Mun hamsteri kuoli ehti olla meillä viis kuukautta ensin lopetti ötököiden syömisen sitten pissa oli oranssia ei ollut ruoka halua ja ei juonut paljon mutta liikkui kuin normaali kääpiöhamsteri juoksi ja kiipeili sitten kun otin sen häkistä ei avannut silmiä sitten kun lopulta laitoin pikkuisen häkkiin alkoi nukkumaan häkin keskellä heikosti hengitti ja parin tunnin päästä kuoli mikä on syy rakastin pienoista kovasti häkin siivosin joka viikko veden vaihdoin joka päivä ja sai uusia vihanneksia ja vähän hedelmiä ja pidin kädessä ja ulkoilutin usein
Hamsteri kuoli
Pöppönensen
3
<50
Vastaukset
- kattimattonen
syöpä!!
- mistänoistatietää
Eivät ole pitkäikäisiä eläimiä muutenkaan vaikka terveenä pysyisivät. Olisiko sisäelimet vikaantuneet. Luonto tekee tekojaan. Ottakaa uusi, kun välineet on valmiina.
- saattoollamikävaan
Niin lisäisin että varmasti pidit huolta ja tykkäsit mutta aikansa on jokaisella ja jyrsijät on lyhytikäisiä. Muutaman vuoden normaalistikin elävät. Herkästi noi voi sairastua eikä yleensä kannata pitkittää "kärsimyksiä" kun näin se kuitenkin menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635