Jos kaninne on menettänyt hiljattain kaniystävänsä, ni oletteko hommanneet hälle kaverin? Ja miten pian kaveri on tullut eli miten kauan yksin jäänyt kani eli yksinään?
Ja jos kani on kuollut johonkin virukseen(ell ei osannut sanoa mikä virus), ni ootteko pitäny eka jonkun tietyn ajan ettette sillon ota uutta kania?
Mites aikuinen tyttökani tottuu aikuiseen leikattuun urokseen? Mun klupalle tarjottiin aikuista kaveriksi. Onko ne helppoa totuttaa toisiinsa? Tosin nyt ku mietin ni tää kanini kaveri joka menehtyi, ni sekin tuli aikuisena ja hyvin tottuivat toisiinsa.
Kaniin liittyviä kysymyksiä!
Kohtkaxkania
2
<50
Vastaukset
- apapapapapapappa
Vastauksiaa tarviin!
- Puppelii1
Aikuiset kanit on aina vaikeampi totuttaa toisiinsa kuin esim.pentu ja aikuinen. Täyskasvuisilla voi tulla reviiri riitoja jne. Jos välttämättä haluat aikuisen niin otathan huomioon että jos kanisi eivät tule toimeen ne pitää siirtää erilleen. Itse suosin aina enemmän pentu aikuinen yhdistelmää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667