Paljon ihmisiä jotka valittavat yksinäisyyttään on tälläkin palstalla.
Miksi ette ota toisiinne yhteyttä ja näin yksinäiset löytäisivät ystävän toisesta yksinäisestä?
Nyt on käänteenteon hetki asiassa.Tähän ketjuun reilusti sähköpostiosoitteita tai vaikka faceprofiili ja alatte toistenne ystäviksi.Jouluksi ystävä kaikille!
yksinäiset yhteen
62
479
Vastaukset
- yksinyksinäinen
Onko täällä ketään 20-29 vuotiaita poikia?
- absolutekno
!8-vuotiaat ja sitä vanhemmat ovat miehiä.
- fennekin
23 vee poika tääl
- yksinyksinäinen
fennekin kirjoitti:
23 vee poika tääl
Olisko sinulla sähköpostia?
- Avpl
Mä tahtoisin uusia ystäviä. Oon ite 22-vuotias nainen Helsingistä, oisko täältä päin ketään vailla uusia tuttavuuksia? :)
- yksinäinen24
Hei, minä haluaisin olla ystäväsi, vantaal asun. Jos kiinnostuit saa lisätä kik: senjiss91 :) toki muutkin saavat lisäillä
- yhteystietoja
ehkä ystävättämyydessä onkin kysymys lukutaidottomuudesta:
miksi muuten vastaajat eivät laita yhteystietojaan? - fggeer
Kukaan ei uskalla laittaa, koska se olisi sitten julkista ja kaikenmaailman hörhötkin alkaisivat pitää yhteyksiä.. on sitä paitsi aika vaarallista jakaa yhteistietojaan julkisesti. Ehkäpä yksi konsti olisi paikkakunnittain, alueittain varata joku paikka sinkuille ja yksinäisille tiettynä hetkenä ja kokoontua sinne ...tämä vaatisi jotain järjestelyä ja sellaisia puuhaihmisiä..
- ypö-yksin
no yks vaihtoehto on etsiä tai laittaa ilmoitus HARRASTUSKAVERI.COM sieltä voi löytää kaverin johonkin harrastukseen....eikä maksa mitään :)
- Yx.yksinäinen
Kun ei ole Facebookia, sähköpostiosoitetta, vai tämä tietokone ja puhelin mutta täälläkään ei voi laittaa yhteystietoja näkyviin.
Miten voin löytään "toisen" yksinäisen täältä???
Kavereita EI OO !! on vai koti ja työ jossa voin aikaani viettää ja yksinään rentoutua.- juupajuujuu
Ei oo sähköpostin teko niin vaikeaa ;)
- TartteeTehäJotain
30 vuotias nainen etsii ystävää (vain naisia kiitos) helsingistä. Suurin osa ystävistä kaikonnut matkan varrella :( Kävelylle, markkinoille, kesällä vaikka marjastamaan ja ihan juttuseuraksikin. Ruuanlaitto ja viherpiiperöhommat lähellä sydäntä. Laita sähköpostiosoitteesi tänne jos kiinnostaa tutustua :)
- Maaseudullaasuva
35 vuotias nainen Keski-Suomesta etsii myös naispuoleista ystävää juttuseuraksi, kahville, metsälle, lenkille. Vaikka vain kerran kuussa olisi kiva tavata tai soitella kuulumisia. Vastaa tähän viestiin niin vaihdetaan s-postiosoitteet?
- Osoite25
Maaseudullaasuva kirjoitti:
35 vuotias nainen Keski-Suomesta etsii myös naispuoleista ystävää juttuseuraksi, kahville, metsälle, lenkille. Vaikka vain kerran kuussa olisi kiva tavata tai soitella kuulumisia. Vastaa tähän viestiin niin vaihdetaan s-postiosoitteet?
Laita postia nyytityllero@gmail.com
- 11121111
;D ;D ;D
- veelaa
Itse ainakin erityisherkkänä en ole ikinä pystynyt olemaan aito kaveri muille kuin erityisherkän luonteen omaaville. Luonteeseen kun kuuluu myös syvä pohdiskelu elämän eri asioista, niin on vaikeaa pitää yhteyttä ihmisiin jolta syvän pohdiskelun taito puuttuu. Itse etsin uusia ystäviä, mutta mistä ihmeestä löytää erityisherkän luonteen omaavia ystäviä :( Onko täällä muita erityisherkkiä, jotka etsisivät ystävää?
