Olen ihan normaalinnäköinen mies, jotkut naiset hyvännäköiseksikin sanoneet, mutta aina ollut vaikeuksia löytää seurustelukumppani. Samaan aikaan muut ikäiseni, tasoiseni tai oman tasoni alapuolellakin olevat miehet löytävät vaivatta naisia. Kun edellinen suhde päättyy, ei kauaa mene, kun heillä on jo uusi nainen kainalossa.
En kertakaikkiaan tiedä, mistä niitä puolisoita löydetään. No joo, baarista, mistä olen kaikki naiseni löytänyt, mutta siellä ei oikein käy sentyyppisiä naisia, jotka sytyttäis, plus että baarissa en jaksa oikein enää käydä. Työ- tai opiskelupaikoista moni kertoo löytäneensä, minulla ei ole koskaan ollut lähelläkään, että olisin töistä tai koulusta löytänyt naisen itselleni. Miksi toiset löytävät seurustelukumppanin ihan tuosta vain, mutta mulle se tuntuu olevan baariympäristöä lukuunottamatta erittäin kaukainen ajatus? Ja korostan vielä, että ulkonäössä ei ole vikaa, osaan myös sujuvasti jutella naisille jne.
Miksi puolison löytäminen on toisille nii helppoa?
48
2845
Vastaukset
- RentoReino___q
Tutulta kuulostaa olen osittain jo jättänyt kokonaan hakemisen kun se ei johda mihinkään. Keskityn mieluummin uraani ja muihin asioihin elämässäni. Olen älykäs ja erilaisten ihmisten kanssa hyvin toimeentuleva, mutta ei vain ole löytynyt ketään sopivaa. Harmi sinänsä, tuntuu että niiltä osin elämä menee hukkaan, mutta minkäs teet. Pitäisi olla enemmän jotain mitä ei ole niin ehkä flaksi kävisi. Vähemmän itsevarma ja ehkä tyhmempikin, siitä ne naiset tykkäävät.
- qwerttyy
Vaikea sanoa näkemättä. Itselläni miehen valintaan vaikuttaa paljon miehen puhetyyli, ääni, ryhti ja koko olemus. Jos miehellä on esim. nariseva ääni tai jokin muu itseä häritsevä asia niin homma ei toimi. Joku voi tähän todeta, että minkäs mies äänelleen voi..
RentoReino mietti tuossa, että pitäisi olla jotain mitä ei ole, mutta itse en tätä suosittele. Treffeillä kannattaa olla vain oma itsensä (toki parhaita puolia esiin tuoden).- AinaJätetty
Ei pidä paikkansa. Niin kauan kun en ole oma itseni enkä esitä mielipiteitä niin sain olla aina parisuhteessa. Kun muutuin rennoksi ja aloin muka luottamaan naiseen suhteessa ja toin omia mielipiteitä elämään niin joka kerta jätettiin. Ja kokemusta on meinaan mut on jätetty 37 parisuhteesta. Kun joku kysyy mikä on sulle mittari parisuhteeseen niin se on vähintään kuukauden seurustelu/tapailu. Jos (todennäköisesti en) joskus vielä haluaisin suhteeseen en koskaan toisi omia mielipiteitä tai olisi oma itseni koska olemalla joojoo mies pysyy parisuhde kasassa.
- Kokopakettikerralla
AinaJätetty kirjoitti:
Ei pidä paikkansa. Niin kauan kun en ole oma itseni enkä esitä mielipiteitä niin sain olla aina parisuhteessa. Kun muutuin rennoksi ja aloin muka luottamaan naiseen suhteessa ja toin omia mielipiteitä elämään niin joka kerta jätettiin. Ja kokemusta on meinaan mut on jätetty 37 parisuhteesta. Kun joku kysyy mikä on sulle mittari parisuhteeseen niin se on vähintään kuukauden seurustelu/tapailu. Jos (todennäköisesti en) joskus vielä haluaisin suhteeseen en koskaan toisi omia mielipiteitä tai olisi oma itseni koska olemalla joojoo mies pysyy parisuhde kasassa.
JooJoo mies on samakun Aisuri! Oletko vielä insinööri ja käykö sulle työtön vanha lihava yyhoo? Haittaako jos lapset on hieman tummempia ihon väriltään ja heidän isänsä on terroristi!? Ja onko sulla tarpeeksi sitä varallisuutta kertynyt skodaan ja älväriin?
- MietiUudetaan
Kokopakettikerralla kirjoitti:
JooJoo mies on samakun Aisuri! Oletko vielä insinööri ja käykö sulle työtön vanha lihava yyhoo? Haittaako jos lapset on hieman tummempia ihon väriltään ja heidän isänsä on terroristi!? Ja onko sulla tarpeeksi sitä varallisuutta kertynyt skodaan ja älväriin?
JeesJees miehen kannataa myös varautua siihen että sillä aikaa kun on matkoilla luennoimassa hydrauliikasta niin kotonaan suoritetaan käytännön hydraulisia harjoitteita mustien perseiden noustessa ja laskiessa vaimosi kuluneen ja löysän huoranvitun päällä allah akhbar huutojen säestämänä ja uudessa autotallissasi riippuu halal-teurastettu vuohi!!! Kannattaako alkaa Jeesmieheksi?
