Moi! Olen kolunnut zalandon, elloksen ja joidenkin yksittäisten merkkien takkivalikoimat, mutta mistään ei löydy hupullista trenssiä. Ihan oikeesti, luulis joissakin noista olevan ns piilohuppu jonka saa kaivettua sieltä selästä esille, mutta ei tuotekuvauksissa mainita sellaisista sanaakaan. Onko todella niin, että trenssityyppisiä takkeja ei saa hupullisena mistään? Ja nimenomaan kangastakkia etsin enkä mitään villakangastakkia. Jos joku täältä osaisi sanoa mistä löytyy, niin väri saisi olla musta, sininen, beige tai harmaa ja hinta alle 100e mieluiten.
Hupullinen trenssi
Enlöydätrenssiä
0
57
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657