Joiden kanssa voi puhua muusta kun pillusta ja neisettomuudesta. Tällä palstalla ei ainakaan ole yhtään fiksua miestä.
Missä kaikki fiksut miehet on?
34
171
Vastaukset
- fkfkgkgigi
On täällä paljonkin meitä fiksuja mutta fiksuus ei silti tarkoita sitä että oltaisiin samaa mieltä naisten kanssa.
- tiedätkyllä
Oot fiksu mies!
- Runplestiltskin
Täällä täällä!
Täs mä oon hei!!! :-)
- Ääöö105
Oon viksu, pillu!
- hyvä-väistää
Olet ilmeisesti hän, joka käyttää itsestään sanontaa fiksu nainen
- 18vtyttö
Palstalla mellastavat miehet ei tiedä naisista mitään.
- Naisasialooseri1
Palstalla miehet tietävät naisista enenmmän kuin tarpeeksi. Luuletko, että täällä mutu-tuntumalla väitteitä heitetään?
- Vaikkanäintänään
Naisasialooseri1 kirjoitti:
Palstalla miehet tietävät naisista enenmmän kuin tarpeeksi. Luuletko, että täällä mutu-tuntumalla väitteitä heitetään?
Kyllä,nimenomaan mutu-meiningillä täälä mennään. Totaalikokemattomat tai hyvin vähän kokemusta naisista omaavat vihaiset ja katkeroituneet ressukat olettavat kaikenmoista naisista ja heidän käytöksestään kaikissa tilanteissa ja sitten toisiaan kehuen haukkuvat naisia kuorossa,tehden järkyttäviä yleistyksiä lukemistaan uutisista. Ja tämä kaikki siis täysin ilman omaa käytännön kokemusta naisesta/naisista saatikka sitten parisuhteista.
- tavallinen.mies
Vaikkanäintänään kirjoitti:
Kyllä,nimenomaan mutu-meiningillä täälä mennään. Totaalikokemattomat tai hyvin vähän kokemusta naisista omaavat vihaiset ja katkeroituneet ressukat olettavat kaikenmoista naisista ja heidän käytöksestään kaikissa tilanteissa ja sitten toisiaan kehuen haukkuvat naisia kuorossa,tehden järkyttäviä yleistyksiä lukemistaan uutisista. Ja tämä kaikki siis täysin ilman omaa käytännön kokemusta naisesta/naisista saatikka sitten parisuhteista.
Peukkua tälle! Palstalaiset ovat täysin pihalla oikeista naisista
- kuikelo
tavallinen.mies kirjoitti:
Peukkua tälle! Palstalaiset ovat täysin pihalla oikeista naisista
Kuinka karvainen perse sulla on?
- Ex------PUA
Vaikkanäintänään kirjoitti:
Minkä ikäinen olet ja kuinka monta miestä on käyttänyt sinua?
- kuikelo
Sitä mäkin ihmettelen. Kunpa täällä olisi fiksuja miehiä, vois vaikka tavata ihan livenä, niin niiden karvaiset perseet vois tehdä edestakaista liikettä mun takana.
- HaussaMonipuolinenNainen
Mutta kun haussa ei ole pelkästään fiksu nainen vaan naisen testeissä mitatun älykkyysosamäärän on oltava yli 150.
- Polkuvene
Onhan meitä. Millä meinaat tunnistaa?
Olen yrittänyt aloittaa keskusteluja muista aiheista, mutta naisia kiinnostaa vain noi pillujutut. :-/
- MiesTäälläVastaa
On meitä, mutta harvassa taidetaan olla suomi24:ssä. Joskus koetan etsiä älykkäitä keskusteluja kommentoitavaksi, mutta en itsekään jaksa hullujen vastauksia kauaa lukea. Fiksujen naisten juttuja on mukava lukea ja kommentoida.
- Sad-But-true
Ei ole fiksuja naisiakaan joten miksi pitäis olla fiksuja miehiä.