- päippä
Hei veelaa. Tunnistan itseni erityisherkäksi. Olen länsi-suomesta ja perheellinen, kaipaan omaa naisystävää (enkä siis ole mikään l.nainen!), Ystävää, jota voi tavata ja tehdä jotain yhdessä, chattailystä tulee vain entistä yksinäisemmäksi, se ei auta yksinäisyyteen.. Olen Päivi, soita 0405432349. Minä olen nyt ensimmäinen rohkea, joka uskaltaa laittaa itsensä oikeasti peliin, kun jätän yhteystiedot.
- lukenut_jostakin
Oletkos kokeillut sielät eritysherkkinen yhdistyksen kautta saada ystäviä, sellainen on olemassa ja muistaakseni vielä eri paikkakunnilla on jotakin toimintaa, sieltä nyt ainakin pitäisi löytyi ainakin vinkkejä eteenpäin.
- vekku38
Oletko mistäpäin? Itse olen Kuopiosta ja kaveria vailla...
Moi. Koitetaan nyt "kepillä jäätä" eli ei se ota jos ei annakkaan :)
Olen eronnut 50 nainen ja etsin ystäviä. Tuntuu että elämä pyörii tällä hetkellä vain työn ja kodin ympärillä ja olisi ihana löytää ystäviä. Minulla on koiria ja luen paljon. Viihdyn kotona enkä nauti alkoholia oikeestaan muuten kuin silloin tällöin saunaoluet joten baareissakaan ei tule käytyä.
Asun etelä suomessa.
ystava10@suomi24.fi- Hauhauu
Sama ongelma mutta mies ja pohjois-suomesta
- ystävätön40
Mul ei ole ystäviä. Ei kukaan halua miehen kaveriksi.
- vekku38
Oletko mistäpäin?? Itse olen Kuopiosta ja kaveria vailla..
- kaveriton38
Täällä kaveriton nainen kuopiosta. Uskallatko laittaa sähköpostiosoitetta tänne?
Hei! Olen 26v nainen Vantaalta. Ystäviä ei ole koskaan liikaa! Olisi kiva esim. viettää tyttöjen iltoja, tanssia, käydä kahvilla yms.
Saa laittaa meiliä!
ivoire@suomi24.fi- talvenkukka
Hei ,maaseudulla asuva ,olen 55e vuotias niin yksinäinen nainen kaipaisin myös kaveria samoilla ajatuksilla
- samanikäinen
Laita jokin yhteys tieto jolla saan sinuun yhteyttä olen suht saman ikäinen mies.
- Maaseudullaasuva
Hei talvenkukka! Kirjoita postia kuutamo78@gmail.com. En huomannut viestiäsi aiemmin.
- ghjkla
Koitan nyt onneani täällä. Oon 17-vuotias yksinäisyydestä kärsivä poika. Mulla ei oo ollu pitkään aikaan kunnon ystävää. Kaipaan jotaki juttukaveria ja ihmistä jolle voi luottamuksella kertoa omia murheita ja asioita.
Laitan tänne oman sähköpostin jos täällä sattuis olleen kettään saman ikäistä/samassa tilanteessa olevaa, niin ehkä me voitais tutustua :]
Sähköpostini: mergeddreams@gmail.com - Nainen8882
Hei olen 33 v. herkkä nainen länsi-suomesta ja haluaisin löytää uusia ystäviä joiden kanssa viettää aikaa, voit olla nainen tai mies.
mpj1982@wippies.fi - erilaisiaihmisiä
Ei kai sitä tuosta noin vain voi tutustua kenen kanssa vain, pitää olla muutakin yhteistä kuin yksinäisyys.
- yrittänyttäeilaiteta
Älähän nyt synkistele, voihan niitä yhteisiä juttuja löytyäkkin sitten.. :)
- johanna222
Uskaltaisiko joku laittaa sp:n tai jotain yht tietoja, olen tosi yksinäinen 50 turusta..
Niin ja myös mukava luonteeltani :) Muitakin tuossa ikäryhmässä täällä?- Eriksen
Hei, Johanna222: täällä ainakin yksi ikäryhmääsi soveltuva mies , vailla emaili- ystävää . Mutta eipä tohdi laittaa osoiitetta julkisesti kaikkien nähtäville. Elämäni on muutoin kaikinpuolin kunnossa.
- Tuulijapp
Samaa ikäluokkaa ja naisihminen, 02 alueelta. Laitahan viestiä pepper222@luukku.com
- tuutikilleystävä
Etsin erityisherkkää naista/miestä ystäväksi.. varsinais-suomi. (40-60v...)
