Eksälläni "petti" e pillerit 2 kertaa. Parin vuoden päästä paljastui että hän on pettänyt minua vuosia. Pistin pihalle ja sovimme että lapset ovat kirjoilla äidin luona mutta ovat vuoroviikoin toisella. Vaikka lapset ovat 50% ajasta minun luona niin maksan tälle pettäjälle elatusta 550€\kk ja sen päälle puolet päivähoitomaksuista. Elatus laski 50€ sillä että lapset ovet puolet ajasta mun luona vaikka vastaan puolesta lasten kuluista.
Käyttäkää ehkäisyä!!!
Pettynytprkl
1
132
Vastaukset
- mekkk
Miksi olet suostunut noin isoihin elareihin ja kun et allekirjoita mitään niin sopimusta elareista ei ole. Kun lapset ovat puolet kumaankin vanehemman luona niin silloihan ei elareita tarvitsisi maskaa ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595