Pimeä syksyinen ilta!

Kauneimmat unet, kun kömmit unille :).

______(¯`:´¯)

____(¯ `•.\|/.•´¯)

(▓(¯ `•.⋐(█)⋑.•´¯)▓▓▓▓▓▓▓)

(▓▓(_.•´/|\`•._) ▓▓▓▓▓▓▓▓▓)

(▓▓▓▓(_.:._)▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓)

(▓▓▓▓▓▌▌▓▓(¯`:´¯)▓▓▓▓▓)

(▓▓▓▓▓▌▌_(¯ `•.\|/.•´¯)▓▓▓)

_(▓▓▓▓▓▌(¯ `•.⋐(█)⋑.•´¯)▓)

__(▓▓▓▓▌▌▓(_.•´/|\`•._)▓▓)

___(▓▓▓ ▌▌▓▓ (_.:._)_▓)

_______███._

23

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pehmopalleroinenmoinen

Ihan taiteellinen. Luultavasti tarkoitit kukkia mutta pääni kääntää sen suurisilmäiseksi sammakoksi, joka kurnuttaa hyvää yötä. Mitä tämä tarkalleen esitää? Hyvää yötä sinullekin, Onni hyvä kun kömmit nukkumaan :)

• Kukkia kyllä. Öitä. :).

• pehmopalleroinenmoinen
        Onnii kirjoitti:

Kukkia kyllä. Öitä. :).

Huomenta :) Hyvää päivää!
        I_I>, aamukahvia itseaskarrellulsta kupposesta.

• Hyvänunentoivotus

Mielenkiintoinen, mikähän tuo on? Lahjakukkasia ;) Kiitos ihana Onni, kenelle sitten toivotuksen tarkoititkin!

• Olkaa hyvä. Öitä :).

• LuckyOnni

Onni rules

• onnionshemale

shemale onni, eli palstan vatipää akka tuon hahmon takana.

• Hyvää yötä. :).

• kaipuun_kukkanen

Kaksi ruusua, minulleko?

• En tiedä mitä kukkia ovat. Öitä :).

• valmiinaraatelemaan

Minusta näyttää häijyn ja ilkeän näköiseltä tiikeriltä.

• Mielikuvitus on iloinen asia. Öitä :).

• lumikkisi

Tuhkimo

• Hyvää yötä :).

• Mitänämäon

Mysteeri Onni, kerro nyt!

• Kukkia niiden pitäisi olla :). Hyvää yötä.

• hilmanhajatuspäivään

Joka aamu katan
        kaksi kuppia
        pöytään
        keitän kahvia
        kahdelle
        ja jään katselemaan
        ikkunasta
        ja mietin miten
        nautin kahvini
        kun kukaan ei katsele
        sanomalehteä
        ja mutise unissaan
        *HYMYHALIT PÄIVÄÄN*

• ForOnni

Onni, mä rakastan sua ;)
      Kyllä. Näin on päässyt käymään. Olet elämäni palstamies! Tahtoisin palstarakastaa sinua loppuelämän! Rakas, rakas, rakas!

• ForOnni

Olen sitä mieltä, että tarvitsemme palstaparisuhdeapua. Alan olla turhautunut, kun en voi rakastaa sinua palstalla kokonaisvaltaisemmin.
        Tahtoisin hukuttaa sut palstasuudelmiin, pusutella varpaitasi, vetää sut palstalähelle ja suudella hyvinkin intohimoisesti ja pitkään.

Onni, olen palstaikävöinyt sinua jo aivan liian kauan. On aika viedä palstasuhdettamme uudelle tasolle! Pidän kyllä palstakehumisesta, mutta nyt tahtoisin Onni rakas vähän syvällisempää palstayhteyttä!

Palstavaimonasi minua pitää helliä hieman konkreettisemmin palstaelein, olet alkanut olla poissaolevanoloinen palstapuoliso. En sano tätä moittien tai epäillen, mutta en voi kiistää, etteikö mielessäni ole käynyt toinen palstanainen. Onko sinulla Onni toinen?

Ymmärrän jos haluat miettiä vastaustasi hieman. Selviämme tästäkin yhdessä. Palstarakkaus kannattelee meitä.
        Yritetään nyt parantaa palstasuhteemme uuteen kukoistukseen! Rakas, yritetään!

• Palstalääkäri
        ForOnni kirjoitti:

Olen sitä mieltä, että tarvitsemme palstaparisuhdeapua. Alan olla turhautunut, kun en voi rakastaa sinua palstalla kokonaisvaltaisemmin.
        Tahtoisin hukuttaa sut palstasuudelmiin, pusutella varpaitasi, vetää sut palstalähelle ja suudella hyvinkin intohimoisesti ja pitkään.

Onni, olen palstaikävöinyt sinua jo aivan liian kauan. On aika viedä palstasuhdettamme uudelle tasolle! Pidän kyllä palstakehumisesta, mutta nyt tahtoisin Onni rakas vähän syvällisempää palstayhteyttä!

Palstavaimonasi minua pitää helliä hieman konkreettisemmin palstaelein, olet alkanut olla poissaolevanoloinen palstapuoliso. En sano tätä moittien tai epäillen, mutta en voi kiistää, etteikö mielessäni ole käynyt toinen palstanainen. Onko sinulla Onni toinen?

Ymmärrän jos haluat miettiä vastaustasi hieman. Selviämme tästäkin yhdessä. Palstarakkaus kannattelee meitä.
        Yritetään nyt parantaa palstasuhteemme uuteen kukoistukseen! Rakas, yritetään!

No niin annan sinulle "ruiskeen" ja sen jälkeen saattaa vähän nukuttaa.

• ForOnni
        Palstalääkäri kirjoitti:

Eh tuota, et sitten ihan vielä antaisi sellaista tainnuttavaa. Vähän vielä hekumoitsen Onni mielessäni... :D

• ilakoioikiikunhola
        Palstalääkäri kirjoitti:

kiitos, sait minut nauramaan :)

• kaksoiskierre

Olet dna-ketjussani, kierteellä.
      Ilman sinua, olisin olematta.
      Täydellinen häiriö perinnössäni
      perustuu sinun olemassa oloosi.
      Täydellisyytemme on täysi.
      Täydellisestä kierteestä
      täyteen rakkauteen.
      Täydestä rakkaudesta
      täydelliseen kierteeseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5660
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2477
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      269
      1822
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1717
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      25
      1484
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1301
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      336
      1270
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      344
      1261
    10. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      37
      1255
    Aihe