- almass55
Tässä olisi ystäväksi alle 5kymppinen nainen,erityisherkkä. pepper222@luukku.com
- Räähkänä
Minulla on ollut täällä oma ilmoitus aiemminkin. Olen 45-vuotias nainen Helsingistä ja kavereita (ystävää) etsin. Olisi kiva löytää seuraa kahville, näyttelyihin, teatteriin, leffaan, kävelylle, jne... osoite raahka70@suomi24.fi
- jiiemmakkoo
tuo kirjoittaa vaan muutaman ja katoaa, tuskin mitään etsiikään.
- yksinäinen-
Minulla ollut ainakin 20 kertaa s-osoite mutta ei ketään kiinnosta vastata. Naisetkin niin feikkejä esittämässä yksinäistä että en tiedä mitä ne hakee.
Täälllä olisi yksi 28-vuotias mies Helsingistä ystäviä ja juttuseuraa vailla. :) Kirjoitelkaa kiinnostuneet sähköpostiini yksinäinenmies87@suomi24.fi
- LMR84
Reilu 30-vuotias nörtähtävä nainen PK-seudulta on jonkun kohtalon oikusta lisäystäviä vailla. Taivun moneen; elokuvaseuraksi, kokeilemaan uusia ravintoloita, kahviseuraksi töiden jälkeen, lautapeli-iltaan, kävelylenkille tai vaikka standuppia katsomaan. Sarkasmi, musta huumori ja yleinen terävä ajatuksenjuoksu = . Kiinnostun lähes kaikesta uudesta, mutta erityisesti ihmisen psykologia ja maailmankaikkeuden mysteerien pohtiminen on lähellä sydäntä. Tosiystävänä olen lojaali, välittävä ja yritän parhaani mukaan olla tukena ja ilahduttaa kun sille tarvetta on. Pinnallisempanakin kaverina olen hauska, kekseliäs ja hyvää, helppoa seuraa.
Saattaisitko olla samanhenkinen? Kerro vähän itsestäsi osoitteeseen lillen.moirale(at)gmail.com. Ja koska "kerro itsestäsi" on typerä kysymys ja siihen on valtavan vaikea keksiä mitään hauskaa tai kiinnostavaa sanottavaa, voit vastata esimerkiksi joihinkin seuraavista:
- Jos syntyisit uudelleen, mikä todennäköisimmin olisit ja miksi?
- Mikä on ihmiselämän merkitys?
- Mikä elokuva on jäänyt mieleesi parhaiten ja miksi?
- Mitä meren syvimmissä syvyyksissä OIKEASTI on?
- Onko kohtaloa olemassa?
- Miksi USB-tikkua pitää aina kokeilla vähintään kolme kertaa USB-porttiin, vaikka siinä teoriassa pitäisi olla vain kaksi eri vaihtoehtoa?
- Mistä eniten pidät itsessäsi?
- Mikä ominaisuus sinua eniten ärsyttää muissa ihmisissä?
- Miksi ihmiset eivät puhu toisilleen aamubussissa?
- Mikä on tämänhetkisen elämäsi pahin ongelma?
- Mikä tekee sinut onnelliseksi?- siitäselahtee
Hei, tässähän hienosti alkuunpääsemisvinkkejä;)
Tässä mun vastaukset. En jaksanut kirjoittaa sun sähköpostiin.
1. Itseni vastakohta. Jos uusi elämä ja geenit mahdollistaisi sen.
2. Seitsemän kuolemansyntiä.
3. Petollinen on ihmissydän. Se oli erikoinen leffa.
4. Mereen haudattuja aarteita, joita kukaan ei ole löytänyt.
5. Kohtalo suosii onnistujia, karman laki iskee epäonnisempiin.
6. En ole huomannut samaa.
7. Siitä, että minulla on omia ajatuksia ja ideoita.
8. Itsekkyys ja selän takana juoruaminen.
9. Koska ne eivät jaksa jutella aikaisin aamulla mitään small talkia.
10. Se, että mun ystävyyssuhteet päättyy liian aikaisin.
11. Parisuhde (jos olisi), onnistumiset elämässä, kaikkein läheisimmät ihmiset ja niiden kanssa vietetty laatuaika.- Karoliinus
Oon 31.v nainen Pirkanmaalta, ottakaa yksinäiset naiset yhteyttä. Etenkin Pirkanmaalaiset, mutta saat olla muualtakin. Mulla ei ole montaakaan ystävää, voitaisiin kirjoitella kirjeitä tai jtn.. Harrastan lenkkeilyä, piirtämistä ja lukemista. Pidän luonnosta, eläimistä, elokuvista, kesästä, uimisesta, matkailusta yms.. Tutustutaan ja mennään leffaan, syömään shoppaileen yms. :) carolina84@luukku.com
- Kukaaneisaaollayksin
hei!
