Heips!
Olen siis verottomana saksassa töissä ollut melkein 3kk ja nyt saanut vasta aikaiseksi miettiä sitä oleskelulupaa.... Tiedän olevani myöhään liikenteessä mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan..? Elikkäs haluan vaan tietää että mitä tapahtuu jos en hanki oleskelulupaa ja n. 7kk päästä lähtisin vain takaisin suomeen? Voinko jäädä tästä kiinni? Tai jos hankin sen, saanko sitä koska teen töitä verottomana? Onko tästä mahdollista joutua vankilaan tai jtn vastaavaa.. Toivoisin pikaista ja asiallista vastausta..
Verottomana töissä Saksassa
Saksassaverottomana
0
64
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647