mitä tehdä viikon lomalla

Sanna-ja-Mari

lähdemme tyttöjen kanssa Senegambiaan kahden viikon päästä. mitä muuta siellä voi tehdä kuin löhöillä hotellin altaalla

muita lähdössä 20.10.?

14

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • duiddu

Voi kuule..Gambia on satumaa..Pieni maapläntti missä näkee ja kokee upeita juttuja,olen 45v mies ja 4. krt on ens kuun lopussa oleva lomani siellä...

• duiddu

Hankkikaa ekana sikäläinen fksu opas joka kävelyttää teitä lähellä olevalla Kololi-roadilla päästä päähän.n. 1km pitkä kololi road on aitoa sikäläistä elämää eikä mitään pelättävää ole,olen asunut tuon tien varrella aikanaan kuukausia minne ikävöin päivittäin...

• duiddu

Serrekunda market kandee kokea myös.Tärkeintä on että löydätte mukavan luotettavan miesoppaan joka pitää miehet loitolla että voitte liikkua rauhassa.

• Gambiassa14

Krokotiiliallas ja markkinat. Itse en ainakaan kummoisempaa tekemistä keksinyt, tosin en kaivannutkaan kun tarkoitus oli vaan maata ja löhöillä.

• Sanna-ja-Mari

kiitos vinkeistä, enää pari päivää lähtöön

• duiddu

Muistakaa nauttia paikallisesta ruuasta joita ostatte kadulta,mm. shawarma,rakastutte sikäläiseen ruokaan jos ootte vähänkin kulinaristeja...

• duiddu

huom
      .ihmiset on sit oikeasti kilttejä ja kohteliaita,bumsterit ovat oma lukunsa.

• Sister2

KUBARICO JA MAKUMBAYA ovat täysin Afrikkailaisia kyliä, eristyksissä turistimaailmasta. Siellä on kuuluisan belgialaisen katutaiteilijan seinämaalausia. Tässä videossa on loppupuolella kuvia ko. maalauksista. Kylät ovat vaikeakulkuisen tien takana, mutta ovat käymisen arvoisia. https://www.youtube.com/watch?v=2iokLPiZZds&feature=youtu.be

• sanna_ja_mari

aivan fantastinen paikka!

• sanna_ja_mari

ihmiset olivat aivan ihania, paljon nähtävää turistialueiden ulkopuolella, tämä oli kummallekin ensikosketus Afrikkaan,
        ulkoisesti köyhä voi olla sisäisesti rikas, ja tietenkin päin vastoin,

hieno ja unohtumaton matka

• annasannassi

Ei teiän tarvi tehdä mitään, makaatte vaan jalat levällään.

• duiddu

Kiva että nautitte!Mä nautin ens kuun lopssa 3 vkoa Kotussa majaillen...Missä olette ja onhan ihmiset ihania!!??Ja koko Gambia ylipäätään?!

• viiruinen

ookko vielä11.12-18.12 ajan. ois kiva ottaa kuppia turista jos kiinnostaa ens kertaa gambiaan.

• duiddu

Jos multa kysyt mun paluu on 11.12 Suomeen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60