Eli siis olen toivonut kania jo tosi pitkään.Olen vanhempieni kanssa keskustellut asiasta monta kertaa, mutta äiti suuttuu heti kun mainitsen asiasta. Isäni sanoo että hän ei halua sitoutua mihinkään. Äidillä ei ole mitään erityistä syytä kieltäytymiseen. Rahani riittävät kanin ostoon ja ylläpitoon. Olen lukenut kaiken kaneista ja olen käynyt hoitamassa ystäväni kaneja. Vanhempani sanovatkin aina että pystyisin kanin hoitamaan. 17 vuotiaalla isosiskollani on oma hamsteri jonka vanhempani hänelle ostivat kun hänellä oli synttärit. Minulle vastaus on silti ei... Olen muutenkin aika yksinäinen kun en oikein osaa olla kavereiden kanssa. Yleensä on kivaakin olla itsekseen. Paras ystäväni jolla on aina ollut kaneja, asuu tunnin ajomatkan päästä meiltä joten en häntä kauhein usein näe. Toivon todella kania ystäväkseni! Auttakaa pliis♡
Miten saada vanhemmat suostumaan kaniin?
4
112
Vastaukset
- pikkukoirat
Joo en osaa auttaa ku on sama ongelma koiran kaa. Oon halunnu koiran jo pitkään. Oon lukenu moooooonta kirjaa koirista mut siis tää on outo mun vanhemmat tekee ton aivan saman äiti suuttuu isä vaan päättää ettei sitoudu sen hoitamiseen ja kaikkee et anteeks en voi auttaa :-( :'(
Jos kerrot niille kuinka maukasta kanipaisti on?
Meillämlapset halusivat possun ja sit jouna syötiin pari kinkkua....- Sitsdgdr
Mainitse asia kun vanhemmat säälivät sinua
- suostumaan
1. Kysy vanhemmiltasi mitä voisit tehdä saadaksesi kanin.
2. Mikä sinussa on sellaista miksi sinun ei anneta hankkia kania?
3. onko niin, että vanhempasi eivät usko sinun huolehtivan kanista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667