- MieEnJees-ustele
Nainen kyllä haluaa että mies tuo omat mielipiteensä esiin kunhan ne ovat samoja mitä nainen itsekin ajattelee. Tuossa syy miksi mies joka ilmaisee itseään joutuu jätetyksi. Eihän kukaan nykynainen halua narsistia (naiselle narsisti tarkoittaa miehen vapaita mielipiteitä) vaan tossukan joka komppaa jokaista naisen mielipidettä. "Jos sinä et halua lapsia löydän kyllä sellaisen hetkessä joka haluaa" Oli kaverini silloisen vaimon nykyisen exän kiristys ja kaskummaa kaveri joka ei lasta halunnut suostui kiristykseen. Mulle nainen sanoi kerran "kyllä kunnon mies naiselleen auton ostaa" Sanoin että -Kulta haluaisitko sinä sen auton. "-Oi ihanaa ostatko?" -En osta vaan hommaa töitä ja osta ite. (Arvaatte varmaan mitä seuraavaksi tuli. "Minusta me ei sovita ollenkaan toisillemme. Hyvästi sika") Käytännössä tämmöistä hyväksikäyttöä itse olen nähnyt joka suhteessani. Ei mies ole naiselle muutakuin ulkonäön tuoma status ja näyttelyesine tai sitten pohjaton kassa.
- Anonyymi
Eipä ole ihme jos et seuraa löydä neiti nirppanokka.
- Rtxxxxxx
Sama vika kuin muillakin palstan käyttäjillä, että on valkkaaja, miespuolinen kipinän etsijä
- viisaus-viis
En tiedä. Tunnen kavereita joilla on naisia joka sormelle. Minulla on n 1700 000 omaisuus mutta naiset ei tunnu katsovan päin edes. Kaverini ryyppää ja riehuu eikä tee mitää järkevää mutta naisia riittää. Mietin että mitä teen väärin kun naiset ei kiinnostu.
- 65677556
Ei se raha auta jollei sitä käytä oikein. Ryyppääjäisiä pystyyn niin voi kierrättää kaverin kanssa samoja naisia.
- helgamies
" jotkut naiset hyvännäköiseksikin sanoneet"
..et siis kostuta kiimavittua, ja lienet todennäköisesti helvetin tylsä kaveri. - anCDalusc
Olisiko vastaus tässä: "---mutta siellä ei oikein käy sentyyppisiä naisia, jotka sytyttäis---".
Tarjonta joka on baareissa ei taida kelvata? Ehkä käyt vääränlaisissa baareissa. Jos et löydä normaalielämästäsi (esim. työstä) naista, niin silloin vaaditaan aktiivisuutta esim. nettitreffit, haku päällä harrastuksissa, sinkkutapahtumat (risteilyt, Eurosinkut tms), pikkujoulut, kylpylä- ja laskettelureissut yms.
Aina voi myös katsoa peiliin. Havitteletko liian tasokasta naista, jota kaikki muutkin haluavat? Mitä useamman vuoden odottelet, sitä useampi ikäisesi nainen sitoutuu ja hankkii lapsia. Jos haluat lapsetonta naista, niin he ovat sinulle kohta liian nuoria.- aloittaja---
"sinkkutapahtumat (risteilyt, Eurosinkut tms), pikkujoulut, kylpylä- ja laskettelureissut yms."
Tuollaiset vaatii rahallista satsausta, enkä todellakaan aio rahaa panostaa naisen saamiseksi. En, koska en koe naista rahallisen satsauksen arvoiseksi, enkä siksi, kun ei niiden tuntemieni naisia saavien miestenkään tarvitse. Ei niiden tarvitse tehdä mitään erikoista. Ei niiden tarvitse poistua edes kotipaikkakunnaltaan, aina naista pukkaa siitä huolimatta. - Löytyihän_se_vika
aloittaja--- kirjoitti:
"sinkkutapahtumat (risteilyt, Eurosinkut tms), pikkujoulut, kylpylä- ja laskettelureissut yms."
Tuollaiset vaatii rahallista satsausta, enkä todellakaan aio rahaa panostaa naisen saamiseksi. En, koska en koe naista rahallisen satsauksen arvoiseksi, enkä siksi, kun ei niiden tuntemieni naisia saavien miestenkään tarvitse. Ei niiden tarvitse tehdä mitään erikoista. Ei niiden tarvitse poistua edes kotipaikkakunnaltaan, aina naista pukkaa siitä huolimatta."enkä todellakaan aio rahaa panostaa naisen saamiseksi. En, koska en koe naista rahallisen satsauksen arvoiseksi"
Ei naiset mitään saituria halua. Onnellista yksinäistä loppuelämää. - EipihiN
Ahaa. Lähes aina se ns.vika löytyy ihmisestä.. Mutta tällöin se pitää tiedostaa ja huomioida kumppania etsiessä. ;)
Ap on siis saita, kitsas ja pihi. On niitä samanhenkisiä naisiakin. Eivät tosin pistä rahojaan turhuuksiin hekään eli vaatteisiin, kampaajaan tai edes meikkeihin.