Itse olen 25 ja mielelläni tutustun uusiin ihmisiin :)
Jos yksinäistä on niin laitappa minulle viestiä!
Harmaalapsi2016@gmail.com - Talvenkukka
Heippa ,kavereita vailla 55v nainen jotenkin sitä on vaikea tässä iässä saada uusia tuttavuuksia ,lähinnä Keuruu, Mänttä suunnalta ym lähialueet ,olisi kiva tutustua ,
En etsi mitään treffi seuraa vaan todella haen ystävä /kavereita
Voit laitella viestii aitohelmi@luukku.com - En_egen_1
Täällä on muuten useampia sellaisia jotka eivät kuitenkaan mitään vastaa vaikka sähköpostiin viestin kirjoittais :) Ei ihme, että yksinäisyytensä jatkuu eikä uusia kavereita tule mutta se on niiden omaa syytä kun mitään eivät vastaa.
- weirdo00
En tiedä millaisia viestejä itse kirjoitat, mutta itse olen saanut yhteydenottoja omituisilta ihmisiltä, joille en todellakaan halua vastata saati sitten tutustua.
- kariinaxx
Haluaisin löytää ystäviä tai kumppanin, koen olevani jotenkin aina ulkopuolinen, ilmeisesti osittain johtuu seksuaalisesta suuntautumisestani, ulkonäöstäni ja/tai vaan etten osaa luoda ystävyys- tai mitään suhteita. Minulla on ollut ystäviä/kumppaneita elämässä mutta kaikki olen karkoittanut olemalla vaan oma itseni. Ikää on 30 ja asun Helsingissä ja olen siis nainen.
Minuun voi ottaa yhteyttä sähköpostilla, jos kiinnostaa tutustua ja siis mielellään vain naiset :D
kariinax@suomi24.fi - HurraaHi
Kuinkahan moni mahtaa vastata ? :/ Moni ei vastaa tai sitten laittaa vaan muutaman viestin kunnes katoaa.
- Minkki123
Hei.
Olen 46 vuotias 13-vuotiaan tytön yh-äiti Jyväskylästä. Kaipaisin ystävää (mielellään naiapuolista) lähinnä itselleni, mutta myös tytön kanssa tekemisiin. Minulla on mökki, jonne kaipaisin seuraa. Lisäksi haaveilen kesällä etelän matkasta, mikä olisi tietenkin mukavampaa isommalla porukalla. - Ystävänpäivää
Ystävänpäivää joilla ei ole ystävää! Tsemppiä elämään. En omista tosiystävää vain kavereita. Olen yh-isä siitä huolimatta katse tulevaan tuiskuun ja sateseen.
- tootr
Taitaapi olla niin, että helvetti jäätyy ennen kuin yksinäiset löytävät toisensa..
- Talvenkukka
Talvenkukka kaipailee edelleen ystäviä eikö näin 50 löydy juttu seuraa enää
Täällä olisi 32 Hyvinkäältä. Saa kirjoitella carla1@suomi24.fi
- Krisse--23
23v porilainen nuori nainen etsii ystävää. Voit asua missä vaan - vastailen takaisin varmasti. kristiina_23@hotmail.com
- hkin
Moikka kaikki pk-seudulta!
Musta ois ihan mahtavaa sopia joku paikka jonne kokoontua ja tutustua. Kirjottelu on jotenkin tönkköä ja jää helposti siihen. Oikeastaan ajatus lähti siitä, että kaveri just peruutti ens perjantai menot, eikä oo oikein ketään muuta joka lähtis viihteelle. En tarkota, että välttämättä meidän tarviis baarissa kokoontua. Vaikka sekin kuulostais ihan mukavalta! Oon itse siis Helsingistä 25v. nainen.
Ketään mukana? :)- käykö
Minä voin olla etäyhteydellä henkisesti mukana, kun en muuten voi olla. Käykö sellainen?
- hkin
Tottakai! Näinköhän yksinäni kokoonnun.. :D Täytynee laittaa ihan oma aloitus tälle idealle..
- varovaiseksi_tullut
olen lukenut ehkä liikaa noita kuka ketäkin huijasi-uutisia, enkä hanlua tulla huijatuksi, ja kun poliisiakin kuuntelee, on parempi vaan olla yksin
- hkin
Höpö höpö. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164