Moi! Oon 15v poika ja käytän vaippoi öisin, koska kastelen. Onko muita tämän ikäsiä jokka käyttää vielä vaippoi?
Onko muita?
20
1561
Vastaukset
- Plöäh
Täällä on yksi myös! Ikää tosin 18
- fjslandyaoabf
Täälläkin yksi :) ite oon 16
- VaippaIlia
Onkos sulla kik?
- ppoju
No oon nuorempi mut sama juttu... Ois kiva jutella asiast jonku kans...
- Vaipois12
Jutellaa jossai?:)
- ppoju
Missä vois jutella?
- Vaipois12
Sano kik nimes nii vaikka siel:D
Ite oon 24v ja käytän kans vaippaa
- Jape22
Itse olen 23 käytän kans vaippaa
- Neppuu
Mä oon 16 ja joudun käyttää :/
- Jape22
Onkos sulla kik ?
Itelläkin vaipat 24/7
- Jape22
Onkos sulla paikkaa missä voit tulla
- Jape22
Tuu lisää vaippailija jape20
- Vaippa_poju
Itse olen 29v ja olen jo useamman vuoden ajan tykännyt vaippailusta
- VaippaIlia
Onkos sulla paikkaa missä voit tulla juttelee?
- Anonyymi
Itelläni ei ole mitään asioita minkä takia pitäs käyttää vaippaa mutta haluaisin testata niin tiedättekö saako
S-marketista,K-supermarketista tai prismasta libero nigthconfort large housuvaippoja tai jotain muita housuvaippoja jotka mahtuisi 60kg tai sitä painavammille henkilöille? - Anonyymi
Kuinka ne 60 drynites johon voit mahtua itse käytän niitä
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1471528- 781408
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91271- 571246
- 741115
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990- 60964
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890