Avomieheneni halusi erota, laittoi minut äidin muuttamaan pois lapseni luota ja lapsi jäi isän luo..... keneltä apua tässä tilanteessa???? Lasten valvoja kolmen viikonpäästä! Mies on aina halunnut päättää kaikesta ja päätti nyt että lapsi 2.5v asuu vuoroviikoin vanhemmilla. Olen järkyttynyt ja paniikissa, haluan vain pojan viereeni nopeasti! Apua?
Ja en halua viedä lapselta isää, mutta poika niin pieni että ei voi olla viikkoa erossa äidistä....
Mies ei anna lasta äidille
Enhyväksy
1
141
Vastaukset
- Isäpappa
Kyllä 2.5-vuotias voi olla viikon erossa äidistä kun paljon pienempikin voi. Vai miten luulet hänen voivan olla vielä pidempiä aikoja erossa isästä?
Iästä se ei niinkään ole kiinni, vaan siitä, millaiset suhteet lapsella on vanhempiin. Jos lapsi tuntee olonsa yhtä turvalliseksi isällään, en näe mitään syytä vastustaa vuoroviikkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595