Mitä (ujot) jätkät ajattelee, jos treffipyyntöön vastaaa todella epäselvästi? Hämmentyykö/"suuttuukko" kysyjä?
Treffipyyntöön vastaaminen
5
1424
Vastaukset
- joitajoya
Hämmentyy tai ilahtuu tosi paljon
- Justthinking
Mutta jos vastaa tavalla jonka voi ymmärtää empimisenä tai jopa pakkeina?
- 32412314
Kyllähän ne nyt hämilleen menee, jos ei siitä saa selvää vastasitko myöntävästi vai kieltävästi..
Hämmentyy ja voi pitää pakkeina, todennäköisesti syyttää itseään jostain.
- mitäjärkeä
Suosittelen ettet vastaa epäselvästi treffikutsuihin. Ajattele itsesi tilanteeseen pyytämässä ihastustasi treffeille ja saat epäselvän vastauksen, mitäköhän mahdat ajatella tilanteessa? Luultavasti mietit tuleeko hän vai ei ja ehkä joudut kysymään uudelleen koska et tajunnut. Pitää vastata selvästi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308