Terveisiä Malesiasta, hi hi hi hih........
Kuka haluaa ensimmäisenä kuulla kuulumisia.....? Röh röh rö röhn rö hih, kuinka tässä on naureskeltu suomalaisille sutta pelkääville apinoille. Voi jessus, mahtava rerissu ja kunnon röhönaurut. Ei suuressa maailmassa fiksut voi käsittää suomiapinan surkeaa tilaa, pelätä nyt hysteerisesti paria sataa pikku vesseliä tämän kokoisessa maassa. Kyllä me naureskeltiin ja hirnuttiin. Vaikka viina on kallista tuossa maassa, niin minä tarjosin. Niin oli seura hyvää, viehättävistä naisista nyt puhumattakaan.
On tämä suomi vaan paskamaa petokulttuurin kannalta. Hysteerinen apina vaan paskoo housuihinsa.
I am back...
9
93
Vastaukset
- Berninsopimus
Kyllä.
Lisäksi sudet ja koirat on pantu sekaisin ja tätä sotkua virkavalta ei ensinnä ole halukas selvittämään, toisaalta ei kykene eksaktisti määrittämään.Sulla tässä apina pää vaan on sekaisin, tollero. Mutta kyllä malesialaisia nauratti kun kerroin suomalaisista susipelkureista. Kyllä hirnuivat ja nauraa röhöttivät, oli meillä niin tautisen hauskaa, röh rö röh röh, hi hi hih ja heh heh. Hö hö hörh kun suomessa asuu paskaprseitä, sutta pelkääviä maalaisapinoita, hi hi hi. Malesiassa on oikeita, hienoja luonnon apinoita mutta täällä vaan juoppohulluja, susihulluja maalaisapinoita karvalakit päässään , he he heh heh ja kyllä malesiassa saatiin kunnon röhönaurut.
- Berninsopimus
Sinähän se pelle ja pelkuri olet, jos meluapinana varta vasten maapallon toiselle puolelle matkustat toitottamaan Suomalaisen geenitutkimuksen osaamattomuudesta ja alennustilasta.
Ettekä siellä edes itse ymmärtäneet, mille itse asiassa naureskelitte.- Eipä-tuo-mistään
Malesiasta palannut. Meilahdesta se on jälleen päästetty avohoitoon. Ja unohti tietysti heti lääkkeensä.
- Mestästäjä
Liekkö itse anaalyytikko tajunnut paikallista kieltä? Luulen vaa että ei kannata enempää käydä nolaamassa itteesä ja samalla antaa sellasta vaikutusta suomalaisista....
Mitäpä jos tulisit tänne itään kokemaan koirasi kanssa ne sudet niin saattas mieli muuttua ;)
Ja ainiin, ei kannata repiä vaatteitasa tällaisten huomion hakuisten anaalyytikkojen takia :) - Oodi.mestarille
Tervetuloa takaisin porsaan punastuttaja ja painajainen. Apinan kyykytyksen mestari. Paviaanien kuningas.
- Näinhän-siinä-käy
Kyllä oli oikeus oikeassa, kun jätti pantasuden ampujan tuomitsematta. Joutui sen kopsauttamaan hengiltä, kun tuppasi koiran perässä ihan silmille....Amppari-uutiset/PohjoisPohjanmaa/Kaleva tänään......
- heehehhehheh
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015102320549629_ul.shtml
Palleista kumahtaa! - naapurinmiäs
hmmm. Malesiasta... taidanpa tietää henkilöllisyytesi...paljastaisinkohan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734259Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113852Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37773