Moi!
Olen 31 v. nainen ja haen kaveriseuraa sekä miehistä, että naisista.
Nyt jos koskaan kannattaa laittaa viestiä, jos haluat saada itsellesi mukavan ystävän!
Oletko sinä:
- 30-40 v. (mistäpäin Suomea tahansa)
- luotettava (kerrot itsestäsi avoimesti)
- huumorintajuinen (ymmärrät tilannekomiikkaa ja et suutu pienistä)
- luova (kiinnostunut taiteesta ja musiikista)
- empaattinen (voit samaistua minuun)
- hyvä kirjoittamaan (ei kielioppivirheitä joka lauseessa ja osaat lisätä pisteet ja pilkut oikeisiin kohtiin)
- nähnyt maailman menoa ja kärsinyt siitä hyvässä ja pahassa (no sittenhän meillä voisi olla puhuttavaa)
Kaveriseuraa kolmekymppiselle?
21
93
Vastaukset
- bcv
Moi! Täällä olis sulle 39v mies kaveriksi.
Okei, mulle voi vastailla profiilin kautta. Kirjaudutko Suomi24:een, niin voidaan jutella lisää? Tai kerro mailiosoitteesi, niin mä vastailen sinne.
- Ystava5013
Hei, osoitteeni on: ystava.5013@neverbox.org
- 3werfg
Mistä päin Suomea itse olet, vai etsitkö vain etäystävää?
Olen etelästä. Kaikki huomioidaan, myös etäystävät. Jos vaan hakuehdot täyttyy, niin haluan ehdottomasti tutustua. Laitatko sinäkin mailiosoitteesi?
- voiharmi
Pilkkusäännöt unohtuivat kouluun.
Se ei kyllä haittaa, jos muuten osaat keskustella. Pienet pilkkuvirheet on ihan ok. Eli jos kiinnostaa tutustua, niin vastaile tänne.
- 3werfg
Itse olen kanssa etelästä, Helsingistä. Ikäkriteerit ei ihan täyty kun vasta 24 vuotta mittarissa. Mutta jos se ei haittaa, niin kaipailen kanssa uutta eloa ystäväpiiriin. ihan livenäkin mielellään, liikuntaa harrastamaan, kahville, leffailtoihin, mihin vaan mukavaan :) Viestiä voi laittaa muutkin osoitteeseen polkupoutapilvista@gmail.com
- MitäSiis
Mitä haluaisit tehdä uusien kaveriesi kanssa? Keskustella sähköpostilla tms vai kasvotusten? Haluatko käydä jossain yhdessä kuten ulkoilemassa, taidenäyttelyissä, keikoilla, kahviloissa, baareissa, ...?
Alkuun tutustua sähköpostilla. Joten laittaisitko sinäkin tänne yhteystietosi? Kaikki aktiviteetit kiinnostaa kyllä, mutta vasta siinä vaiheessa, kun on paremmin tutustuttu.
- Jarkkohik
Täällä oli 38v kaveri Helsingistä.
- Mirs999
Moi harmi oon 44v..mies..juttelukaveria olis vailla?
- Mirs999
ams02 kirjoitti:
Lisäätkö mailiosoitteesi tänne, niin vastailen sulle.
Ihanamies7143@gmail.com
- Rehellinen.mies
Ei kiinnosta. Sinä olet sellainen nainen jolle mikään ei riitä määrällisesti ja laadullisesti.
- yksinäinen-
Minulla ei ole ystäviä. En halua enää ystäviä. En ole viikkoon käynyt ulkona. En halua tavata ihmisiä enää.
- the_dreaming
Kerrankin joku kirjoittaa omaperäisesti! Vaikutat asialliselta ja toivottavasti on löytynyt kavereita.
Pakko nostaa, että muutkin näkee ja huomaa ilmoituksesi.
Jos olisin hakukriteerisi täyttävä henkilö (iän puolesta sopiva), niin laittaisin sulle heti viestiä. =) - AnnSofie237
Moi! Oon 35 v nainen ja kuulostaa siltä että meillä voisi synkata! :)
Haluaisitko kirjoittaa mulle: annsofie237@gmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134