Spotting Ribbons BF4

legionps

Miten saa ne ribbonit, kun mulla ei kyllä merkkaa mitenkään niitä vihollisia, niiku tossa videossa tekee. Kun otan sen MAV:n käyttöön, niin saan sillä kyllä C4 ja miinat räjäytettyä, mutta ei merkkaa vihollisen ajoneuvoja tai vihollisia

https://www.youtube.com/watch?v=u23544rKZfs

Tarkoitus olisi saada se Target Detector ja siitä puuttuu 2 Spotting Ribbonia ja ei onnistu nyt millään. Onko siinä jotku asetukset sitten oltava toisin ja en vaan ole tajunnut? Eli pitää saada spot bonuksia, mutta en vaan saa niitä vaikka mitä tekisin.

Tässä myös toinen video miten ne Ribbonit pitäisi saada, mut en ymmärrä tätäkään.

https://www.youtube.com/watch?v=nX5W3KjI0U0

6

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hehMulla

spottaa automaattisesti nykyään ps3 bf4( en tiedä mistä johtuu) , tähtäät vihollista ja painat r2

• legionps

mulla aukee r2 ne thank you ja muut ilmoitukset?

• hehMulla

• hehMulla

• hehMulla

no nyt tuli mieleen, että oliskohan se ollut tähtäys ja ohjaimen select nappi=spot

eli tähtäät vihollista ja painat select nappia, mut sen saa todellakin vaihdettua, riippuu siitä millaiset asetukset olet laittanut päälle, tarkista.

• legionps

Menin sine option asetuksiin ja kyllä mulla lukee siinä r2 napissa se spot commorose mutta silti ei vaan spottaa vaikka mitä tekisin.
        Kun tähtään ja painan firee niin räjäyttää kyllä räjähteet ja muut laitteet, mutta ei merkkaa vihollisia tai ajoneuvoja.
        Tulee vaan aina ne kiitos ym jutut näkyviin. Ei kai niitten pitäs edes näkyä, kun on sillä mavilla pelissä. Siinä tilassa makoillaan piilossa ja ei tarvetta kiitellä ketään. Vai miten lienee?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3053
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2715
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      54
      1906
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1349
    Aihe