Tietäskö joku toimiiko noi ennakkoon maksetut PSN maksukortit(joita saa pelikaupoista yms) myös PS4 konsolilla. Kun niitä on PS3 konsoliin myynnis joka paikas mutta missään ei mainita että toimiiko ne myös PS4 konsolilla. Onko konsolilla väliä noihin kortteihin? Koska niillähän ostetaan PS-Storesta pelejä etc. Ja kysyn siksi koska en halua käyttää PS-Storea luottokortilla.
PSN Maksukortit
Kysyjä
3
54
Vastaukset
- werkku1
Kyllä niissä tavallisissa Storen maksukorteissa lukee alhaalla PS4, PS3, PsVita. Ei siis väliä.
- Kysyjä
Joo kiitos. Ajattelinkin että miksi ei toimisi koska ne on PSN käyttötarkoitukseen joka on yhteinen noille konsoleille mutta ajattelin varmistaa.
- Vaikosittenkään
Tämähän se on hyvä paikka varmistaa asia. Jos minä sanon nyt että eipä käykään koska latauskoodit spesifioidaan eri laitteille, niin meneekö sormi suuhun vai mihin?
Kun oikeaa tietoa haluat niin kysy myyjältä, vaikka sitten sähköpostilla jos et uskalla soittaa tai kysyä paikanpäältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351