Juu, eli haluaisin nyt syyrialaisen hamsterin, mutta vanhemmat väittää vastaan : "me matkustetaan koko ajan, siinä on liikaa työtä jne.", mutta mulla on kyllä aiemmin ollut hamsteri, eikä kenelläkään meidän perheessä ole allergioita.
Ainoa "suuri" este olisi se matkustelu (nyt tarkoitan vaikka matkaa Aasiaan, tai Etelä-Ameriikkaan) mutta kun me ei matkustella paljon, just tultiin matkalta pari kuukautta sitten, ja ennen sitä matkaa ei oltu käyty 6 vuoteen missään ulkomailla, ei Helsingissä jne. Eli tälläistä on vanhempien mielestä matkustelu :D.
Olen nyt 11 v, täytän ihan just 12 v, olen lukenut hirveästi tietoa hamsuista, ja kuten sanoin, minulla oli ennen hamsu, jolla ainoa miinus elämässään, oli minun mukaan pieni häkki. Silloin vanhemmat oli kyllä ihastuneita hamstereihin, mutta nyt kyllä se rakkaus taisi jäädä tien toiselle puolelle. Mitä teen? (Kokeista olen saanut hyviä numeroita, ja olen kyllä valmis siivoamaan milloin tahansa kunhan saan hamsterin.)
Pahoittelen kirjoitusvirheistä :).
Miten suostutella hamsteriin?
2
207
Vastaukset
- hamstre
No en oikeen tiedä mutta voisit vaikka kerätä rahaa hamsteriin tekemällä kotitöitä tai jotain muuta sellaista mistä voisit saada rahaa:) Ite omistan kaks syyrian hamsuu ja pääsin siitä aika helpolla ku äiti ite ehotti hasteria sit tienasin yhteensä 60 euroo niin nyt mulla sitte ne hamsut on. Toivottavasti oli apua:)
- Auttaako
Kerran sulla on ollut aiemmin hamsteri, oletko laiminlyöntyt hoidon tai jotain?
Kannattaa aloittaa sillä, että kysyt kavereilta/naapureilta/isovanhemmilta JOS saan hamsterin pystyttekö hoitamaan sitä reissun ajan. Tai edes käymään katsomassa onko sillä kaikki hyvin. Perjaatteessa hamsteri kyllä pystyy olemaan kotona pari päivää yksin (vaikka el suojelulain mukaan kerran vrk pitää eläimen tila tarkastaa) Minun hamsterini ollut 3pv yksin kotona, kunhan ruokaa ja vettä on hyvin pärjää.
Jos ei kukaan voi hoitaa eläinkauppaan voi viedä hoitoon, se toki maksaa tai jos ostaa hamsterin kasvattajalta voi kysyä voiko sinne tuoda hoitoon tarvittaessa.
Toivottavasti auttaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625