luotu pakolaispojille.

• fiksuavaiei
    • voitätäsurkeutta

Jaa nynnevie meidän kaikki rahatki. Eka naiset ja työt. Hurjaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      214
      1789
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      143
      1493
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      78
      1398
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      57
      1226
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      9
      1210
    6. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1105
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1029
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      990
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      890
    10. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      55
      882
    Aihe