Minä tykkään huomioida miestäni. Samaa odotan silloin itsekin. Pihit ei suostu lähtemään esim.vaellukselle tai ulos syömään. (maksan oman osuuteni kyllä ja pidemmässä suhteessa on vuoroteltu varojen mukaan). Tapaamani pihit miehet eivät huomioi syntymäpäivinäkään. Mut lahjat kelpaa heillekin..
Parisuhde pihin ihmisen kanssa voi olla haastavaa. Jos ei ole samanlainen. :)
Pihin kanssa harva uskaltaisi perhettäkään perustaa. Paljon on varoittavia esimerkkejä nähty..
Yleisesti me käydään töissä jotta voi tehdä kivoja juttuja kunppanin kanssa sekä huolehtia ulkoisesta olemuksestaan jne.
Tsemppiä Ap, varmasti hankalaa löytää mut mahdollista. Otat vain huomioon et pihit naiset erottuvat jo ulkoisen olemuksen suhteen. Esim.meikittömyys ja pulleus (halpa ruoka pullistaa). - aloittaja--
Löytyihän_se_vika kirjoitti:
"enkä todellakaan aio rahaa panostaa naisen saamiseksi. En, koska en koe naista rahallisen satsauksen arvoiseksi"
Ei naiset mitään saituria halua. Onnellista yksinäistä loppuelämää."Ei naiset mitään saituria halua. Onnellista yksinäistä loppuelämää."
Kiitos. Taatusti elän vaikka koko elämäni yksin mieluummin kuin sijoitan rahaa naisiin. Raha on kuitenkin viime kädessä arvokkaampaa kuin nainen. Olen elänyt yksin jo sen verran, että tiedän pärjääväni näin vastaisuudessakin. Unelmoin paljon useammin siitä, että minulla on paljon rahaa kuin siitä, että minulla olisi nainen. Ja kun on paljon miehiä, jotka saavat naisia ilman rahallista panostusta. Miksi minunkaan pitäisi panostaa?
Naisia kyllä saa ilmaiseksi sieltä baarista jos tarvis on, mutta esimerkiksi uutta autoa ei niin vain haetakaan jostakin, se maksaa rahaa. - pienisporttimies11
EipihiN kirjoitti:
Ahaa. Lähes aina se ns.vika löytyy ihmisestä.. Mutta tällöin se pitää tiedostaa ja huomioida kumppania etsiessä. ;)
Ap on siis saita, kitsas ja pihi. On niitä samanhenkisiä naisiakin. Eivät tosin pistä rahojaan turhuuksiin hekään eli vaatteisiin, kampaajaan tai edes meikkeihin.
Minä tykkään huomioida miestäni. Samaa odotan silloin itsekin. Pihit ei suostu lähtemään esim.vaellukselle tai ulos syömään. (maksan oman osuuteni kyllä ja pidemmässä suhteessa on vuoroteltu varojen mukaan). Tapaamani pihit miehet eivät huomioi syntymäpäivinäkään. Mut lahjat kelpaa heillekin..
Parisuhde pihin ihmisen kanssa voi olla haastavaa. Jos ei ole samanlainen. :)
Pihin kanssa harva uskaltaisi perhettäkään perustaa. Paljon on varoittavia esimerkkejä nähty..
Yleisesti me käydään töissä jotta voi tehdä kivoja juttuja kunppanin kanssa sekä huolehtia ulkoisesta olemuksestaan jne.
Tsemppiä Ap, varmasti hankalaa löytää mut mahdollista. Otat vain huomioon et pihit naiset erottuvat jo ulkoisen olemuksen suhteen. Esim.meikittömyys ja pulleus (halpa ruoka pullistaa)."Tsemppiä Ap, varmasti hankalaa löytää mut mahdollista. Otat vain huomioon et pihit naiset erottuvat jo ulkoisen olemuksen suhteen. Esim.meikittömyys ja pulleus (halpa ruoka pullistaa)."
Väärin. Ne hampparit, pizzat, ym ei ole mitään halpaa ruokaa. Ne on vain helppoa laittaa.
Yleensä ne on rahaa itseensä laittavat naiset jotka lihoo, koska 30-40v tienoilla normipainoisena pysyminen alkaa vaatimaan sen rahan lisäksi vaivaa. 120 euron kampaajareissu kyllä kelpaisi mutta lenkki vesisateessa ei. aloittaja-- kirjoitti:
"Ei naiset mitään saituria halua. Onnellista yksinäistä loppuelämää."
Kiitos. Taatusti elän vaikka koko elämäni yksin mieluummin kuin sijoitan rahaa naisiin. Raha on kuitenkin viime kädessä arvokkaampaa kuin nainen. Olen elänyt yksin jo sen verran, että tiedän pärjääväni näin vastaisuudessakin. Unelmoin paljon useammin siitä, että minulla on paljon rahaa kuin siitä, että minulla olisi nainen. Ja kun on paljon miehiä, jotka saavat naisia ilman rahallista panostusta. Miksi minunkaan pitäisi panostaa?
Naisia kyllä saa ilmaiseksi sieltä baarista jos tarvis on, mutta esimerkiksi uutta autoa ei niin vain haetakaan jostakin, se maksaa rahaa."Ja kun on paljon miehiä, jotka saavat naisia ilman rahallista panostusta. Miksi minunkaan pitäisi panostaa?"
