Maanpäällinen enkeli

PoistitPahanSielustain

Keskustelut kanssasi paransivat sieluni tuskan johon olin tietämättäni ajautunut.
Mutta en ole uskottavasti pystynyt sitä osoittamaan, kuinka kiitollinen olen että
olet olemassa.
Ei parantaja jääkään enää työnsä tehtyään, niin et sinäkään pidä enää yhteyttä -
eihän enkeliin saisi rakastua <3.

11

419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihanastikirjoitettu

Kauniisti ajateltu.

Innoittamanasi sanon kaikille: ollaan enkeleitä toisillemme. Ainakin silloin, kun omat voimat siihen riittävät.

• AurinkoistaPäivää

Juuri näin! Ihanasti kirjoitettu "ihanasti kirjoitettu". Ei tarvitse vaatia enempää kuin pystyy antamaan ja kaikki se, mitä antaa pitää lähteä suoraan sydämestä ja aidosta halusta ja tahdosta. Tämän kuin muistaisimme ja osaisimme elää todeksi, kuinka paljon maailmasta tulisi parempi paikka olla ja elää. Kaunis aloitus, kauniit ajatukset ja kirjoitukset kaikilta:)

• ihanastikirjoitettu
        AurinkoistaPäivää kirjoitti:

Juuri näin! Ihanasti kirjoitettu "ihanasti kirjoitettu". Ei tarvitse vaatia enempää kuin pystyy antamaan ja kaikki se, mitä antaa pitää lähteä suoraan sydämestä ja aidosta halusta ja tahdosta. Tämän kuin muistaisimme ja osaisimme elää todeksi, kuinka paljon maailmasta tulisi parempi paikka olla ja elää. Kaunis aloitus, kauniit ajatukset ja kirjoitukset kaikilta:)

Totta - välillä pystyy antamaan enemmän ja välillä ehkä vähemmän, mutta jo pienetkin teot tai sanat suoraan sydämestä voivat kirkastaa toisen päivän :)

• miesenkeliäkaipaava

Todella kaunis viesti. Ehkäpä hänestä on tullut enkeli karujen kokemusten kautta. Kokemukset ovat voineet jättää hänelle arkuuden. Kuvaa erästä enkeliä, sillä aloittajan enkeli on todennäköisesti eri.

• Hyväasia

Mukava, että olet kohdannut jotain hyvää ja kaunista.

• mykistyn

Noin kauniista aloituksesta.
      Sinulla on suuri ja lämmin sydän, täytyy olla.

• Kauniisti sanottu! Hienoa, että olet löytänyt parantavan enkelisi. <3 Ollaan kaikki enkeleitä toisillemme. <3

• luuletkoettä

Enkeleitä olisi joka nurkan takana, hölmö jos sellaisen olet kohdannut niin iske kiinni, kynsin ja hampain. Älä päästä irti hänestä.

• sivustaenekeleistä

Jotkut enkelit on tarkoitettu vain hetkeksi toisen tueksi...

• lamppuSammuu

Ei ole kaapin takana, siellä on ne nukkumatit.

• Etkösitätiennyt

Kaapin takana on nainen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3033
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2675
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2285
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      35
      1785
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1566
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1517
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1350
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe