Huonolta näyttää Jaron tilanne näilä näkymin divari odottaa,,,,
JARO PUTOAA
16
197
Vastaukset
- Nauruan
Näin käy .I odottaa. Ylpeys käy lankeamuksen edellä.Valmentaja olisi pitänyt vaihtaa aikoja sitten.Näin käy,,huonosti menee,kuten koko Pietarsaaren kaupungilla.So ere,svensk talande Folke.
- Nikolaes
Kaupunki tuki Jaroa 10.000 eurolla edesmenneen
Jakobssonin ansiosta.
Siinä oli kiltti mies .
Niin kiltti että miestä potki
miehet ja naiset. - beethooven
Putoaa jos putoaa niin minkä sille sitten voi? On todentotta että pitäisi enemmän luottaa omaan valmennuksen tuomaan kykyyn ja taitoon tuottaa pikkuhiljaa omasta seurasta pelaajia. Eikä niinkään kokoajan ostella muualta pelaajia varsinkaan jos rahat ei riitä kyvykkäämpiin pelimiehiin? Toisaalti voi sitä vauhtia ottaakin alemmalta sarjatasolta kohti uutta menestystä. Joten eläköön Jaro jatkossakin kävi miten kävi?
- kallewes
Heja jaro det blir till slut spela med jbk esse ik
- Sekamelskaa
Joukkueessa kaikki puhuvat eri kieltä
- Nou_can_do
Pietarsaaressa on:
15 Hölynpölyn Pölynimurin palvonta huonetta
3 Baaria
2 Keskenään riitelevää väestöryhmää ( surut ja seutulaiset )
1 Jalkapallojoukkue
Mikä on jalkapallojoukkueen tulevaisuus kuihtuvassa kaupungissa ?
- AnanasRing
.
Mitä yhteistä on Seinäjoen ja Pietarsaaren veikkausliiga-joukkueilla?
.
Ovat huomenna sunnuntaina samassa tv-lähetyksessä!
.
:D
. - konstigth
Miks kaikki mustia ja yks veteli
- div1
jaro divariin
- gol
kpv - jaro matseja odotellessa.
- ulosulos
Valmentja olisi pitänyt vaihtaa aikoja sitten.Tässä tulos.
- äiajcioc
Heh,,tässä lopputulos.Juuri sellainen kuin oltiin odotettu.
- Jarostoliittolainen
Oli jo aikakin......turhaa hässätä kaupungin varoja divariseuraan.......myyköön makkaroita....tai vaikka tauluja :D
- miksienemmänSJKkunJARO
Olen järkyttynyt kun olin Seinäjeolla peliä katsomassa, niin meidän oman kylän Fresh oli todella vahvasti tukenut SJK:n toimintaa. En syö kyllä enään. Pettureita. Luulisi rahat laitettavan oman kylän joukkueeseen
- I_dont_support_lessu
Ja minä en syö Leikkimakkaraa, Leikkijauhelihaa tahi Leikkihampurilaisia
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667