Ei tietenkään pidä. Mutta jos ei panostamatta naista saa, niin se panostaminen saattaisi kannattaa ;)
Tottakai saat myös olla mieluummin omasta mielestäsi oikeassa kuin onnellinen.- aloittaja--
helka kirjoitti:
"Ja kun on paljon miehiä, jotka saavat naisia ilman rahallista panostusta. Miksi minunkaan pitäisi panostaa?"
Ei tietenkään pidä. Mutta jos ei panostamatta naista saa, niin se panostaminen saattaisi kannattaa ;)
Tottakai saat myös olla mieluummin omasta mielestäsi oikeassa kuin onnellinen.Sinä et minun onnellisuudestani tiedä mitään, joten älä kommentoi sitä. Se, että ihmettelen puolison saamisen vaikeutta (tai pikemmin sitä, että se on joillekin niin paljon helpompaa kuin toisille), ei tarkoita, että olisin onneton. Varsinkin, kun niitä naisia äärimmäisessä hädässä kyllä sieltä baarista löytyisi. Mutta mieluummin ne baarirahatkin käyttää fiksummin. Jos ei ilman rahallista panostusta naista löydy "normaalista arkitilanteesta", olkoon sitten löytymättä.
- Ihmissuhteet_Investointi
aloittaja-- kirjoitti:
Sinä et minun onnellisuudestani tiedä mitään, joten älä kommentoi sitä. Se, että ihmettelen puolison saamisen vaikeutta (tai pikemmin sitä, että se on joillekin niin paljon helpompaa kuin toisille), ei tarkoita, että olisin onneton. Varsinkin, kun niitä naisia äärimmäisessä hädässä kyllä sieltä baarista löytyisi. Mutta mieluummin ne baarirahatkin käyttää fiksummin. Jos ei ilman rahallista panostusta naista löydy "normaalista arkitilanteesta", olkoon sitten löytymättä.
OIsko siksi, että olet pihi ja muutenkin ikävä ihminen? Rakastat kuviteltua tasoasi, mutta miksi sinusta kenenkään pitäisi pitää? Osaatko nähdä statukseen perustuvien (?) tasokuvitelmiesi tuolle puolen?
Miehet on todellisuudessa itse paljon enemmän statuksen perään kun naiset. Naisille riittää, että mies on hyvää seuraa. Keskituloinen nainen elättää köyhän duunarin tai työttömän, jos vaan mies on hyvää seuraa. Sä et taida olla. - aloittaja--
Ihmissuhteet_Investointi kirjoitti:
OIsko siksi, että olet pihi ja muutenkin ikävä ihminen? Rakastat kuviteltua tasoasi, mutta miksi sinusta kenenkään pitäisi pitää? Osaatko nähdä statukseen perustuvien (?) tasokuvitelmiesi tuolle puolen?
Miehet on todellisuudessa itse paljon enemmän statuksen perään kun naiset. Naisille riittää, että mies on hyvää seuraa. Keskituloinen nainen elättää köyhän duunarin tai työttömän, jos vaan mies on hyvää seuraa. Sä et taida olla."OIsko siksi, että olet pihi ja muutenkin ikävä ihminen? "
Olen järkevä rahankäyttäjä, en pihi. Se, että sijoittaa runsaasti rahaa naiseen, ei ole järkevää rahankäyttöä. On sen verran epävarmaa, että suhde kestäisi, eli riskisijoituksen vaara on suuri siihen nähden, mitä sijoitus parhaimmillaankaan voi tuottaa.
Normaalit huomaavaisuudet, kuten illallisen tarjoamiset silloin tällöin (erittäin harvoin, sillä hienossa ravintolassa syömisen pitää olla juhlaa eikä arkea), kukkapuskan ostamiset erityisestä syystä ja viinipullon lahjoittamiset asia erikseen.
Kaikkiaan en ymmärrä, miksi raha on tässä keskustelussa nyt noussut näin näkyvästi esiin. Tämän ketjun piti käsitellä sitä, miten puolisoita löydetään, ei tämän pitänyt olla mikään rahankäyttökeskustelu. Vai olenko mennyt johonkin (miehen kirjoittamaan) provoon taas?
"Keskituloinen nainen elättää köyhän duunarin tai työttömän, jos vaan mies on hyvää seuraa."
Mistä helvetistä olet repäissyt ajatuksen, että etsin jotain elättäjää tai menojeni rahoittajaa? Itse asiassa olen aina ajatellut, että suhteen vaikeudet alkavat siitä, kun raha astuu kuvioihin. Niinpä tulen todennäköisesti vaatimaan mahdollisessa suhteessani, että kumpikin pitää omat tilinsä jne. - voielämääää
aloittaja-- kirjoitti:
"OIsko siksi, että olet pihi ja muutenkin ikävä ihminen? "
Olen järkevä rahankäyttäjä, en pihi. Se, että sijoittaa runsaasti rahaa naiseen, ei ole järkevää rahankäyttöä. On sen verran epävarmaa, että suhde kestäisi, eli riskisijoituksen vaara on suuri siihen nähden, mitä sijoitus parhaimmillaankaan voi tuottaa.
