Hyviä ganes-bändejä?

kunhan_kyselen

Viritän uudestaan tämmöisen ketjun koska ikävä on kunnon Hurriganeshenkisiä orkestereita. Onko suositeltavissa joitakin?

11

887

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homoolet

Ei ole, kuuntele cheekkiä

• Haaveiletko

Cheek ei ole tuonut julki muuta kuin, että hän on hetero. Oletko itse homo?

• RockerChap

Joutsenosta lähtöisin oleva Black Devils on helvetin hyvä. Laulaja-rumpali J-P Kakkola on nuoren Remun 99,999% kaksoisolento niin lauluääneltään, ulkonäöltään kuin soittotyyliltäänkin. Basisti Tero Salminen näyttää erittäin paljon Hugo Christer Häkkiseltä ja soittaa tämän bassolinjat prikulleen niin kuin ne alkuperäisillä Ganes-levyillä kuullaan. Kitaristi Matti Kähkönen (joka muuten soittaa myös Osmo's Cosmos-bändissä) on Suomen skebanrämpyttäjien parasta A-ryhmää - ainakin omasta mielestäni about samaa tasoa kuin esikuvansa Abe (!!!), Ile ja Janne. Tsekkaa ihmeessä, jos kyseinen pumppu sattuu joskus kohdallesi!

• ggfgv

En voi sietää Black Devilsin muka niin rock-äijäilyä. Rumpali kaivaa nenää soittaessaan kuin Remu, kitaristi peittää tolkuttomalla särönmäärällä oman osaamattomuutensa. Basisti liian löysä, puuttuu Cisseys täysin. Pojat uhoo mutta osaavuutta ei ole ja kaikki uhoaminen kääntyy niitä vastaan.

• juupajoopajee

No ei kyllä tännekään uppoa. Ihan amatöörimeininkiä.

• tyujhg
    • yamamaohracktsug

Semmon ku Lisunläsynlooboluu- boys on tosi kova. Rumpali killaa samalla tavalla kun Remu ja osaa englantia vähintään yhtä huonosti.

• 666perse

RÄJÄYTTÄJÄT

• kunhan_kyselen

Maryjanes ja Black Devils, Texas Oil on nyt katsastettu ja kiitos ei; kaikki jotain muuta kuin mitä aloituksessa tarkoitin. Tarkoitin ammattimaisia bändejä ei mitään kellaribändejä.
      Siis onko kellään suositeltavissa mitään?

• kamahoulamabala

Ei niitä ole, turhaan etsit. Kuuntele vanhoja ganes-levyjä vaan!

• indianok

Indian plays Hurriganes.Taitaa vaikuttaa Turun suunnilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60