- WanhaKävijä
Ne ovat jossain muualla kuin tällä palstalla. Täällä oli vielä 10 vuotta sitten fiksuja keskusteluja ja keskustelijoita, monesti esim. pitkiä ketjuja aiheesta "mitä teet viikonloppuna", "mikä biisi nyt soi", "millaisen koiran/kissan/hamsterin ottaisin"... Perjantaisin oli koti-iltaa viettävien asiallisia keskusteluja. Silloin täällä oli paljon eri-ikäisiä ja eri elämäntilanteessa olevia, parikymppisistä bilesinkuista kuusikymppisiin leskiin.
Jossain vaiheessa elämäänsä (hyvin lyhyeen sellaiseen) pettyneet "miesasiamiehet" valtasivat palstan ja fiksut ihmiset - miehet ja naiset - lähtivät muihin someympyröihin.
Sääli, koska täällä oli helppo pistäytyä, ei tarvinnut rekisteröintiä tms. Ja vanhempienkin ihmisten oli helppoa käyttää tällaista simppeliä keskustelupalstaa. Muistaakseni ainakin Eurosinkuilla oli varsin kattava edustus täällä.- kuikelo
Joo, eläimistä täällä vois olla enemmän juttua. "Kuinka karvaperseisen koiran ottaisin" tms. olis ihan kivoja aiheita.
- sinkkuvinkku88
Niinpä. Missähän someympyröissä voisi tsättäillä fiksusti? Tämä palsta ei ole enää terveille ihmisille tarkoitettu.
- Mies3210
Oliko tämä siis silloin joku cp-vammaisten kohtaamispaikka? Vai ala-astelaisten? Ja nykyään mielenterveyspotilaiden?
Kuvaamasi perusteella nykymeno on huomattavasti kiinnostavampaa.
Mutta mikä siinä on, että paljon useampi valittaa vääristä aiheista kuin yrittää aloittaa itseään kiinnostavaa keskustelua?
- AT-burgeri
ÄO=168
Osaan olla hiljaa aiheesta kun aiheesta. Mistä puhuttais? Palstan sääntö on kyllä se että kaikista kovimmat provoilijat saa eniten vastauksia. Mutta määrä ei tietenkään korvaa laatua.
- nnnm
Naisilla on heikko itsetunto pitää aina kehua muuten eivät pärjää ja arvostelevat aina muita eivätkä ota vastuuta tekemisistään
- vvvvnnnk
Miten tämä liittyi mihinkään? Koskiko tämä yleistys jokaista naista? Taisit juuri todistaa, että fiksut miehet ovat täällä harvassa.
On Ex--pua, NAL ja 12121212 - yhteistä heissä on se, etteivät osaa myöntää olevansa väärässä edes joskus. Jäykkä ajatuksenkulku paljastaa älyn puutteen. En minäkään mikään älykkä ole, mutta osaan ajatella asioita eri näkökulmista. - Naisasialooseri1
No missä asiassa olen ollut mielestäsi väärässä?
- En.ole.edellinen
Naisasialooseri1 kirjoitti:
No missä asiassa olen ollut mielestäsi väärässä?
Lähes kaikessa
- 20p14
Tuolla tosimaailmassa netin ulkopuolella.
- duunariari
Paitsi jos ei oo muuta maailmaa ku tää cyber.
- Ikis__M
Ne on varmaan kaikki pariutuneet :D tänään yksi kaverini väitti olevansa fiksu mielestään vaikkei se sitä oikeasti ole, minä olen fiksumpi kun kerran minulle ne kaikki aina soittelee kullakseen neuvojani. Vähän vaan huvittaa kun pitää terapioida hemmoja jotka tienaa paljon paremmin kuin minä.
- savolaismies33
Äo 238
Tekeminen. On kivempaa kuin puhuminen. Mut mistäs puhuttais??
Tehhääkö ensin ja puhutaa sitte mitä ollaan tehty.. ;) - tytsy89-
Ne eivät tuhlaa aikaansa täällä netissä. Mä tajusin sen just eilen treffeillä. :)
- huspoismene
Miksi pitäisi puhua muusta?, kavereiden kanssa puhutaan sitten kaikenlaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134