Normaalit huomaavaisuudet, kuten illallisen tarjoamiset silloin tällöin (erittäin harvoin, sillä hienossa ravintolassa syömisen pitää olla juhlaa eikä arkea), kukkapuskan ostamiset erityisestä syystä ja viinipullon lahjoittamiset asia erikseen.
Kaikkiaan en ymmärrä, miksi raha on tässä keskustelussa nyt noussut näin näkyvästi esiin. Tämän ketjun piti käsitellä sitä, miten puolisoita löydetään, ei tämän pitänyt olla mikään rahankäyttökeskustelu. Vai olenko mennyt johonkin (miehen kirjoittamaan) provoon taas?
"Keskituloinen nainen elättää köyhän duunarin tai työttömän, jos vaan mies on hyvää seuraa."
Mistä helvetistä olet repäissyt ajatuksen, että etsin jotain elättäjää tai menojeni rahoittajaa? Itse asiassa olen aina ajatellut, että suhteen vaikeudet alkavat siitä, kun raha astuu kuvioihin. Niinpä tulen todennäköisesti vaatimaan mahdollisessa suhteessani, että kumpikin pitää omat tilinsä jne.Jos raha ei oo ongelma, niin sit se on vaan sun luonne. :(
Ei oo helppoo, ei. - aloittaja--
voielämääää kirjoitti:
Jos raha ei oo ongelma, niin sit se on vaan sun luonne. :(
Ei oo helppoo, ei."Jos raha ei oo ongelma, niin sit se on vaan sun luonne. :("
Niin kai sitten. Löytyi selitys tähänkin(?) Mutta ei se mitään. Ei luonnettaan muuttaakaan voi, eikä naisen löytäminen mulle niin tärkeä juttu ole, että yrittäisin sen takia muuttua.
- nimimerkitönj
Ovat varmaan aktiivisia tutustumaan naisiin ja panostavat tilanteisiin missä niitä naisia on?
- AsioistaTietäväTaho
Tänäkin viikonloppuna on lukuisat pikimustat perseet nousseet ja laskeneet suomihuorien päällä allah akhbar huutojen säestämänä. Mutta Atm runkkaa vaan edelleen!
- 1212
Mikä on ap:n pituus ja paino?
Yleinen syy siihen miksi normaalin näköisenä tai peräti komeana itseään pitävä mies ei saa naista, on pieni fyysinen koko.- fdndonvs
Komeushan ei riitä, jos supliikki puuttuu. Supliikki ei riitä, jos avoimuus puuttuu.
- Leikkiluola
Ensimmäisenä kannattaa muistaa se että perustamalla persoonallisuutensa viehkeyden oukki-doukki meikämandoliini -asenteelle, saa aikaiseksi paljon hallaa oman tulevaisuutensa suhteen. Myös kaikenlainen jyrkkyys, ehdoottomuus ja kaikkivoipaisuus on myrkkyä sielulle.
(Reps) - dksjdo
Oisko: vertailet iittees muihin sen sijaan että olisit oma itsesi. "Sun tasoiset".. huhhu.
- aloittaja--
Oman markkina-arvon tiedostamisessa ei ole mitään pahaa, se on jopa suotavaa. Se ei tarkoita, että päivät pääksytysten vertailisin itseäni muihin. Olen aina oma itseni - kukaties siitä juuri puolisottomuuteni johtuukin.
- oiskonäin
aloittaja-- kirjoitti:
Oman markkina-arvon tiedostamisessa ei ole mitään pahaa, se on jopa suotavaa. Se ei tarkoita, että päivät pääksytysten vertailisin itseäni muihin. Olen aina oma itseni - kukaties siitä juuri puolisottomuuteni johtuukin.
Sähän selvästi et sitä tasoas tajua, kun kerran valitat, ettet saa tasoistasi. Sä et itse päätä mikä sun taso on, vaan se määräytyy sen perusteella miten ja ketkä susta kiinnostuu.
Mäkin uskon, että sun puolisottomuus johtuu siitä, että olet aina oma itsesi. Mitä se kertoo susta? Anna kun mä arvaan! Sun mielestä varmaan, et kaikki muut on väräässä! - aloittaja--
oiskonäin kirjoitti:
Sähän selvästi et sitä tasoas tajua, kun kerran valitat, ettet saa tasoistasi. Sä et itse päätä mikä sun taso on, vaan se määräytyy sen perusteella miten ja ketkä susta kiinnostuu.
Mäkin uskon, että sun puolisottomuus johtuu siitä, että olet aina oma itsesi. Mitä se kertoo susta? Anna kun mä arvaan! Sun mielestä varmaan, et kaikki muut on väräässä!"Sähän selvästi et sitä tasoas tajua, kun kerran valitat, ettet saa tasoistasi. Sä et itse päätä mikä sun taso on, vaan se määräytyy sen perusteella miten ja ketkä susta kiinnostuu."
Baarissa naisen löytäminen ei kuitenkaan tuota ongelmia, mutta sieltä ei löydy sellaisia naisia jotka minua kiinnostaisivat. Ei sellaista naista välttämättä olekaan. Vaadin ehkä liian samanlaista ihmistä. Pitäisi hyväksyä, ettei 100% sielunkumppaneita ole.
