Kunnanjohtaja pakolaisneuvotteluun

gägäkkääsla

Virolahden kunnanjohtaja on Etelä-Suomen aluehallintoviraston taholta kutsuttu neuvottelemaan turvapaikanhakijatilanteesta. Kunnalle on myös annettu ohjeet vastaanottokeskuksen perustamista varten.

Tieto Virolahden kunnan sivuilta : http://www.virolahti.fi/d5webvirol/kokous/20151731-13.HTM

Saa nähdä onko asian käsittely avointa ja kuullaanko kuntalaisten ääntä.

18

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitosjanäkemiin

Ei kuulla. Pakolaisia tulee, kunta ostaa rivarit ja myy ne tappiolla yrittäjälle joka vuokraa ne maahanmuuttovirastolle ja käärii massit.

• ullatusullatus

Näin se varmaan menee, päästään käräjöinnistä ja kaikille win-win tilanne paitsi pakolaisten tuloa vastustaville. Vuoden päästä joka kämppä täysremonttia vailla ja takapihoilla omat halal-lampaat. "Monikulttuurius on rikkaus, ei mulla muuta"-Alexander Stubb

• muma

Hyvin sanottu

• Jeååo

VIllasukkia kudotaan jo.

• ToveritMeKestämmeSen

Olen sosiaalidemokraatti klamilasta ja haluan auttaa hädänalaisia afrikkalaisia ja homoja joita kaltoin kohdellaan.

• Vittusaatanaperkeleeeee

Pistäs se korkki kiinni mursuviiksi hirvipeijaiset oli jo eilen.

• eihänvoiollatotta

Ei naurata, kuulemma ensimmäinen! ryhmä 150 henkeä.

• Jeppistäjuu

Se tippuu sitten virolahdella vokin läheisyydessä olevien asuntojen arvo lähelle nollaa.

Muistakaa sitten että käydään porukalla viemässä vaikka hirvipaistia kiitokseksi sille joka tilat vuokraa.

• Mimmi2

HANKKIKKAA OMA ELÄMÄ.

• SPRÖLÖLÖ

NII HANKITAANKII! JA HANKITAAN SAMALLA ELÄMÄ MILJOONALLE IRAKILAISELLE!! KAIKILLE HIRVIPAISTIA, VARAA ON!!

• yxkaxkol
        Mimmi2 kirjoitti:

HANKKIKKAA OMA ELÄMÄ.

Miten tyhmää!!!!

• Mimmi2

HANKI IHAN OMA ELÄMÄ.

• sitätätä
        Mimmi2 kirjoitti:

HANKI IHAN OMA ELÄMÄ.

ookkona ihan ok, kantsis tarkistaa.

• Vironpimpero

Goncratulations virolahti! Te saata oma osuus pakoloisist.

• eimullamuuta

Eipä taidettu saada, ainakin paikallislehti tiesi kertoa että kunnanjohtaja on todennut ettei asuntoja ole mihin niitä otettaisi. Eipä kyllä harmita yhtään, saavat muut minun puolesta pitää sen kulttuuririkkauden.

• jeppistäkeika
        eimullamuuta kirjoitti:

Eipä taidettu saada, ainakin paikallislehti tiesi kertoa että kunnanjohtaja on todennut ettei asuntoja ole mihin niitä otettaisi. Eipä kyllä harmita yhtään, saavat muut minun puolesta pitää sen kulttuuririkkauden.

Jos niitä tulloo 150 päivässä torniosta niin on aivan varmaa jotta niitä on koko suomi täynnä 5 vuoden päästä. perheet vielä yhteen ni ihanaa monikulttuurisuutta. Sinäkin tiedät miksi käyt töissä.

• vitutuksenmultihuipennus

olis viimenen aika kuntien jyrätä nurin joka ikinen ylimääräinen vuokratalo ja muu rakennus. varmasti säästäisi rahaa paljon jos kunnat ostaisi kaikki kiinteistöt mitä voi ja polttaisi heti niin kuin germaanit lapista lähtessä. kaikki viime aikojen veronkorotukset ja kiristykset ja säästöt menee maahanmuuttopaskaan eikä edes riitä.

• maassarauha
        vitutuksenmultihuipennus kirjoitti:

olis viimenen aika kuntien jyrätä nurin joka ikinen ylimääräinen vuokratalo ja muu rakennus. varmasti säästäisi rahaa paljon jos kunnat ostaisi kaikki kiinteistöt mitä voi ja polttaisi heti niin kuin germaanit lapista lähtessä. kaikki viime aikojen veronkorotukset ja kiristykset ja säästöt menee maahanmuuttopaskaan eikä edes riitä.

Totta puhut. Minäkin tuijotan vain omaan napaan, minulla hyvin sinulla ei.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1354
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      722
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33