Kaipaan suurta rakkautta

RakkaudenRakastaja

Olen 44 v mies ja kaipaisin suurta rakkautta! Tuntuu että elämä lipuu käsistä kun vain elelee perusmukavassa liitossa. Kaipaisin suurta rakkautta. Sellaista miltä tuntuu kun ihastuu oikeasti toiseen ihmiseen. Miten viisaammissa maissa on hoidettu tämä esim kiinassa ja japanissa onko siellä jalkavaimoja missä miehet saavat käydä ihan luvan kanssa ja hoitaa nuo hölmöt unelmansa jossain muualla kuin kotia sotkemassa.

19

64

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivottavasti löydät.
      Suurta etsin itsekkin. Eli minä 10cm ja 100kg.

• Joskusläheltäliipannut

Kautta aikoijen miehet on saaneet pitää rakastajattaria,jalkavaimoja ym.Naiset,niille ei sitä samaa sallita,heti on hutsu.Että tasa-arvoo peliin.Toisaalta,kun ei täällä elämässä halua tuottaa tuskaa,toisille,Ei varsinkaan rakastajalle jos sellainen olis,avoi/avopuolisothan ovat usein tietämättömiä näistä.Ei nää kaksoiselämän kiemurat mun käsittääkseni ole kovin hyvin pelittäneet.Se vaatii hitonmoista säätämistä,mitä oon kuullut.Siitähän voi joku seota,ajaa itsensä epätoivon partaalle!Ei tiedä mitä tehdä.Jokainenhan on itse kuitenki vastuussa omasta elämästä.Valintojahan tämä,sekä arjessa että isommissa asioissa.Niin makaa kuin petaa.Jäljet on itse siivottava.Siis jos jotain on päästänyt ikävää elämässään tapahtumaan.Näin sen yksinkertaisesti näen,

• justjootätä

Ei eletä japanissakaan enää 1700-lukua. Muuta johonkin köyhään seksiturismimaahan, vasta sitten eronneena, jos sinusta "viisaammissa maissa" mies saa (lompakolla) jalkavaimoja , ja alistetun vaimon on vaan pakko antaa lupa, että ei tule nälkä, kun miehen takana on koko perheen leipä ja valtion laitkin puoltavat miehen etua.

• 416

Just' noin!
        Sitä aloittajan kaipaamaa "suurta rakkautta" juuri tuolla tavalla saadaankin., hehheh.

• Haluaisinvaan

En tiedä mut mulla on tullut vähän samanlainen fiilis

• Rasittavaa

Voi kuule, sinä elät nyt niin keskellä suurta rakkautta, ettet näe sitä itse. Kaikki on liian hyvin, ja kaipaat draamaa sotkemaan tämän kuvion. Tyhmä, tyhmä mies.

No, menet ja ihastut. Entä sitten? Mikä siinä kutkuttaa? Se, että joutuu järjestelmään kaiken salassa, kuin leikkimään pikkupoikaa, joka huijaa vanhempiaan? Entä, kun ihastus menee ohi, mitä sitten? Uusi ihastus? Entäpä, jos ihastuksen kohteella herääkin suuria tunteita sinua kohtaan? Et voi kontrolloida tilannetta, vaan toisella osapuolella on myös osuutensa, mikä ei ehkä sinua miellytä.

Kukapa meistä ei rakkautta kaipaisi. Sinä taidat pikemminkin kaivata itsetuntosi buustausta, ihailua - minkä hinnan olet siitä valmis maksamaan? Minkä hinnan panet puolisosi maksettavaksi?

"Viisaammissa" maissa vaimolta ei kysytä lupaa. Kotejakin sotketaan: käytetään rahoja kakkosvaimon ja kakkosperheen elättämiseen ja tuodaan tauteja kotiin. Miehen toiminta vaikuttaa suhteeseen eikä mies sen paremmin kuin vaimokaan yleensä enää koe elävänsä "perusmukavassa liitossa".

• Tuhmavaimoo

Niin minäkin kaipaisin, tuntuu että elämä on vaan aina tätä samaa päivästä toiseen.

• hyrre

Olet joutunut eksyksiin kun olet lähtenyt vaeltelemaan pilvilinnojesi käytäville.
      Juttu on niin, että olet vain ikävystynyt. Elät hyvää perhe-elämää, tasaista arkielämää joka itseasiassa on sitä kaikkein parasta elämää mitä vain voi olla. Sinä vain et ole sitä oivaltanut koska et ilmeisesti ole kokenut mitään kovia kolhuja. Sillä sellainen jota elämä on kolhinut, tajuaa että tasaista arkielämää parempaa ei ole.
      Lääke tuohon pitkästyneenä olemiseen mielestäsi on siis suuri rakkaus. Kaipaat seikkailua, repäisyä, että voisit jättää tylsän perhe-elämän hetkeksi taaksesi. Juuri tuon ikäisiä miehiä ja myös naisia on paljon joilla on tuollaisia ajatuksia. Syynä on se että mielikuvitus alkaa lentää, tulee elämännälkä, haluaa kokea ''jotain uutta ja erilaista''. Alkaa fantasioiminen.
      Oletteko kokeilleet vaimon kanssa mitään uutta ja erilaista? Uutta ympäristöä jollain reissulla? Oletko näyttänyt vaimolle romanttisen, rakkaudenälkäisen puolesi? Kuulostaa tylsältä. Mutta ota huomioon että vaimollasi saattaa olla samankaltaisia unelmia. Todennäköisesti onkin.