- aivantavallinenmies
Se on kyllä joidenkin kohdalla ihan mysteeri se, miksi eivät löydä sitä puolisoa. On paljon sellaisia todella mukavia heppuja ja naisia, joista kaikki pitävät, mutta jostain syystä ne oikeat ihmiset eivät kiinnostu heistä parisuhde mielessä. Jotkut eivät vain tunnu kohtaavan sellaista oikeaa tyyppiä koskaan. Toisaalta olen sellaistakin nähnyt, että joku tyyppi jonka kohdalla jo ajatellut, että tuo ei löydä koskaan ketään, hän yhtäkkiä onkin löytänyt jonkun. Eli yllätyksiä voi tapahtua ihan miten päin tahansa. Elämä on joskus odottamatonta.
- trjrty
Totta, tunnen itsekin sellaisia ihmisiä joilla on ihan maailman herttaisin luonne, mutta eivät koskaan löydä ketään. Se ihmetyttää, kun tosi ilkeillä ja hankalaluonteisillakin on kumppanit. Toisaalta on ihailtavaakin, että jotkut ihmiset ovat niin vahvoja eivätkä suostu "myymään itseään halvalla" vaan odottavat sitä oikeasti hyvää ja kypsää suhdetta. Oikeastaan se on ihan järkevää kun ajattelee.
- Kilttiatm
Kaverittomuus, se tarkoittaa että naista ei koskaan minulla.
- 2828normi
Sitä kun yrittää normaalinan itsenään tutustua naisiin niin aina sanoo et ei ole kemiaa eli olenliian ruma.
- turha_yrittää
Itse en ole todellakaan kaveriton, päinvastoin. Mutta naiskokemuksia minulla ei ole yhtään. Tiedän myös roppakaupalla miehiä, joilla on paljon kavereita, mutta naiset eivät ole kuitenkaan kiinnostuneita. Johtuu siis ihan muista asioista kuin kavereista?
Kaverit ovat ainakin tietyntyyppinen merkki sosiaalisuudesta ja sosiaalisista suhteista, mutta ei se sosiaalisuus ja sosiaaliset taidot ole vielä mikään tae mistään naiskokemuksista. Niitä totta kai tarvitaan, mutta Suomi on täynnä sosiaalisia ja sosiaaliset taidot omaavia miehiä, joilla ei pahemmin naismenestystä ole ja nekin, joilla on, niin niidenkin naiset vain kummasti kiinnostuvat niistä halutuimmista ja seksikkäimmistä miehistä.
Eli vaikka sinulla olisi kavereita ja olisit sosiaalinen, se ei ole MINKÄÄNLAINEN MERKKI mistään itsessään. Mies saa paljon naisia jo pelkällä ulkonäöllään, mutta sosiaalinen mies ilman ulkonäköä saattaa jää naisettomaksi todella helposti. Jos mies on erittäin komea ja sosiaaliset taidot omaava, niin naisia riittää liukuhihnalta ja ovista ja ikkunoista.
"Olen aina oma itseni - kukaties siitä juuri puolisottomuuteni johtuukin."
Niin, riippuu minkälainen olet omana itsenäsi. Tiedän erään mallimieheltä näyttävän miehen, joka on arvostettu, ihailtu, seksikäs, on luonnostaan sosiaalinen, jne. eikä todellakaan välitä, mitä muut ajattelevat. Tekee ulkomailla töitä, omaa sosiaalisia suhteita, jne. Tällä miehellä ei ole minkäänlaisia vaikeuksia saada kauniita naisia. Riittää, että vain tulee paikalle johonkin, niin naiset pyörivät ympärillä.
Joten turha väittää, että omana itsenään ei saisi naisia. Se vain riippuu siitä, MINKÄLAINEN olet omana itsenäsi. Mallimieheltä näyttävä, sosiaalinen ja muille mallia näyttävä mies, joka tekee aina oman päänsä mukaan ja saa muutkin mukaan juttuihinsa, saa kauniita naisia ihan niin paljon kuin vain ikinä haluaa.
Hyvin harva tuota vain pystyy olemaan. Esim. itsellä ei auta yhtään omana itsenäni oleminen, koska en esim. ole HARVINAISEN KOMEA, mallilta näyttävä mies, joka houkuttelee pelkästään jo sekin naisia kuin hunaja mehiläisiä. - Ex----------PUA
Tavallaan vastasit siihen itse.
Kun märkä kausi alkoi, on sen jälkeen ollut jatkuvaa säätöä ja hoitoa.
Välillä on voinut tuntua että ehkä tämä nyt taukosi, niin ei, jostain joku ilmestyy ja taas mennään, ja sitten pian ilmestyy muutama uusi ja taas on rinki pystyssä.
Sitten on tietysti vielä ytmit, joilla on vaan niin kova taso, että naista on aina tullut ja riittänyt.- ihmetteleväiivari
Onko sulla puoliso?
