Aloitetaanpas tällä kertaa ajoissa jos saisi jätettyä taakse niitä riivaavia teknisiä ongelmia
ELÄMÄ LXXVII
5
75
Vastaukset
- EiLuonnistu
Olisi kiva alkaa keskustella, mutta eipä kai oikeen onnistu. En tiedä, mistä saa sopivia sanoja, sivistyssanoja tms. Vokaaleitakin pitäisi sitten ostaa lisää. Liian vaikeeta, ei tästä tule hevon mitään.
- Unelmat-toteutuvat
Kuule, osta vaan vokaaleita, jos mielesi tekee! Olet ansainnut sen. Elämä on unelmien toteuttamista varten, jos mielesi halajaa vokaaleita, niin osta vaan.
- Mä-elän-vieläkin
ELÄMÄ LXXVII, niin, mitä on elämä? Ainakin se on liikettä tilassa ajan funktiona, mutta onko se liikettä ajassa tilan funktiona? Vai onko elämä vain illuusio neliulotteisessa aika-avaruudessa? Nämä ovat vaikeita kysymyksiä, joissa viisaampikin voi mennä vipuun. Yksi elämän tunnus on jonkun asteinen homeostaasi, eliöt pyrkivät pitämään ainakin joitain kemiallisfysikaalisia ominaisuuksiaan melko vakiona.
Ehkä Juicella oli paras tieto: elämä on kuolemista.- eirakettitiedettä
"Ehkä Juicella oli paras tieto: elämä on kuolemista."
Täysin totta, tiettyyn rajaan kuolemme sekä uusiudumme koko ajan kunnes kuoleminen voittaa ja hiipuminen alkaa.
- Toteutuikohan
Juicella oli myös eräs pyyntö: ole minulle vähän aikaa hän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657