Ostettiin uus hamsteri
Se on aika säikky ja puree
Minulla on ollut ennen 4 hamsteria
Aiemmat hamsterit ovat aluksi purreet mutta loppunut
Helppii?
Uus hamsteri ☺☺☺
Ajdbdbf
3
54
Vastaukset
- Hamsterit
Milloin hamsterisi on ostettu?Jos se on ostettu vasta päivä/pari sitten ,voi olla,että hamsterisi ei vielä ole tottunut ympäristöön.Älä siis käsittele sitä vielä!Varovasti voit parin päivän päästä tai aikaisemmin(riippuen hamsterisi käytöksestä)laittaa häkkiin kätesi haisteltavaksi.
- Alkuper
Nyt on tottunut vähän enemmän ja tänään illalla tuli kädelle monta kertaa ja ei ole puraissut kun 1 kerta tämän keskustelun laiton jälkeen
- Hamsuomistaja
Hiljaa hyvä tulee, kyllä se vielä kesyyntyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635