Eilen perjantaina oli kovat myrskytuulet illalla ns. Valio-myrskyn takia. Kiinnitimme huomiota ajellessa mökille päin, että Skoda farmari autot heijasivat kaistoillaan puolelta toiselle. Ilmeisesti sivutuuli herkkyys on yksi skoda autojen vaiva. Toki mikä tahansa iso auto hiukan ottaa sivutuulta, mm. vanhemmat pakettiautot. Meillä on mb vito paku, joka pysyi aivan "kurssissaan" kovalla myrskyävällä sivutuulellakin.
Skodilla vaikeuksia pysyä tiellä (Valio-myrsky)
15
<50
Vastaukset
- mersumies.101
Vitohan on niin ruostereikäinen että tuuli menee lävitse.
- Ajomiehistö
MInusta näyttää sille, että nuo farmari Skodat (etenkin Octavia) kulkee tyynelläkin kelillä kuin kolmijalkainen ajokoira. Saattaa siis olla optinen harha.
- vepsukainen
Skeida huojahtelee puolelta toiselle aivan tyynelläkin säällä. Se on skeidan (itäauto) ominaisuus. Ei kannata ihmetellä.
- mersumies.101
Näköhäiriöt kannattaa ottaa vakavasti. Ilmeiseti sinulla on ollut niitä aiemminkin ja kojaamatonta vauriota on ehtinyt tulla Looginen ajattelu ja arvostelukyky ovat vakavasti häiriintyneet.
Lisäksi harhasi huolestuttavat. Vitot ovat ruostuneet ajokelvottomaan kuntoon.
http://avh.palaios.com/oireet.html - Huojahtelevat
Siis tarkoittaako tämä "Huojuva sikakiikku" juuri tätä kyseistä Skeidan ominaisuutta? Olen täältä palstalta lukenut. Miksi ne huojahtelevat myös tyynellä ilmalla? Meillä on vanhempi Audi 100 mutta se ei huoju yhtään, hyvinkin vakaa, menee kuin juna, eikä kone vie öljyä. Huojuva sikakiikku onkin hyvin sanottu, mokomasta Skoda rotjakkeesta. En voi sietää skodaa merkkinä.
- jormazzz
Liikuttavaa avautumista "Audi-kuskilta". On tainnut "junan" ylläpito tulla kalliiksi.
- Huojahtelevat
jormazzz kirjoitti:
Liikuttavaa avautumista "Audi-kuskilta". On tainnut "junan" ylläpito tulla kalliiksi.
En minä tiedä mitä "junan" ylläpito on maksanut, meillä on sen verran rahaa, ettei jaksa noita laskea. Huollot on vähän kolmatta sataa, ja onhan tuohon parikin jarruremppaa tehty ja kerran koria laiteltu.
Mutta jos Sinulla on skoda, vastaa ihmeessä esitettyyn kysymykseen. Miksi Skodan ohjaus ei ole vakaa, vai mistä tuo kiikastaa. Luulisi että lähes 20 vuotta uudemmat autot kulkisivat vakaasti ? Mutta jostain syystä eivät kulje. Johtuuko itse autosta, vai siitä joka on ratin ja penkin välissä? Vai molemmista? Huojahtelevat kirjoitti:
En minä tiedä mitä "junan" ylläpito on maksanut, meillä on sen verran rahaa, ettei jaksa noita laskea. Huollot on vähän kolmatta sataa, ja onhan tuohon parikin jarruremppaa tehty ja kerran koria laiteltu.
Mutta jos Sinulla on skoda, vastaa ihmeessä esitettyyn kysymykseen. Miksi Skodan ohjaus ei ole vakaa, vai mistä tuo kiikastaa. Luulisi että lähes 20 vuotta uudemmat autot kulkisivat vakaasti ? Mutta jostain syystä eivät kulje. Johtuuko itse autosta, vai siitä joka on ratin ja penkin välissä? Vai molemmista?Luikertavat kuin käärmeet venäjän siperian aroilla. Vastenmielisiä kulkineita, kertakaikkiaan.
- VaadimmeParempaa
Aloittajalla on provossaan jotain "järkeä", mutta jatkosäestykset vievät kaiken uskottavuuden. Ei jatkoon!
- huolestuttava_sairaus
Muistan lukeneeni jostain lääketieteellisestä julkaisusta, että jos jokin esine näyttää "huojuvan", kyseessä voi olla vakava tasapainoelimessä olevan nesteen sakkauma.
lol skeidat huojuu ei ihan mee näköhäiriön piikkii.... onnettomiikippoi XD ohan niit suistunu tieltäkii, ei oo se eiline ekakerta.....
Mercedes Vito on paljon parempi ajaa kuin Skoda, ja kiihtyy lähes yhtä hyvin, isommilla koneilla jopa paremmin kuin pikkukone-skodat. Ajettavuus on parempi, ja skodan aika usein heiluttama "tavaratila-kortti" ei toimi enää pakettiautoa vastaan, jossa on aivan eri luokan kuljetuskapasiteetti.
- LadaOnAuto
Kun nämä uudet autot menee tiellä miten sattuu ja tukkii tien, niin mun vanha Venäläinen lada kulkee ojassa erittäin hyvin, ei horju ja maasto-ominaisuudet mitä parhaimmat.
Vanhat ladat onkin paljon vakaampia kuin Skodat. Itäautoista itse asiassa Lada on aika hyvä valinta. Skoda taas ei.
- Kallistuksenvaimennus
Olihan noita jopa suistunut tieltä perjantaina. Hengenvaarallisia autoja, eivät kestä yhtään sivutuulta, heittelehtivät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564910Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 911385
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231356Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1421189Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi266993- 72977
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965