Onko joku paniikkihäiriötä sairastava kokokenut jalkojen "jomotusta", kuuluvatko ne taudin kuvaan? Entä kuinka kauan menee yleisesti että yleisimmät oireet häviävät, minulla lääke nimeltä Escitalopram Actavis 10 mg. Onko kokemusta ? Vai ilman lääkkeitä kokonaan. Ainakin alku tuntuu ettei mit tehoa,päinvastoin
Onko jollain vastausta?
5
613
Vastaukset
- tutkiasiaa
onko se jomotus tuon lääkken sivuoire?
- ppanicc
On minulla ainakin, olen jostain lukenut että johtuisi veren pakkautumisesta jalkoihin kun hengittää eri tavalla paniikin aikana.
- A.p.n
Moi!
Minulla oli aama lääke ja kyllä oireita oli :). Pahoin voinnista ahdistukseen. Lääke tuntuu aluksi vain pahentavan. Mutta takaan ja alleviivaan että kohta helpottaa. Itsellä meni noin3vk. Älä säikähdä sivuoireita :) - Mollythedoll
Minulla oli äsken paniikkikohtaus, taisi kestää 30-45 minuuttia eli harvinaisen paha. Tuntui että kuolen, aloin hyperventiloimaan, mutta pian sain onneksi happea. Minua huimaa edelleen, käteni tärisevät tällä hetkelläkin..
Lääkkeistä en tiedä, mutta en ole puhunut kenellekkään tästä..- Satu_Raatio
"aloin hyperventiloimaan, mutta pian sain onneksi happea"
Oletat siis että hyperventilointi saattaa aiheuttaa tukehtumisen? Toivottavasti tästä saat vähän oppia: ihmisen normaali happisaturaatio on n. 95-96%. Kun hyperventiloit, happisaturaatio nousee yli normaalin, 100%:iin. Eli veressä on liikaa happea. Tämä saa aikaan erilaisia oireita, kuten pyörrytystä, vapinaa, rytmihäiriöitä, näköhäiriöitä jne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635