Kaveriseuraa kolmekymppiselle?

Moi!

Olen 31 v. nainen ja haen kaveriseuraa sekä miehistä, että naisista.

Nyt jos koskaan kannattaa laittaa viestiä, jos haluat saada itsellesi mukavan ystävän!

Oletko sinä:

- 30-40 v. (mistäpäin Suomea tahansa)
- luotettava (kerrot itsestäsi avoimesti)
- huumorintajuinen (ymmärrät tilannekomiikkaa ja et suutu pienistä)
- luova (kiinnostunut taiteesta ja musiikista)
- empaattinen (voit samaistua minuun)
- hyvä kirjoittamaan (ei kielioppivirheitä joka lauseessa ja osaat lisätä pisteet ja pilkut oikeisiin kohtiin)
- nähnyt maailman menoa ja kärsinyt siitä hyvässä ja pahassa (no sittenhän meillä voisi olla puhuttavaa)

21

93

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bcv

Moi! Täällä olis sulle 39v mies kaveriksi.

• Okei, mulle voi vastailla profiilin kautta. Kirjaudutko Suomi24:een, niin voidaan jutella lisää? Tai kerro mailiosoitteesi, niin mä vastailen sinne.

• Ystava5013

Hei, osoitteeni on: ystava.5013@neverbox.org

• 3werfg

Mistä päin Suomea itse olet, vai etsitkö vain etäystävää?

• Olen etelästä. Kaikki huomioidaan, myös etäystävät. Jos vaan hakuehdot täyttyy, niin haluan ehdottomasti tutustua. Laitatko sinäkin mailiosoitteesi?

• voiharmi

Pilkkusäännöt unohtuivat kouluun.

• Se ei kyllä haittaa, jos muuten osaat keskustella. Pienet pilkkuvirheet on ihan ok. Eli jos kiinnostaa tutustua, niin vastaile tänne.

• 3werfg

Itse olen kanssa etelästä, Helsingistä. Ikäkriteerit ei ihan täyty kun vasta 24 vuotta mittarissa. Mutta jos se ei haittaa, niin kaipailen kanssa uutta eloa ystäväpiiriin. ihan livenäkin mielellään, liikuntaa harrastamaan, kahville, leffailtoihin, mihin vaan mukavaan :) Viestiä voi laittaa muutkin osoitteeseen polkupoutapilvista@gmail.com

• MitäSiis

Mitä haluaisit tehdä uusien kaveriesi kanssa? Keskustella sähköpostilla tms vai kasvotusten? Haluatko käydä jossain yhdessä kuten ulkoilemassa, taidenäyttelyissä, keikoilla, kahviloissa, baareissa, ...?

• Alkuun tutustua sähköpostilla. Joten laittaisitko sinäkin tänne yhteystietosi? Kaikki aktiviteetit kiinnostaa kyllä, mutta vasta siinä vaiheessa, kun on paremmin tutustuttu.

• Jarkkohik

Täällä oli 38v kaveri Helsingistä.

• Saisinko sun mailiosoitteen, niin voin laittaa viestiä?

• Mirs999

Moi harmi oon 44v..mies..juttelukaveria olis vailla?

• Lisäätkö mailiosoitteesi tänne, niin vastailen sulle.

• Mirs999
        ams02 kirjoitti:

Lisäätkö mailiosoitteesi tänne, niin vastailen sulle.

Ihanamies7143@gmail.com

• Rehellinen.mies

Ei kiinnosta. Sinä olet sellainen nainen jolle mikään ei riitä määrällisesti ja laadullisesti.

• Olisit jättänyt kommentoimatta, jos ei kerran kiinnosta. =)

• yksinäinen-

Minulla ei ole ystäviä. En halua enää ystäviä. En ole viikkoon käynyt ulkona. En halua tavata ihmisiä enää.

• the_dreaming

Kerrankin joku kirjoittaa omaperäisesti! Vaikutat asialliselta ja toivottavasti on löytynyt kavereita.

Pakko nostaa, että muutkin näkee ja huomaa ilmoituksesi.

Jos olisin hakukriteerisi täyttävä henkilö (iän puolesta sopiva), niin laittaisin sulle heti viestiä. =)

• joo

ei natsaa mullakaan nuo vaatimukset. Muuten kyllä vaikuttaa ihan asialliselta naiselta.

• AnnSofie237

Moi! Oon 35 v nainen ja kuulostaa siltä että meillä voisi synkata! :)
      Haluaisitko kirjoittaa mulle: annsofie237@gmail.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6926
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      680
      3008
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      203
      955
    Aihe