Mulla on nyt aika iso ongelma..Olin viime Perjantaina juhlimassa kavereiden kanssa bileissä ja yllätys yllätys paikka oli täynnä poikia ja join tosiaan hieman liikaa sillä en muista mitään muuta kuin sen että heräsin jonkun ihme jätkän vierestä ja oltiin siis pantu suoraan sanoen..En voisi ikinä uskoa että olen pystynyt tekemään mitää tällaista omalle kullalle vaikka saan poikaystävältänikin hyvää seksiä. Mutta jotenkin olin niin humalassa etten pystynyt aatteleen mikä on oikein tai väärin ja niin se tapahtui..Olo on niin paska kun en tajua itseäni..olen aina pitänyt itseänu luotettavana ja uskollisena mutta tapahtumat bileissä kertoo aivan muuta. Nyt en tiedä pitäiskö mun kertoa kullalle vai jättää kertomatta, jos kerron hän jättää minut varmasti sillä olimme suhteen alussa sopineet että kerrasta poikki sen takia en ole varma kerronko koska rakastan häntä todella..ja ollaan siis seurusteltu 2 ja puol vuotta ja olen 17 ja poikaystävä 18..
Petin Poikaystävääni kännissä
27
567
Vastaukset
Jos voit itse elää kertomatta älä kerro. Tosin henkinen paine voi olla suuri.
-
Et muista? Epäiletkö että toinen käytti kännistä tilaasi hyväksi vai saitteko yhdessä hienon ajatuksen?- Kaikkea.sitä.kuulee
Joo, näinhän se on, aina kun ollaan oltu huoraamassa niin se onkin ollut raiskaus. Etenkin jos mies ei olekaan kovin komea tai varakas. Jospa nyt kannettaisiin vastuu omista teoista eikä syyteltäisi muita.
- envoiuskoaitseäni
Olin niin sekaisin muttei sitä voi laskea viinan syyksi ymmärrän sen paremmin kuin hyvin, mutta juhlat karkasi käsistä...En muista että olisin lähtenyt kenenkään mukaan huoneeseen mutta sieltä kuitenkin aamulla heräsin eikä vaatteita juurikaan ollut....en vaan yksinkertasesti muista muuta kun että olin todella humalassa..
- Rehellisyyskannattaa
Voisin sanoa, että oot aika säälittävä tapaus, mutta elämä opettaa ja kannattaa olla rehellinen, niin ei tapahtunut paina mieltä ja poikaystävä voi heittää sut pihalle elämästään. Ehkä jatkossa oot vähän viisaampi, tiedä minkä kupan tai hivin olet saanut tai vaikka raskaana jne. Vastuusi pitää sinunkin kantaa, ei se humalatila pois ta sitä vastuuta mihinkään.
- envoiuskoaitseäni
Olen päättänyt kuitenkin vaikka olisin kuinka säälttävä tahansa teidän mielestänne niin en kerro poikakaverilleni virheestä mitään se vaan satuttais häntä enkä sitä todellakaan halua! Suhde loppuisi varmasti siihen paikkaan ja minä en halua poikaystävääni menettää. Joten parempi olla hiljaa asiasta :)
- Irsta-portto_kuten_äitis
olet irstas kyrpähuora!!
- Ukkomies5
Joskus tulevaisuudessa kumppanisi kysyy, oletko koskaan pettänyt häntä. Haluatko elää loppuelämäsi suhteessa, jossa kumppaniin ei voi täysin luottaa? Parisuhteeseen kuuluu toisen hyväksyminen virheineen. Asia jää jäytämään välejänne. Jos itse olet epärehellinen, alat helposti ajatella, että muutkin ovat.
Olet vielä nuori, ja sinulla on elämä edessäsi. Ei onnettomasti päättyvä suhde sitä pilaa. Jos kerrot asiasta kumppanillesi, perustele myös, miksi kerroit sen, että haluat suhteenne rakentuvan luottamukselle ja että haluat olla avoin kumppanisi suhteen. Kyllä kumppanin tulisi arvostaa sellaista luonteenpiirrettä. Jos seurauksena on ero, voit ajatella, ettei hän sittenkään ehkä ollut oikea sinulle. Parisuhteessa on aina karikkoja, on osattava yhdessä mennä niistä yli. Mitä useammasta selvitään, sitä vahvemmaksi suhde tulee. - envoiuskoaitseäni
Olet oikeassa kyllä eikä, se tarkoita sitä että en kerro ettenkö osaisi elää yksinkin vaan kun oikeesti välitän poikaystävästäni enkä haluaisi turhaan satuttaa kertomalla asiasta, itsepähän mokasin miksi kaataisin sen toisen harteille? Haluaisin kyllä olla rehellinen mutta kun en halua satuttaa enkä pystyisi sitä kertomaan..
