Oonksmä muka seonnu
En kuuntele tunnilla enkä keskity ainakaan siihen tuntiin. Oon vaan omis maalmoissani. Oon nykyään unohtanu enemmän asioita ja en kuule enää hyvin ja tuntuu kokoajan oudolta. Tuntuu että sydän lyö enemmän kuin yleensä.
Mulla on ikävä mun pikkuserkkua. :'c Ja mua ärsyttää ihan vitsisti kun lukee sen kommii iigees. -.- En uskalla puhuu sille. :/ Mutta saatan tuijottaa ja hymyillä hänelle. Stalkkaan hänen fb ja ig:tä..
Oonks mä vaa seonnu vai mitä mä sekoilen nykyään
oonks seonnut?
seonnutsekopääxd
5
<50
Vastaukset
- sekopääsekoaalopullisest
En saa unta. Viime vuonna mun ihastus oli samassa luokassa mutta nyt hän ei oo enää mun ihastus.
Mut mun nykynen ihastus on muualla niin mun aika myös koulus kuluu hitaasti. :(( Aina kun ajattelen häntä tuntuu kuin sydän hakkais kovempaa vähän kuin kiihottuisi. XD - aatux
söpöjä nuoria.
- yvivj
X-D
- Puutteessahan
vaan oot. Kunnon pano ratkaisee asian!
- huvuiviv
:'D ok
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1481539- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91301- 571246
- 741125
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62987
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890