Olen ollut ihastunut tyttöön jo 1,5 vuotta. Hän saattaa pitää minusta, tuijotimme toisiamme usein perjantaina toisiamme. Miten voin kertoa hänelle? Olen ujo 13v. poika ja tyttö on 14
Miten kertoa tytölle tunteista?
24
53
Vastaukset
- Moikkavaa
No meet vaa juttelee sen Kans ja sanot sen sille. Jos tulee pakit nio elämä jatkuu silti eteebpäin :) enkä kyllå usko etta tulee... ;)
- Terv.Alk.per.kirjoittaja
Jee kiitos
- Väsyttää
No mitä neuvoja sä sit haluut ? Kirjota suihkarilla sen nimi taivaalle tai meet pyytään sitä vaikka kahville :D
Eti se joskus vapaa-ajal sillee et sil on hetki aikaa, ja sit jotai tyylii "onks kukaa koskaa sanonu sua kauniiks" "koska sä oot". Kannattaa sitte jatkokehitellä tätäki, kokosin nopee muistot siit ku kerroin omalle tyttöystävälle.
Muttakun en minä uskalla. Ei riitä budjetti suihkariin. Neuvoja mitä sille sanoa. Lonkalta mene heittämään.
- Väsyttää
Kirjota joku kirje tai piirrä aarekartta joka jonku romanttisen yllätyksen luo X)
- No-johan-nyt
Hehheh, Väsyttää. Aarrekartta? Mä oon pulassa, jos se kertoo muille, koulu ivaa minua. Ehkäpä ei. Kirjettä olen harkinnut.
Terveisin se alkuperäinen, sanitaan vaikka minua Matiksi. - Väsyttää
XD no mitä, sehä oli loistava idea...
- No-johan-nyt
Kuinkahan vanha sinä olet?
Keksitkö mitään jatkotoimenpiteitä?
Eikä sitä aarrekarttaideaa, kiitos. XD
Matti - Väsyttää
16, mut mulla kans oikeesti väsyttää :D
- Taaspitääkeksiäuusnimi
Hahhah
Minähän olen siis kolmetoista.
Mitäköhän sille ihanuudelle nyt sanoisi?
"Matti"
Kiitos vielä neuvoistanne!
- No-johan-nyt
Noniin. Sanoin sen viestillä. Oletteko onnellisia? Kädet tärisee ja en halua enää kouluun.
Apuaaaaa
Terveisin alkuperäinen aloittaja.- Tilanteet
No vittu ei.
Tai no niinhän minäkin mutta... mutta... äh - No-johan-nyt
Mitä?
Se sanoi, että: "Kiitti"
Jee
Miten seuraavaksi pitäisi tehdä? - Väsyttää
Kysy et mitä se tarkoittaa tolla? Mitä sä muute sanoit sille
- Taaspitääkeksiäuusnimi
Sanoin, onko kukaan sanonut sinua kauniiksi?
Nimittäin sinä olet
Ja se vastas:kiitti - Taaspitääkeksiäuusnimi
Väsyttää kirjoitti:
Kysy et mitä se tarkoittaa tolla? Mitä sä muute sanoit sille
Mitenkä niin tarkoittaa?
- NukuinSittePommiinTänää
En tienny kysymystä nii kuulosti oudolta... mut hymyiliks se vai oliks se sellane "pakko sanoo jotaki kiitti" :D
- Taaspitääkeksiäuusnimi
NukuinSittePommiinTänää kirjoitti:
En tienny kysymystä nii kuulosti oudolta... mut hymyiliks se vai oliks se sellane "pakko sanoo jotaki kiitti" :D
Laitoin viestin, minä oon koettanu laittaa tnä lisää viestiä mutta jänistin äskenkin
- Taaspitääkeksiäuusnimi
NukuinSittePommiinTänää kirjoitti:
Varmana ois kanssa hymyilly jos oisin menny sanomaan oäin naamaa, muttakun se on aina kavereittensa kanssa koulussa.
- Taaspitääkeksiäuusnimi
Jotai tyylii: oot mukava ja tämmöstä.
- Taaspitääkeksiäuusnimi
Nyt sanoin sitä mukavaksi, se ei vastaa mitään. Jippii joo.
- Taaspitääkeksiäuusnimi
Joo tää on paskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565680Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691832- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos261502Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381286Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391281Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3471271