• oivoivoivoivoi

Ai että se suuri rakkaus on jalkavaimoissa kulkemista, no jaa.

Kukapa ei haluaisi sellaista ihanaa uuvuttavaa kioskikirjallisuuden rakkautta, jossa mies on komea, itsevarma ja rikas sekä nainen kaunotar, älykäs ja hurmaava. Olet jo sen verran iäkäs, että luulisi osaavan jo arvostaa perusmukavuutta ja sitä, että asiat sekä ihmissuhteet ovat jokseenkin kunnossa.

Jos nyt sitä suurta rakkautta kaipaat niin, niin mitäs jos antaisit sitä vaimollesi ja alkaisit leikkimään sitä suurta rakastajaa ja rakastavaa miestä, vai odotatko, että nainen saapuu valkoisella ratsulla sinut hakemaan?

• Kohtivaloa

Ei musta ole antaa kenellekkään yhtään mitään.Mää oon niin rikki.Mun taakka on ollu ja on ihan kohtuuton,tähän yhtyy kaikki jotka tietää mun stoorin.On aika kasata ittensä kokoon.Niin sunki.Miten näet elämäsi vuoden päästä,kahden vuoden,haluatko todella jatkaa tällä linjalla,Sulla on kuitenkin aika hyvin asiat,moneen muuhu verrattuna,ne hyvät asiat pitää vaan huomataKeskittyä niihin..Kyllä sun juttus tekee todellakin kipeetä,ei voi muuta sanoa.Mitä niiden takana on,tulee sun se itse nyt selvittää.Itses takia.Mää en jaksa. Molemmilla pysähdyksen paikka.Lue tämä,ajatuksella.Olen pahoillani,molempien puolesta.

• Oletoikeassa

Tee tempaus ja repäise! Osta uudet vaatteet ja lähde vaikka Helsinkiin vähän rilluttelemaan. Kyllä sieltä aina joku löytyy, eikä koskaan tiedä, vaikka se elämäsi suuri rakkaus odottaisi juuri sinua siellä jossain! Pidän peukkuja!

• tottakailöytää

Totta- aina löytyy joku. Suurta rakkautta useammin, baarista löytää pubiruusun.

• frefre

Joo mene rilluttelemaan, takuulla löytyy joku nainen, useampikin. Ja kun on haku päällä ja suuri kaipuu, rakastutkin todennäköisesti päätä pahkaa.
      Sitten kun havahdut unestasi, heräät keskelle painajaista: Pettäminen on paljastunut, tavalla tai toisella, kauheat riidat, kodin rauha on mennyttä, elämä sekaisin. Sitten ette enää vaimon kanssa kestä tilannetta vaan päätätte erota. Sinä joudut muuttamaan pois kodistanne, vaimo jää lasten kanssa sinne asumaan ; tottakai, sinä olit se joka rikkoi avioliiton.
      Sinä menet asumaan yksin jonnekin yksiöön. ''Helsingin rakkaasta'' ei enää mitään tietoa. Alat muistella mennyttä aikaa, lapsiperheen arkea, tyyntä kotielämää. Mielesi katkeroituu; miksi vaimo meni tekemään sellaisen tempun että otti eron?! Eihän se pettäminen mikään suuri juttu ollut, pientä huvittelua vain! Nyt sitten exä erotti isän lapsista, aivan kauhea ämmä!
      Joo. Mene rilluttelemaan.

• viiskytävuotias

Suureen rakkauteen ei minun mielestäni kuulu jalkavaimot?? Suuri rakkaus juu löytyy siinä 40 korvilla kun ensin on tehty ne lapset sen nuoruuden ihastuksen kanssa ja eletty perhe-elämää. Sitten täytyy vaan osata päästää irti ja etsiä se kenen kanssa viettää loppuelämänsä. Onhan se helpompaa kun on jo aikaa keskittyä toiseen ilman perherumbaa. Yhteen ei silti kannata enään muuttaa sillä arki on se pahin suuren rakkauden vihollinen ja jos sitä ei kestä niin tapailee vaan ja väliajat haaveilee.