- tasokas_vai_ei
Minun mielestä kyse on asenteestasi. Sanot, että "tasoisesi tai jopa oman tasosi alapuolella" olevat miehet. Mutta miten mittaat tämän "tason"? Onko se rahaa? Vai älyä? Vai ulkonäköä? Vai koulutusta? Vai luonnetta? Vai vaatetusta? Mitä tämä "taso" oikein on? Jos ajattelet naisia jonkin "tasoisina" niin sepä voi vaikeuttaa kumppanin löytämistä. Onko sinulla kovasti jotain vaatimuksia naiselle, että hän "sytyttäisi". Minusta kirjoituksestasi saa sen vaikutelman, että naisia kyllä olisi, mutta he eivät "sytytä".
Olen itse ns. korkeastikoulutettu ja korkeatuloinen. Ulkonäössä ei kai ole kauheasti mitään suurta vikaa, kun kyllä minä miesystäviä olen löytänyt elämässäni. Mutta aviopuolisoni on täysin kouluttamaton ja työtön. Hän ei ole mainosmiesten mittapuun mukaan varmaankaan ihannemitoissa. Ja luonteeltaankaan hän ei ole siitä helpoimmasta päästä kumppaneita. Mutta en koskaan ajattele, että hän tai minä olisimme jotain "tasoa". Rakastan häntä. Se luullakseni riittää tässä elämässä. Minulle riittää loppujen lopuksi, että hän on olemassa ja rakastaa minua. Lihoo tai laihtuu, kasvattaa parran tai ajaa partansa, pukeutuu kirpparivaatteisiin tai uuteen nahkarotsiin, urheilee tai löhöää tv:n edessä, löytää työpaikan tai pysyy työttömänä. Ei merkitse paljonkaan loppujen lopuksi. Suhteessa lopulta merkitsee se, että olemme "me", että hän on aviopuolisoni, se yksi ja ainoa rakkaani. "Taso" ei kuulu ihmissuhteisiin, vaan esim hevosmarkkinoille.- aloittaja--
"Mutta miten mittaat tämän "tason"? Onko se rahaa? Vai älyä? Vai ulkonäköä? Vai koulutusta? Vai luonnetta? Vai vaatetusta? Mitä tämä "taso" oikein on?"
Lähinnä ulkonäkö, ehkä jossain määrin luonne ja yleinen olemus, niin fyysinen kuin henkinenkin. Nuo ovat ne ensimmäiset asiat, mihin tuntemattomassa vastakkaisen sukupuolen edustajassa yleensä kiinnitetään huomiota, eli nuo ratkaisevat sen, kiinnostuuko jostakin vai ei. - NäinMeillä
aloittaja-- kirjoitti:
"Mutta miten mittaat tämän "tason"? Onko se rahaa? Vai älyä? Vai ulkonäköä? Vai koulutusta? Vai luonnetta? Vai vaatetusta? Mitä tämä "taso" oikein on?"
Lähinnä ulkonäkö, ehkä jossain määrin luonne ja yleinen olemus, niin fyysinen kuin henkinenkin. Nuo ovat ne ensimmäiset asiat, mihin tuntemattomassa vastakkaisen sukupuolen edustajassa yleensä kiinnitetään huomiota, eli nuo ratkaisevat sen, kiinnostuuko jostakin vai ei."Lähinnä ulkonäkö, ehkä jossain määrin luonne ja yleinen olemus, niin fyysinen kuin henkinenkin. Nuo ovat ne ensimmäiset asiat, mihin tuntemattomassa vastakkaisen sukupuolen edustajassa yleensä kiinnitetään huomiota, eli nuo ratkaisevat sen, kiinnostuuko jostakin vai ei."
Tuossa piilee yksi yleinen sudenkuoppa parinvalinnassa. Jos ihmisellä on kovin tiukka käsitys siitä, millainen henkilö häntä ulkonäön puolesta kiinnostaa, se voi johtaa vaikeaan pattitilanteeseen. Tuo sinua kiinnostava piirre saattaa olla nimittäin sellainen osittain myös tyyliin tai luonteeseen liittyvä seikka joka tekee juuri tuollaisesta naisesta sellaisen joka ei kovin todennäköisesti kiinnostu juuri sinun kaltaisestasi miehestä. Hyvin kärjistäen rokkityylinen rempseä nainen ei ehkä kiinnostu todennäköisimmin nörtistä insinöörimiehestä vaan enemmän itseään vastaavasta miehestä. Tai jos haet naapurintyttömäistä naista, olet ehkä hänelle liian räväkkää tyyppiä. Näitä huonoja kombinaatioita voi keksiä lukemattomia ja ne voivat olla myös hyvin hienosyisiä.
Saman ongelman kääntöpuoli ovat myös ne ihmiset jotka kerta toisensa jälkeen päätyvät yhteen heille täysin sopimattomien tyyppien kanssa koska he viehättyvät jostain syystä ulkonäöllisesti tyypeistä jotka sitten henkisesti eivät heille ole ollenkaan sopivia. - tasokas_vai_ei
aloittaja-- kirjoitti:
Lähinnä ulkonäkö, ehkä jossain määrin luonne ja yleinen olemus, niin fyysinen kuin henkinenkin. Nuo ovat ne ensimmäiset asiat, mihin tuntemattomassa vastakkaisen sukupuolen edustajassa yleensä kiinnitetään huomiota, eli nuo ratkaisevat sen, kiinnostuuko jostakin vai ei.Ulkonäkö on hyvin hyvin subjektiivinen asia. Sitä paitsi, suhteessa ulkonäkö vähitellen menettää merkityksensä. Itse asiassa ulkonäöllä on hyvin hyvin vähän merkitystä pitkässä suhteessa. Että ei kannattaisi katsella vaan niitä ulkoisesti kauneimpia naisia.
