joo eli vuonna 2004 ilmestynyt pullip venuksen vikoja kyselisin... oon ostamassa pullip-nukkea enkä oikeastaan tiedä hirveesti mitää... oon surffaillu tietoo netist mut wikipedia ny oli ainoo mist löysin jotai niih... eli mitä vikoja siin on? onko se yhtä hyvä ku obitsut? katkeaako ssen ranteet tai kaula helposti? ja mitä pullippia suosittelisit ekaksi pullipiksi? ja sit viel customoimisest ett jos haluaa vaihtaa ihon väriä nii mitä aineita siihen tarvitaa?tai millä niitä meikkejä voi piirtää sen nuken naamaan, onko ne jotai erikois tusseja vai? joku kiltti joll on tietoo pulipeist tulee kertoo plz! ei oo pakko kaikkiin kysymyksii vastaa lähinnä ett kumpi o parempi obitsu vai toi venus? kiitos! :)
vuonna 2004 ilmestynyt pullip venus vs obitsu
ekapullipnukke
0
103
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850