Siinä on tuo Lollipop 5 käyttöjärjestelmä. Minulla on käyttö kokemuksia Sonyn KItKat 4.4.4 puhelimesta mitä pidän hyvänä. Käytän nyt helppoa Android tablettia jossa JellyBean 4.2. Sonyn Z2 tablettia ei ole myynnissä enää.
Sonyn xperia Z4 tabletista kokemuksia
4
104
Vastaukset
- PPAP2
itselläni ei tuota Sonyn tablettia ole (vaan ASUS), mutta olen kuullut tuttaviltani siitä pelkkää hyvää.
Laitan tähän linkin tube arvosteluun (siltä varalta ettet ole tätä nähnyt)
https://www.youtube.com/watch?v=NQNWdIThUHk - uusiandroidparempi
Uusin Android on aina parempi ja turvallisempi kuin vanhat! Tämä kannattaa muistaa..
- androidsonyonvlinta
On toimiva Wifi tabletti,ei ole Sonyn ja myös turvallinen ja vaivaton käyttää. Syy uuden etsintään kirkkaampi kuva,pitempi akkukesto ja toimivampi Xperia näppäimistö. Käytän uutissurffailuun ja tv ohjelmien ja YT käyttöön.
- Oonlukenutpelkkäähyvää
Itsellä ei kokemuksia Sonyn puhelimista ja tableteista mutta oon lukenu niistä vaan pelkkää hyvää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804