• THK70

Aloittajalle sanoisin että jos elää perusmukavassa liitossa mutta kaipailee sitä suurta rakkautta, niin se kertoo että se tuttu ja turvallinen suhde siellä kotona on tullut kyllä tiensä päähän. Vaikka olisi kuin harmoonista ja muuten sen toisen kanssa pärjäisi, niin silti se unelmointi rakastumisesta tai että voisi vielä tuntea sitä, kertoo että se oma suhde on parempi päättää. Ja kuinka voi nauttia täysipainoisesti uudesta ja silti elää entisen kanssa. Siinä pettää niin itseään kuin sitä toista. Ja kannattaa ajatella myös miltä itsestä tuntuisi jos asia menisikin toistepäin? Ja mikäli tunteet ei kohtaa omassa arjessa, niin sitten pitää toimia. Ihminen on aina vapaa tekemään valintoja. Ja sinkkuna ja ei-vapaana jää sitten sitä aikaa todellakin sen suuren rakkauden etsimiseen. Ja huom! Kannattaa erottaa se rakkaus pelkästä seksin hakemisesta. Jos tarvii jalkavaimoja tai irtosuhteita niin silloin ei tarvi kyllä mitään parisuhdetta sellaisen kanssa joka vaan on tavan vuoksi. Eikä kyllä sitä suurta rakkauttakaan voi löytää jos ei ole valmis luopumaan entisestä. Mutta elämä opettaa :)

• Rasittavaa

Eri mieltä hiipumisesta. Rakastuminen - kaikki se uusi, jännitys, epävarmuus - on ihana tunne, mutta eiköhän suuri osa rakastuneista kuitenkin loppuviimein haaveile, että olisi joku, jonka kanssa jakaa elämää, joka pitäisi kiinni. Ja sitten kun sen saa, onkin tylsää vai?

Tuttua ja turvallista suhdetta voi arvostaa juuri tuttuuden ja turvallisuuden takia. Niitä ominaisuuksia - nyt itsestäänselvyyksiä - kaipaa usein sitten, kun on ne menettänyt. Kaikkea ei voi saada samaan aikaan vaan kaikella on aikansa. Pidän itseäni onnellisena, kun olen ylipäätään saanut kokea rakastumisia ja saanut tuntea itseni rakastetuksi. Niillä kokemuksilla oli aikansa eikä kukaan voi niitä minulta viedä. Tässä hetkessä olen onnellinen, että saan rakastaa.

Tuttuunkin puolisoon voi rakastua uudelleen. Jos on tahtoa, tunteita voi herätellä. Jos elämä on tasaista ja tylsää, sitä voi itse piristää. Onko oma onni kiinni muista? Onko muiden ihmisten tehtävä täyttää kaikki toisen henkiset ja fyysiset tarpeet?

Harvalla on munaa siihen, mikä olisi oikein: päättää ensin yksi suhde ja lähteä sitten etsimään rakkautta muualta. Jos on puolisonsa kanssa elänyt vuosikausia, olisi enemmän kuin reilua kertoa suunnitelmistaan rehellisesti. Suhteessa kun on kyse myös toisen tunteista.

• BonNuit

Kun kerran kaipaat suurta rakkautta, niin kunnioita sitten puolisoasi niin paljon, että otat hänestä eron, ennenkuin alat etsiä sitä suurta rakkautta.

Oma exäni löysi suuren rakkkauden, mutta sitten kun kärähti, olisinkin minä ollut hänelle se oikea. No, minäpä en hänestä enää huolinut, ja nyt tämä herra ex on menettänyt vaimonsa, suuren rakkautensa ja onnellisen perhe-elämän, ja on kaikinpuolin onneton, töissä menee huonosti ja kertakaikkiaan vituttaa kaikki. Myönsi ihme kyllä, että ihan itse sotki asiansa.

• juurikin

Juuri noin siinä yleensä käy. Joka kahta kaihoaa kumpaisenkin kadottaa. Itsekkään en ikänä ottaisi takaisin puolisoa jos selviää että höylännyt muuallakin. Olisi tehnyt välit ensin selviksi. Ei normi suhteessa kumpikaan hyväksy syrjähyppyjä. Silloin on parempi elää sinkkuna. Halveksuttavaa ja sairasta touhua.

• sanojasivailla

Ehkä voisit muuttaa hetkeksi muualle ja katsoa tuleeko ikävä? Jos ei, niin jotain ratkaisua hyvä miettiä loppuun kuluneeseen suhteeseen. Paljon on henkisesti yksinäisiä ja onnettomia joilla ei ole noin hyvää mahdollisuutta lopettaa jos tahtoo. Toinen nainen on huono ratkaisu. Miksi loukata toista ja itseään. Puhdas pöytä ja siitä huolimatta voi tulla erotessa ongelmia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      7016
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      703
      3123
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1310
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1291
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1285
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1187
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1180
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1136
    9. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      218
      1120
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      76
      1046
    Aihe