On jo useamman kuukauden ollut sisemmän häpyhuulen sisäpuolella karhea kohta ja toisinaan siinä on näppylä. Ei kutise eikä vuoda eikä puristamallakaan tule mitään. Se vaan on näppylä, hieman ihosta koholla. Ei ole ulkoneva, "kukkakaalimainen" eikä ole aiheuttanut mitään oiretta.
??
Mikähän näppylä?
5
81
Vastaukset
- ei-täällä-niiku-tiedetä
Veikkaanpa syylää. Niitä kun on lukuisia erilaisia. Jos se on ollut jo useita kuukausia eikä ole muuttunut, niin tuskinpa se on sen vakavampaa. Jos näytät sitä lääkärille, on melko todennäköistä, ettei sekään varmaksi tiedä, mutta näytä silti.
- Ihotautitohtori
Onko sinun sisempi häpyhuuli tullut enemmän ulkonevaksi? Usein ne muuttavat muotoaan ja ulkoneva osa tuntuu silloin joskus erilaiselta. Eron huomaa silloin kun se ei ole ollut "selkainen" aina
- Luulenpa
Jos se tuntuu ihon alla pieneltä jyvältä, kyseessä vosi olla harmiton talijyvänen.
- aadasddasdas
Kukkakaalimainen? No sehän on tietystikin visvasyylä, eli HPV. Tuo on muuten loppuiän vaiva ja mies tykkää, kun saa heppinsä nuppiin kunnollisen kukkakaalikasvuston... itse sain exältä 20 vuotta sitten, enkä todellakaan suosittele kenellekään. Kukkakaali kuuluu lautaselle, ei alapäähän!
- lue-uudestaan
Luepa aapeen viesti uudestaan. Kertoo, että EI OLE kukkakaalimainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634