- entäsjosjoku
Mitäs jos hän kuulee siitä jostain muualta? Seuraukset voivat olla vielä pahemmat kuin että kertoisit itse.
- envoiuskoaitseäni
Ei hän saa tietää kun ollan päätetty ettei kukaan kerro. Satuttaisi vaan liikaa se että menisin kertomaan hänelle..
- vitunlumppu
envoiuskoaitseäni kirjoitti:
Ei hän saa tietää kun ollan päätetty ettei kukaan kerro. Satuttaisi vaan liikaa se että menisin kertomaan hänelle..
Voi vitun lutka..Et sitte voinu vaik poikaystäväs kans panna? Oliko ees parempi? Känni ei oo syy pettämiselle huora
- käytitteköeeskortsua
envoiuskoaitseäni kirjoitti:
Entäs jos sait jonkun sukupuolitaudin siltä toiselta pojalta? Tartutat sen vielä tietämättäsi poikaystävääsi. Sittenkö väität, että saunanlauteilta se tuli? Sä olet vielä niin nuori, että luotat siihen, ettei kukaan muukaan kerro. Entäs jos se sun panijasi kehuskelee asialla ja se menee sun poikaystäväsi korviin. Tai joku seurassa olleista ei susta tykkää ja päättää kertoa. Entäs jos tulit raskaaksi, sittenkö väität poikaystävällesi että sun se on.
Nuorena kun pettämisen ja valehtelun aloittaa ja jos siitä pääsee pelkällä huonolla omallatunnolla niin mitä luulet, jääkö yhteen kertaan? Sulla on pettäjän luonto eikä se siitä muuksi muutu ellet joudu vastuuseen teoistasi.
- nissukkaliini
Mita haluisit poikakaverin tekevan jos olisi sinun tianteessa?
- envoiuskoaitseäni
haluaisin kertovan totuuden..
- envoiuskoaitseäni
haluaisin poikaystävän kertovan totuuden
- Jokainen_vastaa
Haluatko, että poikakaveri kuulee asiasta muilta vai sinulta? Mieti sitä.
Alkoholi ei käy tekosyystä - aina voi olla juomatta tai ainakin pitää huolen siitä, että piparia ei kuka tahansa pääse nylkyttämään - jos haluaa. - ejerkjr0r80808
tuota jos se kaveri kairasi sinua hanuriin niin voit kirkkain silmin kertoa että pillua et ole antanut
- LHHGDTYRFUIHL
ET KERRO.
- Huhsentään
Tiedätkö, alkoi ihan kuumottaa juttuasi lukiessani. Olisi ihana tavata kaltaisesi nainen... Olet ihanan tuhma! ;)
- jfjkdlfkj
Haluatko elää valheellisessa suhteessa? Mokat tulevat esiin ennemmin tai myöhemmin. Ajattele jos olet silloin aviossa poikaystäväsi kanssa ja teillä on vaikka pari muksua. Silloin se olisi ISO-juttu...
- pettäjänleimansaanut
Samassa veneessä ollaan AP:n kanssa. Ollaan puhuttu poikaystäväni kanssa pettämisestä (ennen siis kuin tämä edes tapahtui). Hän oli sitä mieltä, että jos se on tapahtunut vain kerran eikä tule tapahtumaan toiste, hän ei välttämättä haluaisi tietää. Olin samaa mieltä silloin hänen kanssaan. En tosin tiedä, jaksanko kantaa näin raskasta taakkaa... Joka päivä pelkään, että hän saa kuulla asian jostain muualta.