- Valaistunutko
Olit itse aikoinani aika lailla samassa tilanteessa kuin aloittaja. Kaikki piti olla ihan kunnossa muttta naista ei vaan millään löytynyt. Monet naiset kyllä olivat hyviä kavereita ja liikuin paljon opiskelijariennoissa, tunsin paljon ihmisiä ja kavereita riitti. Silti kukaan nainen ei kiinnostunut romanttisessa mielessä. Mietin pääni puhki mikä mahtoi mättää mutta en oikein keksinyt mitään kun kaikki vain kehuivat miten mukava kaveri olen eikä minussa ole mitään vikaa.
Kun sitten kerran aivan yllättaen onnistuin (ollessani tapojeni vastaisesti melkoisen kovassa humalassa ja sitä kautta tavallista rohkeampi), tajusin missä olin mennyt aikaisemmin metsään. En ollut koskaan osannut tai uskaltanut tehdä vain reilusti sitä "viimeistä liikettä". Olin kyllä jutellut mukavia mutta en ollut koskaan tehnyt sitä selkeää fyysistä aloitetta, koskenut kunnolla ja itsevarmasti oikeaan aikaan ja oikealla tavalla. Olin vain ajatellut että olen kohtelias enkä "lääpi" tai tai tee mitään sopimatonta ennen kuin olen ihan varma että toinen on kiinnostunut. Mutta kun sitä varmuutta ei koskaan oikein tullut.
Mutta ei reilu fyysinen aloite ole lääppimistä vaan se on vain asioiden viemistä eteenpäin. Se toki vaatii tilannesilmää, hyvää makua ja oikeaa ajoitusta mutta se on ainoa tapa saada tilanne menemään eteenpäin. Jos nainen hyväksyy kosketuksesi, olet mennyt jo valovuoden eteenpäin tilanteesta jossa vain juttelet mukavia. Siitä ei sitten olekaan enää ollenkaan niin pitkä matka suhteeseen kuin on juttelusta kosketukseen vaikka sitä en aikaisemmin tajunnut.Hyvä, että olet löytänyt rohkeutta koskeuttamiseen!
Yhtä kohtaa kuitenkin kommentoin oman kokemukseni pohjalta:
"Jos nainen hyväksyy kosketuksesi, olet mennyt jo valovuoden eteenpäin tilanteesta jossa vain juttelet mukavia. Siitä ei sitten olekaan enää ollenkaan niin pitkä matka suhteeseen kuin on juttelusta kosketukseen vaikka sitä en aikaisemmin tajunnut."
Kyllä se matka kosketuksesta suhteeseen on vielä todella pitkä :) Mutta varmaa on vain se, että koskaan ei pääse asiassa eteenpäin niin kauan kuin ei muuta omia toimimattomaksi osoittautuneita toimintatapojaan.- Valaistunutko
helka kirjoitti:
Hyvä, että olet löytänyt rohkeutta koskeuttamiseen!
Yhtä kohtaa kuitenkin kommentoin oman kokemukseni pohjalta:
"Jos nainen hyväksyy kosketuksesi, olet mennyt jo valovuoden eteenpäin tilanteesta jossa vain juttelet mukavia. Siitä ei sitten olekaan enää ollenkaan niin pitkä matka suhteeseen kuin on juttelusta kosketukseen vaikka sitä en aikaisemmin tajunnut."
Kyllä se matka kosketuksesta suhteeseen on vielä todella pitkä :) Mutta varmaa on vain se, että koskaan ei pääse asiassa eteenpäin niin kauan kuin ei muuta omia toimimattomaksi osoittautuneita toimintatapojaan."Kyllä se matka kosketuksesta suhteeseen on vielä todella pitkä :) Mutta varmaa on vain se, että koskaan ei pääse asiassa eteenpäin niin kauan kuin ei muuta omia toimimattomaksi osoittautuneita toimintatapojaan."
No onhan se toki pitkä mutta tarkoitukseni oli havainnollistaa sitä miten naisia joiden kanssa olet "kosketus tasolla" on kuitenkin jo todella paljon vähemmän kuin naisia joiden kanssa ollaan kavereita "juttelu tasolla". Olet siis läpäissyt jo melko tiukan "seulan" jos nainen edes hyväksyy kosketuksesi ja pitää sitä mielyttävänä.
Ja myös sitä että joinen suhde vaatii sen ensimmäisen kosketuksen, sitä ilman se ei vain synny. On siis tärkeää ottaa se ensimmäinen askel. Muuten olet loputtomiin vain kaveri.
- Vanharoikkuvaäijä
Pääsisänen helvettihän teillä näkyy olevan.Kannattaa ottaa rennosti ja hurttiä hjuumoria peliin!Lähen litoon,fressiä ilmaa keukoon,
- Anonyymi
Naisen kanssa sulavasti käyttäytyvät miehet ovat suosittuja parisuhdemarkkinoilla.
Moni mies on pökkelö ja pahimmillaan se voi jopa pelottaa naisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645