Panos kalloon!

rryy

Mitä tehdä kun Finasteridi ja Revivogen ei auta?
Hiuksia kun haroo kuivana, ei tipu hiuksia pahemmin, mutta suihkun jälkeen kampaan hiukset niin 15-20 hiusta jää kampaan kiinni, pääasiassa pitkiä. Alkaa kalju kohta päälaella jo erottumaan, vaikka finaa takana 2v ja Revivogenia kohta 3kk.
Se on vedettävä kohta kaljuks ja sit muija jättää ja ollaan sinkkuna koko loppuelämä.
Miks elämän pitää olla vittu tämmöstä yksien hiuksien takia.

6

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lähteevaikkamikäolis

Noin 9-10%:lla hiustenlähdöstä kärsivillä miehillä eivät meinaa mitkään tuotteet tai lääkkeet auttaa ja hiukset putoavat kuitenkin. Oletko kokeillut finasteridin sijaan avodartia? Vaihda se vielä,käy lekurissa,jos sekään ei ala auttamaan niin vedä millin siiliksi. Ei tarvi olla sinkkuna välttämättä jos millin siili sopii pään muotoon....
      Muuten tuo sinun yhdistelmä finasteridi Revivogen pitäisi olla kyllä maailman huippua, ootko kokeillut vielä jotain hiusravinteita lisäksi? En osaa oikeen muuta neuvoa.

• Revivogen

Samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa, vaihdoin finan avodartiin, käytän lisäksi vain Revivogenia ja laserkampaa joka päivä hemmetin hyvillä tuloksilla. Minun tapauksessa tilanne muuttui, aloitin tosin tarpeeksi ajoissa,eli aloitin jo 29-vuotiaana kun alkoivat ohentua, tilanne korjaantui täysin ja yli 10v myöhemmin pää on pörröinen kuin alle 2-kymmpisellä!

• Anonyymi

Finasteridin kanssa pitäisi käyttää Rogainea eikä Revivogenia. Fina bloggaa jo Dht:n , ei ole järkeä käyttää samaan aikaan Revivogenia. Parempi yhdistelmä on Rogaine ja Revivogen jos ei halua Finaa käyttää.

• Anonyymi

Tiesitkö että jopa ei kaljuuntuvalta henkilöltä irtoaa 50-100 hiusta päivässä? Useimmat irtoavat juurikin suihkussa. Jos niitä irtoaa sen jälkeenkin pitkin päivää runsaasti, sitten voi huolestua. Jos irtoavat hiukset ovat normaaleja, se on hyvä merkki.

Itsellä Fina pysäytti juurikin tuon jatkuvan sulkasadon.

Ota vielä rogaine lisäaseeksi, jos tilanne huolestuttaa.

• Anonyymi

Lueskelin palstaa vaikka nainen olen, tosin itsekin kaljuuntumassa.
      Ihmettelin tuota aloittajan mainintaa kun kaljuksi ajaa niin muija lähtee, onko se silleen sanonut?
      En mä nyt miestä sen takia jättäis jos siltä olis tukka lähdössä, ei kai toista rakasteta pelkkien hiusten takia.

• Anonyymi

Otsikko on oikeaan osuva. Ei muuta kuin kuula kalloon jos se auttaa hiusten pysymiseen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60