Itselleni pettämistilanne oli hyvin merkityksetön tapahtuma, jota kadun suuresti. Ei siis ollut mitään tunteita sitä toista jätkää kohtaan. Olimme molemmat humalassa, ja tämä tyyppi pyysi minut luokseen yöksi. Kuvottaa pelkkä ajatuskin siitä illasta, tekisin mitä tahansa, jos saisin tehdyn tekemättömäksi. Rakastan poikaystävääni enemmän kuin mitään muuta, enkä ikimaailmassa haluaisi häntä satuttaa. Mikä saa ihmisen tekemään niin tyhmiä asioita? En enää IKINÄ tee tuota kamalaa virhettä, opin sen kantapään kautta.
Pitäisikö minun kertoa? Aika näyttää, mitä tapahtuu... - Say_it_like_it_is
AP: taisit muuten vielä jakaa pillua niin et se jannu veti PALJAALLA..?
- ÄläViittiLässyttää
Hohhoijaa. Itse olet viinat juonut, joten turha yrittää paeta vastuuta sen kännin taakse. Itse sinä päätit pettää, vaikka et enää sitä muka muistakaan.
Älä viitsi lässyttää, ettet halua satuttaa poikaystävääsi. Sehän ei ole totta. Jos et haluaisi satuttaa, et olisi pettänyt. Teko on jo tehty, eikä häviä mihinkään vaikka valehtelisit etkä kertoisi teostasi. Olet jo loukannut poikaystävääsi pettämiselläsi. Nyt ei ole kyse siitä ettet halua satuttaa, vaan siitä ettei sinulla ole kanttia kertoa totuutta. Yrität ITSE päästä mahdollisimman helpolla ja valehdella. Päätös suhteen jatkamisesta ei pitäisi olla pettäjällä, vaan petetyllä. Poikaystävälläsi on oikeus tietää millaisen tytön kanssa seurustelee.
On myös erittäin naiivia kuvitella ettei poikaystäväsi saa tietää. Tietysti saa. Bileissä oli monta ihmistä, jotka näkivät puuhasi. Sen lisäksi se mies ihan takuuvarmasti lesoilee kavereilleen, että sai sinulta pillua. Joku päivä jossain joku niistä ihmisistä lipsauttaa pettämisestäsi poikaystäväsi kuulleen. Ihan takuuvarmasti. Voi myös olla, että se mies menee ihan tarkoitukselle rehvastelemaan miehellesi että pani hänen naistaansa.
Sitten kun poikaystäväsi kuulee asiasta, on enää turha selitellä yhtään mitään. Nyt sinulla on vielä mahdollisuus olla rehellinen. - vellu18
olet läpimätä ihminen.
- paljastus
ja höpöhöpö juttuja keksit taas. jos et muista illasta mitää niin miten niin voit sanoa että ootte muka pannu. keksi parempii juttui ku nää tai kasva aikuiseksi.
- ÄläSittenTartuta
Sukupuolitautitesteihin mars.
- rehellisyysparempi
Rehellisyys on tärkeää parisuhteessa. Jos valehtelee se tulee ennen pitkää esille ja seuraukset voivat olla paljon pahemmat jos petetty kuulee myöhemmin ja muuta kautta. Itse olen tämän kantapään kautta oppinut. Älä sinä lähde sille tielle kun vielä voit sen pysäyttää. Valehtelijan tie on katkera ja täynnä kyyneleitä, syyllisyyden tunteita ja draamaa. Minunkin mielestäni petetyllä pitäisi olla oikeus päättää sen sijaan että pettäjä päättää. Ja usko minua salaisuus tulee aina ilmi jos on enemmän kuin yksi sen jakamassa. Ihmisillä on pakottava tarve kertoa jollekin ja sitten se joku kertoo taas eteenpäin. Nyt bileissä olleet ehkä sanovat etteivät kerro mutta miten voit olla varma vaikka vuoden päästä?
Koskaan ei pidä juoda niin paljon että menettää itsehillintänsä.
Me kaikki teemme virheitä mutta poikaystäväsi ei kuulu maksaa sinun virheestäsi. Hän luulee olevansa yhdessä uskollisen ihmisen kanssa mikä on väärin häntä kohtaan. Ja jos todella rakastat häntä niin kunnioitat suhdettanne ja häntä olemalla rehellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527040Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7043138Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1021332Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831320- 841305
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181149Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 781069