Erosin exästä jo kakskyt vuotta sitten, mutta ollaan annettu toisillemme joululahjat ja käyty joululounaalla tai joulukahvilla silti joka vuosi.
Alkuvuosien ketunhäntälahjat on nyttemmin sivistyneet taka-ajatuksettomiksi ihan oikeiksi lahjoiksi, ja kerran vuodessa toistuvat tapaamiset ovat todella mukavia hetkiä.
Tapaatteko muut exiänne joulun tiimoilta? Suosittelen.
x-lahjat
9
789
Vastaukset
- yopollo
ja tyttö osti äidilleen mattopiiskan, en minä.
- pst, pst
Lasten juhlissa tapaamme, esim yo-juhlassa isä piti maljapuheen. Lapset ovat jo niin isoja, että hoitavat yhteydenpidon itse. Onneksi!
- nainen55
ex-älle ruokapaketin ja jotain tarpeellista jotka lapset sitten vie hänelle.
Tapaamiset olen lopettanut, terapeuttini oli sitä mieltä että se on mulle parhaaksi. - Hessu
tapaamme toisemme Joulupaivana Ja otetaan muutama
joulu kalja ja illallinen- Mies 50+
Helyjä on jo niin paljon,että menee niska köyryyn,ja yöpaitoja kaappi täys.
- murusi
Sinä sentään olet saanut varmaankin jo aviossa ollessasikin joululahjan puolisoltasi ja nykyisin saat x:ltä. Tein joka vuosi aviossa ollessani silloiselle miehelleni, nykyiselle x:lle omin käsin joululahjan, mutta en kertaakaan saanut häneltä mitään lahjaa, en jouluna, en syntymäpäivänä, en hääpäivänä, puhumattakaan, että olisi tuonut joskus kukkasia tai suklaata. Joten en halua enää ikinä nähdä häntä enkä kuulla hänestä yhtikäs mitään. En halua tavata jouluna, en juhannuksena, en halua hänen pilaavan yhtäkään tuntia elämästäni. Onneksi ei ole edes yhteistä lasta. Joten minulle ei kyseistä järjestelyä voi suositella, todennäköisesti ex saisi kaulimestani eikä se ole muovinen. Ei, ei, ei, en, en en ikinä.
tavata, lahjota eikä puhuta.
- tamperetar
Miksi ostaisin ex:lle lahjoja? Jos haluaisin hänelle lahjoja ostella, en olisi hänestä aikoinaan eronnutkaan.
- Optimisti Orvokki
Tapaamme muutamia kertoja vuodessa ystävällisissä merkeissä, vaikka lapsemme ovat jo aikuisia.
Joululahjat olemme antaneet toisillemme joka vuosi jo lähes 20 vuoden ajan.
Hyvää joulua kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955